Η Ford έχει αποχωρήσει ως εργοστασιακή ομάδα από το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι γιατί ήθελε να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στην κατασκευή νέων τεχνολογιών και να επενδύσει τους οικονομικούς πόρους της εκεί όπου θα κάνουν τα καθημερινά της αυτοκίνητά, πιο ανταγωνιστικά. Όμως η M-Sport
που χρησιμοποιεί το Fiesta έμεινε και έτσι δεν δημιουργήθηκε κενό.

Η Hyundai εισήλθε φέτος στο θεσμό του WRC, πέρυσι η VW, ακολουθεί η Toyota, ενώ υπάρχουν και φήμες για την είσοδο της Peugeot αργότερα, ίσως με τους νέους κανονισμούς παίρνοντας τη θέση της Citroen. Δεν ήταν λίγες οι ομάδες που αποχώρησαν από το πρωτάθλημα επειδή δεν τους άρεσαν οι κανονισμοί, επειδή ήθελαν να μειώσουν το κόστος συμμετοχής, τώρα όμως παρατηρούμε ότι με βάση τους σημερινούς κανονισμούς, οι οποίοι συμβαδίζουν με το υπάρχον οικονομικό περιβάλλον, σιγά-σιγά επανέρχονται ξανά οι κατασκευαστές στο πρωτάθλημα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

H Hyundai τρέχει φέτος στο WRC με το i20…

Στο εξωτερικό γίνονται αλλαγές στην Ελλάδα;
Μακάρι αυτό να το βλέπαμε και στην Ελλάδα όπου το 2013 το πρωτάθλημα ταχύτητας έπεσε έρμαιο των αποφάσεων της Ομοσπονδίας και παρά την αποτυχία και την ήττα που υπέστησαν οι ειδήμονες του σπορ αφού δεν έγινε ούτε ένας αγώνας, η προκήρυξη δεν άλλαξε για το 2014, αλλά είπαμε φταίει και η φιλαυτία! Τους κανονισμούς τους προσαρμόζεις ανάλογα με το οικονομικό περιβάλλον. Εσείς λοιπόν θεσπίσατε κανονισμούς, μη συμβατούς με το υπάρχον οικονομικό περιβάλλον, δημιούργησαν προβλήματα στις εν λόγω κατηγορίες αλλά δεν άρεσαν και στους οδηγούς! Απλά αναρωτηθείτε για μια ακόμη φορά, γιατί έγινε κανονικά το πρωτάθλημα ταχύτητας σε περίοδο οικονομικής κρίσης, το 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 και το 2013 που άλλαξαν την προκήρυξη δεν έγινε ούτε ένας αγώνας; Τυχαίο δεν νομίζω!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δυστυχώς το 2013 δεν έγιναν αγώνες ταχύτητας…

Δώστε λύσεις…

Σταματήστε να πιπιλάτε την καραμέλα της οικονομικής κρίσης, ούτε προβολή έχουν οι ελληνικοί αγώνες και είστε τραγικοί στις αποφάσεις που παίρνετε ώστε να προσαρμόσετε την διοργάνωση αγώνων ταχύτητας  ανάλογα με το οικονομικό περιβάλλον.  Γι αυτό είστε εκεί για να δίνετε λύσεις και όχι να διώχνετε τους οδηγούς από τους αγώνες. Αυτοί συμμετέχουν στο πρωτάθλημα και όχι εσείς, αυτοί πληρώνουν το παράβολο συμμετοχής και όχι εσείς! Δεν έχετε κανένα ελαφρυντικό όσον αφορά την αποτυχία του πρωταθλήματος ταχύτητας 2013, μα κανένα…

 

Επιμέλεια: Βασίλης Δ. Χειλάκης

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης