Η νέα γενιά του Α3 είναι έτοιμη να λανσαριστεί στις ευρωπαϊκές αγορές, προσφέροντας ελαφρώς μεγαλύτερους χώρους, πλειάδα τεχνολογικών συστημάτων και τους γνωστούς κινητήρες TSI. Στη Γερμανία οι παραγγελίες έχουν ήδη αρχίσει, με τις τιμές να ξεκινούν από 21.600 ευρώ.

Το νέο μικρομεσαίο hatchback της Audi έχει περίπου τις ίδιες διαστάσεις με τον προκάτοχό του, με το μεταξόνιο να είναι κατά 23 χλστ. μεγαλύτερο. Χάρη στην καινούργια πλατφόρμα, είναι ελαφρύτερο κατά 80 κιλά, έχοντας καλύτερη οδική συμπεριφορά και αεροδυναμικό συντελεστή. Το εσωτερικό υιοθετεί τη σχεδίαση του πρωτότυπου e-tron, με την κεντρική κονσόλα να είναι μικρότερη και ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό, το χειρόφρενο να είναι ηλεκτρικό, να διαθέτει οθόνη 7 ιντσών MMI στο κέντρο και τους αεραγωγούς να έχουν πιο σπορτίφ αισθητική. Το σύστημα MMI δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να λαμβάνει κάθε πληροφορία και μπορεί να συνδεθεί στο Internet αλλά και με το κινητό τηλέφωνο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αρχικά θα τροφοδοτείται από τρεις κινητήρες βενζίνης, τον 1,4 TSI των 122 ίππων, με μέση κατανάλωση 5,2 λτ./100 χλμ., τον 1.4 TFSI με τους 140 ίππους και τον 1,8 TFSI απόδοσης 180 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται και με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο S-Tronic. Στους πετρελαιοκινητήρες προσφέρεται ο δίλιτρος TDI τεχνολογίας Euro 6, παρέχοντας υψηλές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση και μεγάλη αυτονομία. Η απόδοσή του φθάνει τους 150 ίππους και τα 320 Nm ροπής, επιταχύνεται στα 0-100 σε 8,6 δευτερόλεπτα, η μέση κατανάλωση είναι στα 4.1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές CO2 στα 106 γρ./χλμ., ενώ η αυτονομία με το ντεπόζιτο 50 λίτρων γεμάτο αγγίζει τα 1.200 χιλιόμετρα.

Ο 1,2 TSI των 105 ίππων θα προστεθεί αργότερα στην γκάμα, όπως και ο δίλιτρος των 211 ίππων, με τις εκδόσεις 1,6 TDI και 1.4 TCNG (φυσικό αέριο) με απόδοση 110 ίππων και CO2 μόλις 30 γρ./χλμ εκπομπές CO2.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δείτε εδώ το νέο Audi A3

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης