Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Φανταστείτε να επιστρέφετε σπίτι μετά από μερικές εβδομάδες απουσίας και να βρίσκετε το πανάκριβο ηλεκτρικό σας όχημα “νεκρό”. Αν ήταν αποσυνδεδεμένο από την πρίζα όλο αυτό το διάστημα, με τη μπαταρία να αδειάζει σιγά σιγά, η κατάσταση ίσως να είχε περισσότερο νόημα. Αλλά σε αυτήν την περίπτωση, το εν λόγω Cybertruck ήταν συνδεδεμένο σε φορτιστή όλο αυτό το διάστημα.

Όταν ο ιδιοκτήτης, AJ Esguerra, επέστρεψε στο Cybertruck του μετά από δύο εβδομάδες απουσίας, συνειδητοποίησε ότι τραβούσε ενέργεια για σχεδόν δύο συνεχόμενες εβδομάδες. Παρκαρισμένο στην καυτή Αριζόνα, ανησυχούσε ότι οι υψηλές θερμοκρασίας δημιούργησαν το πρόβλημα.

Ο ίδιος δημοσίευσε στο Cybertruck Owner’s Club στο Facebook αναζητώντας πληροφορίες. «Χρειάζομαι βοήθεια – ήμασταν σε διακοπές για 2 εβδομάδες και μόλις επιστρέψαμε και το CT δεν ανάβει καθόλου. Κοίταξα την εφαρμογή μου και λέει ότι συνδέθηκε τελευταία φορά πριν από 11 ημέρες», έγραψε. «Είχαμε ρεκόρ ζέστης την περασμένη εβδομάδα. Είναι πιθανό να υπερθερμάνθηκε και να χάλασε κάτι;» ρώτησε τους συνιδιοκτήτες.

Ευτυχώς, κάποιοι τον καθησύχασαν και απλώς τον ενημέρωσαν να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση της Tesla. Όταν το έκανε, αμέσως βρέθηκε λύση.

«Η εξυπηρέτηση της Tesla είναι καθ’ οδόν. Γρήγορη απάντηση μέσω εφαρμογής και έλαβα αμέσως κλήση», λέει ο Esguerra. Τελικά οι τεχνικοί ρυμούλκησαν το όχημα σε ένα κέντρο εξυπηρέτησης και έψαξαν βαθύτερα.

Ο Πραγματικός Ένοχος

Αυτό που διαπίστωσαν ήταν ότι ο μετατροπέας ισχύος παρουσίασε βλάβη. Σύμφωνα με τον AJ, δεν είχε καμία σχέση με τη φόρτιση του φορτηγού ή τη θέρμανση ή τον συνδυασμό των δύο. Στην πραγματικότητα, λέει ότι η Tesla του είπε να το αφήνει απλώς συνδεδεμένο για όσο θέλει.

«Συνιστούν να το έχετε πάντα στον φορτιστή. Θα σταματήσει να φορτίζει όταν γεμίσει», λέει. Ο AJ λέει ότι επέστρεψε στο δρόμο και ότι η Tesla κάλυψε τα πάντα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης