Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Τη ναυαρχίδα της γκάμας της, το κορυφαίο αυτοκίνητο που βγήκε ποτέ από το εργοστάσιό της, ένα θαύμα της μηχανικής με εκπληκτικά επίπεδα άνεσης και τεχνολογίας, παρουσίασε η διάσημη γερμανική φίρμα με σήμα το αστέρι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρόκειται για τη νέα γενιά της S-Class, ένα τετράτροχο που αλλάζει τα δεδομένα στους τομείς της πολυτέλειας και της ασφάλειας, προσφέροντας στους ιδιοκτήτες οτιδήποτε επιζητούν από ένα high-class όχημα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η S-Class είναι ουσιαστικά μια limo με επιβλητική εμφάνιση. Το μήκος της στην απλή έκδοση φθάνει τα 5.179 χλστ. και στη Long Wheelbase τα 5.289 χλστ. Πίσω από την εντυπωσιακή μάσκα βρίσκεται μια σειρά αισθητήρων που ελέγχουν τα συστήματα του πακέτου ADAS, ενώ τα φώτα είναι τεχνολογίας Digital Light, παρέχοντας άριστη ορατότητα σε όλες τις συνθήκες.

Το εσωτερικό είναι χάρμα ιδέσθαι. Η ποιότητα κατασκευής δεν επιδέχεται αμφισβήτησης, όπως και η εργονομία. Στο ταμπλό υπάρχει ένας μεγάλος ψηφιακός πίνακας οργάνων, head-up-display επαυξημένης πραγματικότητας με απίστευτη ευκρίνεια και μια τεράστια οθόνη τύπου OLED που θυμίζει laptop. Στα πίσω καθίσματα έχουν τοποθετηθεί τρεις ακόμη οθόνες, με τον οδηγό και τους επιβάτες να ελέγχουν τις περισσότερες λειτουργίες μέσω φωνητικών εντολών.

Ο ψηφιακός βοηθός του συστήματος Mercedes me μπορεί να αναγνωρίσει έως 7 διαφορετικά άτομα. Τους ελέγχει μέσω δαχτυλικού αποτυπώματος, γεωμετρίας προσώπου, φωνής και κωδικού. Υποστηρίζει 27 γλώσσες και έχει τη δυνατότητα φυσικού διαλόγου.

Φυσικά, όλα τα καθίσματα είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα, φέρουν λειτουργία μασάζ, με ανακλινόμενα υποπόδια και ενεργά προσκέφαλα. Η ηχομόνωση του σαλονιού συναντάται σε ελάχιστα μοντέλα στον κόσμου, ο ατμοσφαιρικός φωτισμός έχει εξελιχθεί ειδικά για την S-Class, το ηχοσύστημα της Bermester δίνει την εντύπωση ότι βρίσκεσαι σε αίθουσα όπερας και ο αυτόματος κλιματισμός αναζωογονεί την καμπίνα και φιλτράρει ακόμα και τα πιο λεπτά μικροσωματίδια.

Στα πίσω καθίσματα υπάρχουν ανεξάρτητοι αερόσακοι, ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό ένας ακόμα, ενώ για τα παιδικά καθίσματα έχει προβλεφθεί ειδικό σύστημα που ελέγχει αν έχει τοποθετηθεί σωστά. 

Από τον εξοπλισμό της S-Class δεν λείπει το παραμικρό όσον αφορά στις τεχνολογίες υποβοήθησης. Ενσωματώνει αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3, αυτόματο παρκάρισμα χωρίς την παρουσία οδηγού, αυτόματο φρενάρισμα, έλεγχο ανοίγματος θυρών και οτιδήποτε άλλο μπορεί να φανταστεί ο νους. 

Αρχικά, η γερμανική ναυαρχίδα θα είναι διαθέσιμη με δύο κινητήρες βενζίνης και ισάριθμους diesel, καθώς και σε plu-in hybrid έκδοση. Στη βάση της γκάμας είναι η S 450 4MATIC με τον εξακύλινδρο 3.0 λίτρων των 367 ίππων και 500 Nm ροπής. Ακολουθεί η τετρακίνητη S 500 4MATIC με το ίδιο μοτέρ αλλά με απόδοση 435 ίππων και 520 Nm ροπής. Στους diesel υπάρχει η S 350 d με τον τρίλιτρο πετρελαιοκινητήρα των 286 ίππων και 600 Nm, η οποία προσφέρεται σε δικίνητη και τετρακίνητη έκδοση και η S 400 d 4MATIC με τους 330 ίππους και τα 700 Nm.

Όλα τα μηχανικά σύνολα συνδυάζονται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 9G Tronic. Το σύστημα τετραδιεύθυνσης και η ενεργή αερανάρτηση E-Active Body Control κάνουν τις μετακινήσεις πιο άνετες σε κάθε τερέν.

Η Plug-in hybrid έκδοση φέρει την ονομασία S580e, αποδίδει 517 ίππους και μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για 100 χιλιόμετρα, χάρη στην μπαταρία χωρητικότητας 28 kWh.

Για όσους ενδιαφέρονται, οι παραγγελίες θα ανοίξουν το επόμενο διάστημα.

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης