Νέα έρευνα δείχνει ότι συγκεκριμένα τηλεοπτικά προγράμματα επηρεάζουν τη γεύση του ποτού που επιλέγουμε.

Ερευνητές από τη γερμανική εταιρεία Aldi δηλώνουν πως η δημοφιλής σειρά «Ο Πύργος του Ντάουντον» δίνει μια αίσθηση φινέτσας σε ένα λευκό κρασί, ενώ μια κωμική σειρά κάνει τη μπύρα πιο απολαυστική και ευχάριστη.

Πενήντα συμμετέχοντες αξιολόγησαν τη γεύση του κρασιού, της μπύρας και του μπράντι ενώ παρακολουθούσαν μια συγκεκριμένη τηλεοπτική σειρά. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι χαρακτηρισμοί που χρησιμοποιήθηκαν για το κάθε ποτό ήταν διαφορετικοί ανάλογα με το τηλεοπτικό πρόγραμμα.

Διαβάστε περισσότερα στο govastileto

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης