Τα Social Media μπορούν να “εξαφανίσουν” τις καταθέσεις των χρηστών. Τέσσερις στους δέκα ενήλικους χρήστες social media (39%) ομολογούν ότι με το να βλέπουν άλλους ανθρώπους να προχωρούν σε συναλλαγές ή να πηγαίνουν διακοπές, τους ωθεί στο να προβούν σε ανάλογες κινήσεις, όπως έδειξε νέα έρευνα του American Institute of Certified Public Accountants.
Ακόμη, 30% των Αμερικανών λένε ότι τα social media με κάποιο τρόπο τους επηρεάζουν στις αποφάσεις που παίρνουν αναφορικά με τις αγορές στις οποίες προχωρούν,με ένα 5% να επισημαίνει ότι επηρεάζονται “σημαντικά”.
Βέβαια, όπως μεταδίδει το MarketWatch, οι χρήστες του Facebook ωθούνται σε αγορές και λόγω του πλήθους διαφημίσεων στον ιστότοπο, ή από celebrities που προωθούν προϊόντα μέσω των social media. Μέχρι το 2017 η διαφημιστική δαπάνη για τα social media αναμένεται να αυξηθεί στα 36 δισ. δολ. ή στο 16% της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης, συγκριτικά με τα 24 δισ. δολ. το 2015.
