Από τον Φεβρουάριο του 2009, η zougla.gr είχε ασχοληθεί επανειλημμένα με τα οικονομικά προβλήματα που εμφάνιζαν οι ασφαλιστικές εταιρείες του Παύλου Ψωμιάδη. Εκατοντάδες πολίτες έχουν επενδύσει μεγάλα χρηματικά ποσά σε προγράμματα και ομόλογα της ασφαλιστικής εταιρείας «Αspis Πρόνοια». Όταν χρειάστηκαν τα χρήματά τους, η εταιρεία δεν τους τα έδωσε, ισχυριζόμενη ότι δεν είχε τότε χρήματα, εξαιτίας του μεγάλου όγκου αιτήσεων εξαγορών συμβολαίων.
Και τι έπαθαν οι πελάτες της «Aspis» και ήθελαν όλοι μαζί να εξαγοράσουν τα συμβόλαιά τους; Η οικονομική κρίση δεν χτύπησε μόνο τη δική τους πόρτα, αλλά και την πόρτα της «Aspis Πρόνοια», κάτι που μαθεύτηκε από στόμα σε στόμα, μεταξύ των πελατών και όλοι είχαν σπεύσει τότε να εξασφαλίσουν τα χρήματά τους.
| Οι ευρηματικές διαφημίσεις της «ΑΣΠΙΣ» τελικά δεν βοήθησαν όσο θα έπρεπε |
Να θυμίσουμε ότι οι περισσότεροι πελάτες της «Aspis» είχαν κάνει αίτηση εξαγοράς από το καλοκαίρι του 2008 και ενώ η εταιρεία υποχρεούνταν να τους επιστρέψει μέσα σε 30 έως 60 ημέρες τόσο το αρχικό κεφάλαιο που είχαν καταθέσει σε κλειστά επενδυτικά προγράμματα όσο και τους τόκους που υποτίθεται ότι είχαν μαζέψει τα χρήματά τους όλα αυτά τα χρόνια, μέχρι σήμερα δεν έχουν πάρει στα χέρια τους ούτε ένα ευρώ.
Στο τμήμα εξαγορών της «Aspis Πρόνοια» επικρατούσε καθημερινά το αδιαχώρητο, από εξοργισμένους πελάτες που κατέφθαναν από διάφορα σημεία της Ελλάδας, προσπαθώντας να βγάλουν άκρη με την εταιρεία και να πάρουν τα χρήματά τους πίσω. Δεν είναι λίγοι μάλιστα όσοι έκαναν λόγο για κοροϊδία από την πλευρά της εταιρείας, αφού τους υπόσχονταν συνέχεια ότι «στις αρχές του επόμενου μήνα θα πάρουν τα χρήματά τους», κάτι που φυσικά δεν συνέβαινε.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες που είχαν κάνει πελάτες της «Aspis Πρόνοια» στη zougla.gr τον Φεβρουάριο του 2009, η απάντηση της εταιρείας, δηλαδή το «θα πάρετε τα χρήματά σας τον επόμενο μήνα», έγινε «η εταιρεία αδυνατεί αυτή τη στιγμή να εξαγοράσει επιταγές λόγω οικονομικής κρίσης». Φυσικά, η ίδια η εταιρεία τότε το διέψευδε.
Το μεγάλο αφεντικό της “ΑΣΠΙΣ” Παύλος Ψωμιάδης |
Η διευθύντρια του τμήματος εξαγορών της «Aspis Πρόνοια», Κατερίνα Βασαγιώργη, μας είχε απαντήσει ότι υπήρχε μεγάλη καθυστέρηση στις εξαγορές συμβολαίων, λόγω του μεγάλου όγκου, αλλά ότι σε καθημερινή βάση κάποιοι πελάτες έπαιρναν τα χρήματά τους. Συνήθως, όπως χαρακτηριστικά μας είχε δηλώσει, «τα παίρνουν πρώτοι όσοι έχουν προβλήματα υγείας ή όσοι διαμαρτύρονται εντόνως». Παρά τα λεγόμενα των καταγγελλόντων, είχε διαψεύσει ότι η «Aspis Πρόνοια» έχει ζητήσει δάνειο από το κράτος και τόνισε ότι όλοι θα πάρουν τα χρήματά τους είτε με μικρή είτε με μεγάλη καθυστέρηση. Οι πελάτες δεν μπορούσαν να πάρουν τα λεφτά τους τότε, θα τα πάρουν τώρα που μπήκε λουκέτο στην εταιρεία;
| Τα εντυπωσιακά γραφεία |
Φαίνεται πάντως ότι η πίεση της δημοσιότητας και της δημοσιογραφικής έρευνας έκανε τους υπεύθυνους της εταιρείας να πληρώσουν άμεσα τους πελάτες που είχαν κάνει καταγγελίες στη zougla.gr. Η πλειοψηφία των υπολοίπων ακόμη περιμένει τα χρήματά της, τα οποία σε πολλές περιπτώσεις αγγίζουν τα 150.000, 200.00 ακόμη και 300.000 ευρώ ανά άτομο. Για να μη μιλήσουμε για τους χιλιάδες πελάτες με ασφαλιστικά συμβόλαια αυτοκινήτων και ζωής, καθώς και για τις περίπου 750 οικογένειες εργαζομένων που κινδυνεύουν να μείνουν στο δρόμο.
Τότε λοιπόν που τα δημοσιογραφικά γραφεία «βούιζαν» ότι «η ΑΣΠΙΔΑ πάει για κλείσιμο» δεν «βούιξαν» και τα βουλευτικά; Στο γραφείο του αρμόδιου υπουργού πού ζούσαν; Ή μήπως ήξεραν, αλλά λόγω δημοσίων σχέσεων με τον κάθε πρόεδρο κάθε προβληματικής εταιρείας έκαναν τα «στραβά μάτια»;
Διαβάστε επίσης:
Στο «μικροσκόπιο» του εισαγγελέα η Ασπίς Πρόνοια, 22 Σεπτεμβρίου 2009, 17:12
Ισχυρές αναταράξεις στην ασφαλιστική αγορά, Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2009, 16:34
Στην αντεπίθεση περνάει η Ασπίς Πρόνοια, Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2009, 20:23
Τα Σημάδια Της Κρίσης, 1 Φεβρουαρίου 2009, 14:45