Η προσπάθεια της McDonald’s στην Ολλανδία να αξιοποιήσει την  τεχνητή νοημοσύνη σε μια χριστουγεννιάτικη καμπάνια δεν είχε το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Η διαφήμιση που προβλήθηκε στις 6 Δεκεμβρίου στο YouTube προκάλεσε άμεση κατακραυγή και τελικά αποσύρθηκε.

Σφοδρές αντιδράσεις ξέσπασαν στην Ολλανδία για τη νέα χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της McDonald’s, η οποία δημιουργήθηκε με χρήση AI από την TBWA\Neboko και την αμερικανική εταιρεία παραγωγής The Sweetshop. Το βίντεο διάρκειας 45 δευτερολέπτων παρουσίαζε μια σειρά από όσα μπορούν να πάνε στραβά στις γιορτές, με το σλόγκαν «η πιο τρομερή εποχή του χρόνου», προτείνοντας ως καλύτερη επιλογή μια επίσκεψη στα McDonald’s.

 

Μετά τη δημοσίευση, πολλοί σχολίασαν τους «παράξενους» χαρακτήρες, τα κακομονταρισμένα clips και τη συνολική «ανατριχιαστική» αισθητική. Ένας χρήστης στο Twitter έγραψε:

«Αυτή είναι η πιο φρικτή διαφήμιση που έχω δει φέτος». Άλλοι εξέφρασαν ανησυχία για την απώλεια επαγγελματιών του χώρου: «Χωρίς ηθοποιούς, χωρίς κάμερες… καλώς ήρθατε στο μέλλον της παραγωγής. Και είναι χάλια».

 

 

Η McDonald’s, μέσω δήλωσης εκπροσώπου της στο BBC, αναγνώρισε ότι η εμπειρία αποτελεί «σημαντικό μάθημα» στην προσπάθειά της για πιο αποτελεσματική χρήση της AI.

 

Η διευθύνουσα σύμβουλος της The Sweetshop, Μέλανι Μπριτζ, υπερασπίστηκε το αποτέλεσμα, υπογραμμίζοντας ότι η παραγωγή διήρκεσε επτά εβδομάδες, με «χιλιάδες λήψεις και εξαντλητική επεξεργασία», προσθέτοντας πως «δεν ήταν ένα τέχνασμα της τεχνητής νοημοσύνης, ήταν μια ταινία».

 

Πηγή: New York Post 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης