Μία νέα κατηγορία προστέθηκε στη θεματογραφία της «zougla.gr», με την οποία φιλοδοξούμε να εγκαινιάσουμε ένα διάλογο μεταξύ των αναγνωστών και του γιατρού, Κώστα Κωσταντινίδη, ο οποίος θα απαντά σε κάθε ερώτημα ή προβληματισμό των αναγνωστών της ηλεκτρονικής εφημερίδας μέσω της φόρμας επικοινωνίας της κατηγορίας «SEXUALITY» ή στο e-mail: sexuality@zougla.gr
Τα νοσήματα του μάρκετινγκ
Είναι η στυτική δυσκολία και η πρόωρη εκσπερμάτιση νοσήματα ή κατασκευές του σύγχρονου μάρκετινγκ των φαρμακευτικών εταιρειών; Ο προβληματισμός αυτός έχει αρχίσει να γίνεται έντονος στην Αμερική.
Πολλές γυναικείες οργανώσεις και πανεπιστήμια έχουν ξεκινήσει έναν διάλογο για το εάν η ποιότητα ζωής μπορεί να είναι και νόσος, όπως τελικά έγινε με τη μειωμένη ερωτική δραστηριότητα. Πολλές φεμινιστικές απόψεις διατείνονται ότι είναι προσβλητικό για τη γυναίκα το να κάνει ο άνδρας σεξ με τη βοήθεια των φαρμάκων υποβοήθησης της στύσης.
Ωστόσο, η αγορά αυτή είναι μεγάλη και τα κέρδη τρομακτικά. Μόνο πέρυσι η εταιρεία Pfizer με το Viagra είχε πωλήσεις 1,93 δισ. δολάρια, άρα και δυνατότητες να επηρεάσει γιατρούς και ασθενείς μέσω της διαφήμισης, χορηγιών, επιστημονικών εκδηλώσεων κλπ.
Οι φαρμακευτικές εταιρείες θέλουν καινούργιες αγορές, όταν δεν έχουν καινούργια φάρμακα και ιδιαίτερα όταν πιέζονται από τα γενόσημα (αντίγραφα) που αρχίζουν να πιάνουν ένα κομμάτι της αγοράς, αφού είναι φτηνότερα, όντας όμως το ίδιο αποτελεσματικά.
Στη χώρα μας αλλά και παγκόσμια δύο ακόμα εταιρείες Lilly και Bayer κυκλοφορήσαν τα Cialis και Levitra, ουσίες με παρόμοια δράση, αφού κατάλαβαν το πόσο μεγάλη είναι η αγορά των φάρμακων αυτών.
Με τον τρόπο που προσεγγίζεται το πρόβλημα θεωρητικά μπορεί να αφορά και σε όλους τους άνδρες, υγιείς και μη, αφού τα χάπια αυτά, με το μάρκετινγκ που γίνεται, κλείνουν το μάτι πονηρά στον κάθε άνδρα υποσχόμενα μια ζωή εραστή και Καζανόβα.
Ο διευθυντής μάρκετινγκ της Pfizer Jim Fazzezzoli δηλώνει ξεκάθαρα πως το Viagra πάει μαζί με την ΣΔ σαν ενιαίο brand name, δημιουργώντας μια νέα κουλτούρα γύρω από την εταιρεία, αφού το φάρμακο είναι από μόνο του πιο ισχυρό όνομα από ό,τι η εταιρεία που το παράγει. Viagra σημαίνει σεξ, δύναμη, επιτυχία και ακούραστες επιδόσεις σε όλες τις ηλικίες. Viagra σημαίνει απόλαυση και ακολασία στα μάτια κάθε αρσενικού.

