Όταν το κίνημα «Me Too» μαγαρίζεται από μία θλιβερή εκπομπή… 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διάρκεια ανάγνωσης: 15 λεπτά

 

Δευτέρα, 13 Σεπτεμβρίου 2021: Μισή ώρα μετά το μεσημέρι,

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

οι εγκαταστάσεις τού τηλεοπτικού σταθμού «Alpha»

κατακλύζονται από έντονη δυσοσμία που όχι μόνο δεν υποχωρεί,

αλλά φτάνει τις επόμενες ημέρες να είναι ανυπόφορη

και να διαπερνά μέχρι και τούς δέκτες μας.

 

Οι ανυποψίαστοι εργαζόμενοι στο κανάλι και οι αφελείς τηλεθεατές

αναρωτιούνται από πού προέρχεται η μπόχα,

όμως υπάρχουν κι οι γνώστες που έχουν αναπτυγμένη τη «Μνήμη τής Όσφρησης»·

μία γκριμάτσα αποστροφής σχηματίζεται στα πρόσωπά τους,

τη στιγμή που προσδιορίζουν για ποια ακριβώς μυρωδιά πρόκειται..:
«Φουρθιωτίλα», μονολογούν με αηδία.

 

Ο επί πέντε μήνες προφυλακισμένος και εσχάτως αποφυλακισθείς,

ο κατ’ ευφημισμόν μάνατζερ και βιομηχανικός παραγωγός τηλε-σκουπιδιών,

ο αίφνης θεσμικός παράγων και κάτοικος Εκάλης

που -προκειμένου να εσυνέχιζε να απελάμβανε τη φρούρηση

από 14 αστυνομικούς και 9 περιπολικά-

δεν εδίστασε να βάλει μαφιόζο να πυροβολεί με «Καλάσνικοφ» τη βίλα του,

έχει κληροδοτήσει περίοπτη επίγονο στην Ελληνική Κοινωνία

(εδώ τούς βλέπουμε σε ένα χαρακτηριστικό στιγμιότυπό τους,

τότε που η φιλία, η οικειότητα και η άνεση μεταξύ τους ήταν έκδηλες). 

Έτσι,

η πάλαι ποτέ ευνοούμενη τού βιομηχανικού παραγωγού τηλεσκουπιδιών,

η αγαπημένη συνεργάτιδά του,

η γυναίκα που γαλουχήθηκε δίπλα του και τον είχε ως μέντορά της

όταν αυτός κατείχε τη θέση τού διευθυντή προγράμματος στο «Εpsilon»,

η ομοτράπεζή του και -μέχρι πρότινος- στενή φίλη του, η Κατερίνα Καινούργιου,

είχε καταφθάσει πανηγυρικώς στην Κάντζα

και επιδιδόταν στην αγαπημένη της συνήθεια.

 

Τι κι αν ο «Alpha» υπερέχει καταφανώς τού «Open»,

τι κι αν η εν λόγω παρουσιάστρια εβίωνε αναβάθμιση,

η αρχαία θυμόσοφη ρήση «Έξις, Δευτέρα Φύσις.»

ήταν εδώ για να δηλώσει την ακαταπολέμητη ισχύ της

και οδηγούσε την Καινούργιου στο σεσημασμένο καταφύγιό της.

Τα «στημένα τηλεφωνήματα» ήταν γεγονός…

 

Η πρώτη εβδομάδα τής εκπομπής «Super Κατερίνα»

-και δη, η επίμαχη στήλη- εκύλησε έχοντας κατά σειρά τα εξής θέματα:

 

13/9 (πρεμιέρα)

Ματίνα 31:

«Είμαι έγκυος από το γαμπρό μου

αλλά δεν θέλω να χαλάσω το γάμο της αδελφής μου»

 

14/9

Γιάννα 29:

«Θα αποκαλύψω ότι ο πεθερός μου έχει εξώγαμο,

αν δεν μου γράψει την περιουσία του»

 

15/9

Ξένια 31:

«Είμαι έγκυος και σε διάσταση. Θα ενδώσω στο φλερτ του… πεθερού μου»

 

16/9

Ανθή 30:

«Κρύβω από τον εραστή μου, ότι είμαι ξαδέλφη της γυναίκας που θα παντρευτεί»

 

17/9

Λίτσα 56:

«Καλύπτω τον γαμπρό μου, που απατά την κόρη μου. Δεν θέλω να χωρίσουν»

 

Ούτε ο χειρότερος φαλλοκράτης, ούτε ο χειρότερος μισογύνης,

ούτε ο χειρότερος υπέρμαχος τής κατάπτυστης αντίληψης

ότι «(Όλες) οι γυναίκες είναι πουτάνες.»,

δεν θα επιδιδόταν σε τέτοια αηδιαστική εκστρατεία δυσφήμισης τού Γυναικείου Φύλου.

 

Χυδαιότητα. Αναισχύνη. Φτήνια. Ξευτίλα.

Ο απροκάλυπτος εμπαιγμός των τηλεθεατών κλιμακωνόταν με το πέρασμα των ημερών,

το θράσος έφτανε πια σε δυσθεώρητα επίπεδα,

το εμμονικό κυνήγι των τηλεθεάσεων ήταν το μοναδικό μέλημα.

 

Και βεβαίως, εκεί που η Αντιφατικότητα έσπασε όλα τα κοντέρ,

ήταν στην ενσκήψασα κάλυψη τής δίκης για την περιβόητη επίθεση με το βιτριόλι·

από τη μία, λοιπόν,

οι πομπώδεις κλαυθηρμοί και οι κορώνες συμπαράστασης στην άτυχη Ιωάννα Παλαιοσπύρου,

από την άλλη,

κάτι γύναια που -δήθεν αυθορμήτως- επιδίδονταν σε κίβδηλες εξομολογήσεις,

αναγιγνώσκοντας ποταπά και χαμερπή σενάρια.

Έτσι, αντί ο «Alpha» να μετατρέπει σε «Α΄» την Καινούργιου,

συνέβη το ακριβώς αντίθετο:

η Καινούργιου μετέτρεπε τον «Alpha» σε «Epsilon».

 

Εκεί που ο σταθμός θορυβήθηκε σε απόλυτο βαθμό,

ήταν την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου,

οπότε και καταργήθηκαν όλα τα προσχήματα.

Η «Λίτσα, 56 ετών»,  

η οποία έλεγε με χαρακτηριστική άνεση ότι η κόρη της δεν ήταν εμφανίσιμη  

και εδήλωνε εν απολύτω χαλαρότητι πως

«Καλύπτω τον γαμπρό μου, που απατά την κόρη μου. Δεν θέλω να χωρίσουν.»,

ήταν πασίδηλο και αναντίρρητο ότι εδιάβαζε κείμενο που είχε μπροστά της.

 

Η άμοιρη και τραγικά ατζαμής «(Γ)λίτσα»

δεν ημπορούσε να υποδυθεί τον ρόλο της κατ’ ελάχιστον,

με συνέπεια να εθύμιζε με τη διήγησή της

μία γιαγιά που διαβάζει παραμυθάκι στα εγγονάκια της

για να τα κοιμίσει με τρυφερότητα.

Ακούστε και φρίξτε… 

Οι πολίτες-τηλεθεατές εξανέστησαν
και αντέδρασαν εν ριπή οφθαλμού στην ξεδιάντροπη κοροϊδία
με δεκάδες ειρωνικές κι επιτιμητικές αναρτήσεις στο hashtag τής εκπομπής.
Πάρτε μια γεύση… 

 

Φυσικά, έχει κι ο σταθμός τις ευθύνες του,

καθώς η συγκεκριμένη κατάσταση μόνο τωρινή δεν είναι·

τουναντίον, 

μέχρι και στην εκπομπή τού Νίκου Μουτσινά

όπου αρχισυντάκτρια είναι η Αγγελική Γιαννακοπούλου, κουμπάρα τής Καινούργιου,

είχε καταδειχθεί η καραμπινάτη απάτη

με ένα βίντεο που δεν αφήνει το παραμικρό περιθώριο για παρερμηνείες.

Έτσι, η πρόσφατη μαζική αποδοκιμασία έφερε επιπτώσεις· 
ναι μεν έχουν υπάρξει στο Διαδίκτυο (στα τηλεοπτικά hashtags και στο «YouTube»)
εκατοντάδες χιλιάδες ανάλογα σχόλια 
που αποτελούν εδώ και χρόνια την αποκρουστική «προίκα» τής Κατερίνας Καινούργιου, 
αλλά -όπως απεδείχθη- 
ο «Alpha» δεν θα ανεχόταν τέτοιο απροκάλυπτο «δούλεμα» εις βάρος των πολιτών 
από μία εκπομπή που ενέταξε με μεγάλες προσδοκίες στο πρόγραμμά του. 
Όμως, τα πράγματα έμελλε να γίνουν τρισχειρότερα…

Η επίμαχη ενότητα με τα «στημένα τηλεφωνήματα» διεκόπη άρον-άρον

και επί δύο εβδομάδες ήταν εξαφανισμένη,

ενώ την προηγούμενη εβδομάδα εδήλωσε σποραδικώς και «διακριτικώς» την παρουσία της

(επανακάμπτοντας μόνο δύο φορές· συγκεκριμένα, στις 5 και στις 8 Οκτωβρίου).

 

Και τι ήλθε στη θέση της;

Πώς γεμίζει πια το ημίωρο «12:30-13:00»;

Ε λοιπόν, η αντικαταστάτρια θεματολογία αποτελεί μιαρή επιλογή,

καθώς η Καινούργιου και οι συνεργάτες της

έχουν μετατρέψει τις κακοποιήσεις γυναικών σε προσωπική φάμπρικά τους

και επιδίδονται -επί καθημερινής βάσεως- σε μαγάρισμα τού κινήματος «Me Too»

με την ανερμάτιστη ενασχόλησή τους.

 

Μιλάμε για το ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΙΣΧΟΣ.

Άτομα που κόπτονται σε βαθμό υστερίας για τα «νούμερα»,

έχουν βρει τη θεωρητικώς «εύκολη λύση»

προκειμένου να κινητοποιούν το Συλλογικό Συναίσθημα

και να προσπορίζονται οφέλη από τούς αφελείς.

 

Η Καινούργιου και οι συνεργάτες της νομίζουν ότι το «Me Too» είναι σαν το «Survivor»,

κι ότι δικαιούνται να αναλαμβάνουν πρεσβευτές του.

Χωρίς την παραμικρή επιστημοσύνη,

χωρίς την παραμικρή εξειδίκευση,

χωρίς καν τη στοιχειώδη λεπτότητα να μην μπλέκουν στη ίδια εκπομπή

τις κάθε λογής κακοποιήσεις γυναικών με το μισογυνικό «The Bachelor»

(και ενίοτε με τα -έμπλεα ανηθικότητας- «στημένα τηλεφωνήματα»),

καθίστανται πια επάξιοι εκπρόσωποι μίας τηλεοπτικής κουλτούρας

που είναι συνώνυμη με τις έννοιες «Σκουπίδι» και «Απόπατος».

 

Ευθέως θα πω ότι η Κατερίνα Καινούργιου είναι επικίνδυνη για το «Me Too»,

καθώς είναι παντελώς ανίκανη να τιθασεύσει την εμμονική εξάρτησή της από τα «νούμερα»

και να τηρήσει τον προσήκοντα σεβασμό σε ένα τόσο σημαντικό κοινωνικό ζήτημα

που απαιτεί εξαιρετικά λεπτούς χειρισμούς ώστε να μη χάσει τον προσανατολισμό μου.

 

Εν κατακλείδι,

η παρουσιάστρια έχει υποπέσει ήδη σε εκκωφαντικά ολισθήματα·

ξεκινώντας από τις πολυσυζητημένες «τηλεφωνικές γραμμές»

όπου διασύρεται το Γυναικείο Φύλο,

συνεχίζοντας με την καπηλεία τού «Me Too»,  

κατέληξε εν τέλει στο αίσχιστο σημείο τής βεβήλωσης νεκρού.

Όντως, όσο κι αν φαντάζει απίστευτο,

η Καινούργιου έφτασε να χρησιμοποιήσει μέχρι και τη δολοφονημένη Καρολάϊν

για να ενισχύσει το προσωπικό της προφίλ.

 

Η κακόγουστη θεατρικότητά της ξεδιπλώθηκε ενώπιον μας στις 28 Σεπτεμβρίου,

όταν υπεδύθη πως σεβόταν τη μνήμη τής θανούσης

και κατεδίκαζε το γεγονός ότι τα άλλα κανάλια είχαν δείξει πλάνα από το κρεβάτι

όπου έχασε βίαια τη ζωή της η άμοιρη κοπέλα.

Το λογύδριο τής Καινούργιου προκαλεί αποστροφή:

«Τώρα θέλω να πάμε σε ένα συγκλονιστικό ντοκουμέντο που είδε το φως τής δημοσιότητας

κι αφορά στην υπόθεση τής δολοφονίας τής Καρολάϊν.

(οι συνεργάτες της στο κοντρόλ αρχίζουν να παίζουν τα πλάνα)

Ωωχ…, παιδιά, δεν ξέρω, να σάς πω κάτι..;

Συγγνώμη, το είδα χθες, παίζει παντού…

Έχει παίξει…, νομίζω στο “Mega” ξεκίνησε, παίζει σ’ όλα τα sites

Δεν ξέρω… Δεν μπορώ· πραγματικά. Και το πρωΐ που μ’ ενημέρωσαν…, δεν ξέρω, είναι…

Καταλαβαίνω ότι είναι παντού κι ότι είναι ένα θέμα που αυτήν τη στιγμή είναι συγκλονιστικό,

όμως μ’ έχει πιάσει η ψυχή μου.

Δεν ήμουνα που δεν ήμουνα καλά, βλέπω κι αυτό…

Δηλαδή, δεν ξέρω κατά πόσο αυτή η εικόνα πρέπει να κυκλοφορεί…

Με συγχωρείτε,

μιλάω σε ανθρώπινο επίπεδο τώρα και μπορεί να μη με συμφέρει σε δημοσιογραφικό (επίπεδο).

Να σού πω κάτι; Μπορώ να κάνω ό,τι θέλω; Μπορώ να κάνω ό,τι θέλω;

Εγώ δεν θέλω να το παίξουμε, Θέμη (απευθύνεται στον συνεργάτη της, Θέμη Μάλλη).

Μπορείτε να το πάρετε; Ωραία.

Δεν ξέρω αν το παίζουν οι υπόλοιποι και δεν μ’ αφορά.

Γνωρίζω ότι έχει κάνει τον γύρο τού Διαδικτύου…

Σκεφτείτε ότι χθες…,

πολλές φορές εμείς μπαίνουμε στη διαδικασία να πατάμε ό,τι είναι, έτσι, πιο μακάβριο·

όλοι το ’χουμε αυτό σε «κλικ».

Με το που το είδα -γιατί ήταν σ’ όλα τα site– ήθελα…, …δεν το πάτησα καθόλου.

Κι όταν μ’ ενημέρωσαν το πρωΐ ότι υπάρχει κι αυτό που θα παί(ξει)…

Δεν θέλω, δεν μ’ αφορά. Δεν μ’ αφορά, δεν μ’ αφορά. Αλλάζουμε θέμα…».

 

Ο πιο αποκρουστικός θεατρινισμός

που έχουμε παρακολουθήσει εδώ και πολλά χρόνια στην Ελληνική Τηλεόραση.

Όμοιο περιστατικό -αλλά τουλάχιστον, όχι μακάβριο-

ήταν το αλήστου μνήμης ξεγύμνωμα τής Τζένης Χειλουδάκη

στο πάλαι ποτέ αηδιαστικό δελτίο ειδήσεων τού «Star»,

όπου ο Γιώργος Λιάγκας

είχε αφήσει επί 15 ολόκληρα δευτερόλεπτα την περιβόητη τρανσέξουαλ

να επιδεικνύει το γυμνό στήθος της,

προτού τελικώς την εγκαλέσει στην τάξη.

Κι αν τα 15΄΄ είναι υπεραρκετός χρόνος

ώστε να γραφτεί μία από τις μελανότερες στιγμές στην ιστορία τής εγχώριας «T.V.»,

σκεφθείτε και συγκρίνετε με το γεγονός

ότι η Καινούργιου εξεδήλωνε τον κίβδηλο αποτροπιασμό της

έχοντας επί ένα ολόκληρο λεπτό να παίζουν δίπλα της τα πλάνα

με το ματωμένο κρεβάτι τής δολοφονημένης Καρολάϊν.

Αυτό το βίντεο οφείλουμε όλοι να το θυμόμαστε,

ώστε να μην ξεχνάμε -έστω και για ένα δευτερόλεπτο- για ποιο πρόσωπο μιλάμε… 

Η συμπεριφορά τής παρουσιάστριας προεκάλεσε μαζική κατακραυγή· 
οι πολίτες που παρηκολουθούσαν τα τεκταινόμενα, 
αντελήφθησαν τον εμπαιγμό, την καπηλεία και την ασέβεια, 
με συνέπεια να καυτηριάσουν οξυτάτως το συμβάν.

Αν η Καινούργιου δεν ήθελε ειλικρινώς να παίζονταν τα σοκαριστικά πλάνα,

δεν θα έπαιζαν.

Αν η Καινούργιου δεν ήθελε ειλικρινώς να παίζονταν τα σοκαριστικά πλάνα,

θα εξέφραζε τη βούλησή της στο «meeting» που πάντοτε προηγείται μίας εκπομπής.

Αν η Καινούργιου δεν ήθελε ειλικρινώς να παίζονταν τα σοκαριστικά πλάνα,

το θέμα δεν θα είχε καν προβληθεί στις οθόνες μας.

Καθίστατο σαφές, λοιπόν, ότι όλα γίνονταν για το θεαθήναι.

 

Τώρα πια, τα μηνύματα ξεχειλίζανε από οργή…

 

Πού και πού, εμφανιζόταν και κάποιος υποστηρικτής, 

ο οποίος, όμως, έπαιρνε τις δέουσες απαντήσεις και εσιωπούσε.

 

Ανάμεσα στα ελάχιστα σχόλια που υπεστήριζαν την παρουσιάστρια,

εξεχώριζε αυτό το κυριολεκτικώς φρικιαστικό tweet… 

 

Αποτροπιασμός. Φρίκη. Νεκρολαγνία. Νεκροκαπηλεία.

Επιτέλους,

ευρέθη το άτομο που εξετίμησε την προσφορά τής Καινούργιου στην Κοινωνία

και στη Δημόσια Ψυχική Υγεία.

«Αν δε(ν) θέλετε,

μην τα κοιτάτε (τα πλάνα με το κρεβάτι όπου δολοφονήθηκε η Καρολάϊν).

Υπάρχουμε και εμείς που γουστάρουμε και true crime,

και θέλουμε να τα βλέπουμε.».

 

Σε αυτά τα όντα απευθύνεται η λεγάμενη·

σε όντα που γουστάρουν το «Αληθινό Έγκλημα»

(και ει δυνατόν σε live μετάδοση, ώστε να αυξάνεται η αρρωστημένη απόλαυσή τους).

Μάλιστα, το στοιχείο που μεγεθύνει έτι περαιτέρω το σοκ και τη θλίψη,

είναι ότι η συγκεκριμένη ανάρτηση ανήκει σε γυναίκα.

 

Ακόμη και υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες, όμως,

αντί -έστω και την ύστατη στιγμή- η Καινούργιου να γίνει ταπεινή,

αντί να προβληματιστεί από το γεγονός

ότι τα μηνύματα υποστήριξης στο πρόσωπό της ήταν σαν το προαναφερθέν,

αντί, λοιπόν, να κάνει αυτοκριτική και να σιωπήσει,

εθεώρησε ότι οι τηλεθεατές είναι ηλίθιοι

και θα ημπορούσε να τούς ξεγελάσει με νέο θεατρικό μονόπρακτο.

 

Εκεί, λοιπόν, ήρθε την αμέσως επόμενη μέρα μία ακόμη μεθόδευση·

ο απεχθής Λιγνάδης που -δικαίως- αποτελεί μισητό πρόσωπο

για το σύνολο τής Ελληνικής Κοινωνίας,

εφάνταζε ως «WinWin Situation» για να διασώζονταν τα προσχήματα.

Έτσι,

επ’ αφορμή τής παράστασης

που εσκηνοθέτησε στις φυλακές Τρίπολης

ο μέχρι πρότινος διευθυντής τού Εθνικού Θεάτρου,

εμφανίζεται πάλι η αμετανόητη Καινούργιου

να κόβει θέμα που ήδη είχε ξεκινήσει να προβαλλόταν στις οθόνες μας.

Η υπάρχουσα συνεννόηση είναι εξόφθαλμη,

το δήθεν αυθόρμητο σκηνικό είναι απολύτως προμελετημένο.

 

«Γιάννη, πού πάμε;», λέει η παρουσιάστρια απευθυνόμενη στον πανελίστα της,

εκείνος αργεί να πάρει γραμμή,

εκείνη εκνευρίζεται

και επιμένει κοιτώντας με νόημα τον εμφανώς αμήχανο συνεργάτη της:

«Πού θα πάμε; Σε ποιον; Γιάννη…».

 

Επιτέλους, ο βραδύκαυστος Γιάννης παίρνει μπρος,

και ακολουθεί μεταξύ τους, ο εξής διεκπεραιωτικός διάλογος:

(συνεργάτης) Αχ, καλέεε… Μάλιστα… Α…

Θα πάμε μέχρι τις φυλακές τής Τρίπολης,

όπου εχθές έγινε η θεατρική παράσταση τού Δημήτρη Λιγνάδη.

Είναι ένα θέμα το οποίο το είχαμε πει εδώ και πολύ καιρό…

(Καινούργιου) Ναι. Όχι. Γιατί; Όχι. Όχι, δεν θα το παίξουμε. Γιατί να το παίξουμε;

(συνεργάτης) Εδώ και πολύ καιρό είχαμε πει

ότι είναι μια πληροφορία που είναι γνωστή από το καλοκαίρι.

(Καινούργιου) Δεν μάς αφορά τι κάνει στη φυλακή κάποιος.

Οι φυλακές είναι για να σωφρονίζονται· όχι για να κάνουν θεατρικές παραστάσεις.

Όχι, όχι, παιδιά, δεν κατάλαβα… Επειδή κάτι διάβασα και χθες…

Άντε πάλι τα ίδια· τώρα θα τσακωθούμε μετά με τούς «πάνω». 

Εεεεμ…, για ποιο λόγο να παίξουμε τέτοιο θέμα;

(συνεργάτης) Είναι… Κοίταξε να δεις… Είν’ ένα θέμα το οποίο παίζει σε όλα τα site

(Καινούργιου) Ε, δεν μάς αφορά…

(συνεργάτης) Είναι μία επικαιρότητα…

(Καινούργιου) Και για ποιο λόγο να πρέπει αυτή τη στιγμή να δείξουμε τον κύριο Λιγνάδη,

ο οποίος κάνει θεατρική…

Δηλαδή…

Και ο συγκεκριμένος να πούμε ότι αυτή τη στιγμή είναι μέσα

για συγκεκριμένα ποινικά αδικήματα πολύ σοβαρά.

Εντάξει;

Λοιπόν, παιδιά, πάμε, πάμε, ελάτε, αλλάζουμε θέμα τώρα.

Δεν μπορώ…, αλήθεια. Και θα τα συζητήσουμε μετά…

 

Τι ευφράδεια… Τι ευγλωττία… Τι πειθώ… Τι ψυχικό μεγαλείο…

Κυριολεκτικά,

μένεις ενεός μπροστά σε αυτό το επίλεκτο μέλος τής «MENSA»  

και συνάμα απόφοιτη τού περίφημου «The Actors Studio»

(καλά, ειδικά στο σημείο που ξεστομίζει γεμάτη στόμφο τη φράση

«Οι φυλακές είναι για να σωφρονίζονται· όχι για να κάνουν θεατρικές παραστάσεις…»,

η διεθνής επιστημονική κοινότητα και οι ανθρωπιστικές οργανώσεις ανά την Υφήλιο

εγκατέλειψαν άνευ δεύτερης σκέψης τα εγκόσμια,

κατακλυζόμενες από μία ακαταπολέμητη αίσθηση ματαιότητας).

«Θαυμάστε» την…

Βεβαίως, ούτε αυτή η παράσταση τής Καινούργιου εστέφθη με επιτυχία, 
αφού οι πεπαιδευμένοι θεατρόφιλοι συμπατριώτες μας 
την αντιμετώπισαν ξανά με την αρμόζουσα διαδικτυακή γιούχα… 

 

Επιμύθιο:

Κατόπιν όλων των παραπάνω,

καθίσταται πασίδηλο και αδιαμφισβήτητο

ότι η Κατερίνα Καινούργιου είναι πλέον μία απολύτως σκιαγραφημένη περσόνα,

που εσαεί θα μετέρχεται τις ήδη δημοσίως κατατεθειμένες μεθόδους της

-καθώς και τις ακατάθετες, αλλά ευκόλως εικαζόμενες-

προκειμένου να φέρνει εις πέρας τούς σκοπούς της. 

 

Συνελόντι ειπείν,

πρόκειται για μία ανερυθρίαστη παρουσιάστρια

που χωρίς δισταγμό συνδυάζει στην εκπομπή της τα Ασυνδύαστα.

 

Ναι, κυρίες και κύριοι,

η Ιωάννα Παλαιοσπύρου που υπέστη την οδυνηρή επίθεση με το βιτριόλι

από ένα παγανίζων γύναιο που έτρεχε στις καφετζούδες και στις χαρτορίχτρες,

χωράει στην ίδια εκπομπή με τη νεανίζουσα γραία

που παραδίδει μαθήματα στις τηλεθεάτριες για τα ξόρκια που πρέπει να χρησιμοποιήσουν

προκειμένου να μην τούς πάρει κάποια άλλη γυναίκα τον σύζυγο, τον σύντροφο, τον εραστή

(ειρήσθω εν παρόδω,

η εν λόγω γραία ξεστομίζει διαρκώς μισογυνικές κορώνες που ζέχνουν πατριαρχία·

το πιο πρόσφατο «κατόρθωμά» της, είναι η ποταπή φράση

«Όσες κοπέλες πηγαίνουνε στα αθλήματα που είναι περισσότερο αντρικά,

πάνε για να βρούν’ άντρα…»).

 

Ναι, κυρίες και κύριοι,

οι γυναίκες που έχουν υποστεί σεξουαλικές επιθέσεις και κακοποιήσεις πάσης φύσεως,

χωράνε στην ίδια εκπομπή με γυναίκες που τηλεφωνικώς δηλώνουν την ανηθικότητά τους.

 

Ναι, κυρίες και κύριοι,

αυτά συμβαίνουν επί καθημερινής βάσεως στο βδελυρό τηλεοπτικό συνονθύλευμα

με παρουσιάστρια την Κατερίνα Καινούργιου.

 

Ναι, κυρίες και κύριοι,

αυτή είναι η τηλεοπτική εκπομπή  

που εκτρέφεται και υποστηρίζεται από ένα ολόκληρο μιντιακό σύστημα,

το οποίο πανηγυρίζει με πηχυαίους τίτλους

μόλις η Καινούργιου κατακτά -αραιά και πού- την πρωτιά στις τηλεθεάσεις,

αλλά όταν συνήθως βρίσκεται στην κορυφή η αξιοπρεπέστατη Δανάη Μπάρκα,

η δίκαιη επιτυχία της αποσιωπάται

και βλέπουμε τίτλους τού στυλ «Σαρώνει η Μυθοπλασία»

(οποία σατανική σύμπτωσις,

όποτε είναι πρώτη η Καινούργιου, η Μυθοπλασία εξάφνως ντεφορμαρίζεται).

 

Εν τέλει, ποιοι αντέχουν να παρακολουθούν την εκπομπή τής Καινούργιου;

Σίγουρα,

κάποιοι άνθρωποι χωρίς ίχνος αναλυτικότητας και κριτικής σκέψης.

Σίγουρα,

κάποιοι άνθρωποι που αδυνατούν να εντοπίζουν την ανακολουθία λόγων και έργων.

Σίγουρα,

κάποιοι άνθρωποι που αρέσκονται να υφίστανται κοροϊδία.

Σίγουρα,

κάποιοι άνθρωποι που κολλάνε σε ό,τι απεχθάνονται.

Σίγουρα,

κάποιοι άνθρωποι που είναι τοξικοί και τοξινωμένοι.

Σίγουρα,

κάποιοι άνθρωποι που έχουν μάθει να καταναλώνουν «σκουπίδια».

Σίγουρα,

κάποιοι άνθρωποι που βλέπουν στα «σκουπίδια»

μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να αισθανθούν ανώτεροι από κάτι.

Σίγουρα,

κάποιοι άνθρωποι που έχουν χάσει την ανθρωπιά τους.

 

Η πικρή αλήθεια είναι ότι όλοι ετούτοι αποτελούν πολυπληθές «target group»

και προσφέρουν εαυτούς ως «νούμερα» στους πίνακες θεαματικότητας τής «Nielsen».

Είναι τρομακτικό και συνάμα τραγικό·

υπάρχουν άτομα που έχουν ως «Αυτοεκπληρούμενη Προφητεία» την Κατερίνα Καινούργιου.

Επόμενη γραμμή παρακαλώ…

 

Ο Υπο-Κοσμικός

(Twitter: @Ypokosmikos

https://twitter.com/Ypokosmikos)

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης