Πριν από ενάμισι σχεδόν χρόνο και ενώ έμενα μόνιμα στο εξωτερικό, έφτιαχνα το σπίτι μου στην Αθήνα για να μετακομίσω μόνιμα στην Ελλάδα. Αγόρασα λοιπόν ένα ψυγείο Electrolux και κατά την μεταφορά γρατζουνίστηκε η πόρτα του. Το κατάστημα από το οποίο το αγόρασα προσφέρθηκε να μου την αλλάξει. Ο τεχνικός της Electrolux που την άλλαξε ξέχασε να βάλει ένα μικρό πλαστικό εξάρτημα το οποίο ανοιγοκλείνει το φως όταν ανοίγεις την πόρτα. Τον Μάιο που μας πέρασε μετακόμισα στην Ελλάδα και άρχισα να χρησιμοποιώ το ψυγείο. Μετά την πρώτη μέρα χρήσης και λόγω της έλλειψης αυτού του εξαρτήματος κάηκε μια πλακέτα που ρυθμίζει την ένταση της ψύξης και το φως του ψυγείου. Καλώ την Electrolux και έρχεται σύντομα τεχνικός να το δει. Μου εξηγεί ότι πρέπει να παραγγείλλει τα ανταλλακτικά και σε μια εβδομάδα που θα τα έχει θα έρθει να τα εγκαταστήσει. Όλα αυτά την πρώτη εβδομάδα του Μαΐου. Από τότε παίρνω κάθε εβδομάδα τηλέφωνο το service της Electrolux και κάθε φορά μου λένε ότι δεν ήρθαν ακόμα και ότι το computer λέει την άλλη εβδομάδα. Αυτό συμβαίνει για σχεδόν 4 μήνες και δεν υπάρχει ποτέ κανένας να πάρει την ευθύνη ή έστω να μου πει μια δικαιολογία. Εάν σκέφτεστε να αγοράσετε Electrolux σκεφτείτε το ‘μετά’ και το απαράδεκτο και ανύπαρκτο service.
Ευχαριστώ, Ευθύμης