Πλήθος καταγγελιών έχουν κατακλύσει τα social media τις τελευταίες ημέρες αναφορικά με τη γνωστή εταιρεία Skroutz, που δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς συνεργαζόμενο μαγαζί δεν παραδίδει παραγγελίες και δεν επιστρέφει χρήματα.

Οι καταναλωτές, μάλιστα, μιλούν για προσπάθεια απόκρυψης απάτης, για προσβλητικές συμπεριφορές και έλλειψη συνεργασίας από την πλευρά της Skroutz.

Οι καταγγελίες αφορούν την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ, γνωστή ως κατάστημα «365shop», με την οποία η διάσημη πλατφόρμα Skroutz είχε εδώ και χρόνια στρατηγική συνεργασία.

Όπως προκύπτει από τα σχόλια καταναλωτών στο Twitter, η εταιρεία λάμβανε παραγγελίες που έλεγε πως θα παραδώσει σε 4-10 ημέρες. Τα προϊόντα, ωστόσο, αυτά δεν έφταναν ποτέ στον προορισμό τους.

Τι απαντά η εταιρεία

«Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ, κατάστημα “365shop”, που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμά μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές, γνωστοποιούμε πως η συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.

Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στη σελίδα μας (περισσότερες πληροφορίες εδώ).

Επιπροσθέτως, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά. Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση.

Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας -χρεωστικής ή πιστωτικής- μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.

Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν με τη μορφή κουπονιού -ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους- μέσω του Skroutz Marketplace.

Τέλος, υπενθυμίζουμε πως για τις ηλεκτρονικές αγορές, η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής, καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους.

Επιπλέον, θα θέλαμε να τονίσουμε πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι οι καταναλωτές που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις παραγγελίες τους μέσω της συγκεκριμένης επιχείρησης να προχωρήσουν σε καταγγελία με σκοπό την επίλυση του προβλήματος από τους αρμόδιους φορείς με τους οποίους είμαστε σε διαρκή επικοινωνία».