Ορατές είναι οι τάσεις κυριαρχίας των «μεγάλων» από άποψη μεταφορικής ικανότητας πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από την προσεχή χρονιά, σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτών, που εδράζουν στο γεγονός ότι μέσα σε αυτή τη χρονιά θα δρομολογηθούν και άλλα νεότευκτα πλοία με αυτές τις μεταφορικές ικανότητες.
Να σημειωθεί ότι μεταξύ των άλλων σε έκθεση της Macquarie Equities Research περί των «επιπτώσεων» γύρω από την Ρ3 σημειώνεται ότι «το μέσο μέγεθος πλοίου που χρησιμοποιείται από την Maersk Line στη γραμμή Ασίας-Ευρώπης θα αυξηθεί από 9.300 -14.100 teu στο τέλος του 2015, σχεδόν ακριβώς το ίδιο με τα 14.200 teu, που θα ήταν το θέμα με την έγκριση P3».
Το στοιχείο αυτό της έκθεσης, στην οποία επίσης σημειώνεται ότι δεν θα υπάρξει καμία επίπτωση για την Maersk μετά την τροπή που έλαβε το θέμα της Ρ3 λόγω Κίνας, έρχεται να επιβεβαιώσει αρχικές εκτιμήσεις αναλυτών που υποστήριζαν προ της εμφάνισης των «συμμαχιών» ότι η τάση που επιβάλει το παγκόσμιο εμπόριο για μαζικές, γρήγορές και προ πάντων οικονομικές μεταφορές θα δώσει προβάδισμα στα μεγάλα πλοία.
Ωστόσο αξίζει να υπενθυμιστεί ότι άλλες αναλύσεις που έγιναν πρόσφατα σημείωναν ότι υπάρχει ένα μικρό, μικρότερο των αρχικών υπολογισμό ανενεργό τονάζ γεγονός που δεν οδηγεί σε απαισιόδοξες σκέψεις για την απασχόληση πλοίων με μικρότερες μεταφορικές ικανότητες.
Πολύ δεν περισσότερο μετά την αναδιάρθρωση των διηπειρωτικών γραμμών. Όσον αφορά τέλος στα των γραμμών Ασίας-Ευρώπης, όπου εκεί εστιάστηκε και η Κινεζική τοποθέτηση εν αντιθέσεις με ΕΕ και ΗΠΑ, στην ίδια έκθεση σημειώνεται πως η αύξηση του μεγέθους των πλοίων θα επιτρέψουν οικονομίες κλίμακας γεγονός που θα επιδράσει θετικά στην επιχειρησιακή και όχι μόνο κερδοφορία της προαναφερθείσας εταιρίας.
theseanation

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης