Στη δημιουργία ενός φορέα ικανού να διαχειριστεί την τουριστική προώθηση της Κρήτης, που θα αποτελεί ωστόσο σύμπραξη της αυτοδιοίκησης με τους ιδιωτικούς φορείς, ανακοίνωσε, ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης.
«Πιστεύουμε ότι ένας σοβαρός τουριστικός προορισμός όπως η Κρήτη δεν μπορεί να μη διαθέτει μια σύγχρονη στρατηγική προβολής – διαφήμισης. Προχωρήσαμε στην αναζήτηση εξειδικευμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών από την αγορά, που να διαθέτουν επαγγελματική ικανότητα και αποδεδειγμένες εμπειρίες στον τομέα αυτόν», ανέφερε ο κ. Αρναουτάκης στο πλαίσιο τουριστικής ημερίδας που πραγματοποιήθηκε στο Ρέθυμνο. Πρόσθεσε, δε, πως «στις επόμενες δέκα ημέρες ξεκινούμε με τη στήριξη του ειδικού αυτού συμβούλου τη διαμόρφωση πρότασης με συγκεκριμένες ενέργειες, κοστολογημένες και με διασφαλισμένη την υλοποίησή τους από χρηματοδοτήσεις του ΕΣΠΑ μέχρι το 2015. Για πρώτη φορά δηλαδή η Κρήτη θα διαθέτει μια συγκεκριμένη πολιτική προβολής με χρονοδιάγραμμα».
Ο κ. Αρναουτάκης επισήμανε την αναγκαιότητα για συμπράξεις, συνέργειες και συλλογικότητα στις αποφάσεις για την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος του νησιού, τονίζοντας πως «για τον τουρισμό του νησιού απαιτείται ένας γενικός επαναπροσδιορισμός στόχων, λειτουργιών, επιδιώξεων αλλά και πρακτικών. Απαιτείται δηλαδή μια ολοκληρωμένη σύγχρονη στρατηγική, που θα προκύψει από τη συμμετοχή όλων των ενδιαφερομένων».

