Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ο ορισμός της οδηγικής απόλαυσης. Η ελαφριά Porsche 911 Carrera T πετάει από πάνω της οτιδήποτε περιττό όπως τα πίσω καθίσματα, και εξοπλίζεται με χειροκίνητο κιβώτιο δίνοντας στον οδηγό ένα σύνολο που εγείρει τις αισθήσεις ασταμάτητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ανάμεσα στην 911 Carrera και την ισχυρότερη Carrera S η Porsche τοποθετεί τη νέα Carrera T (touring) με ισχύ 385 ίππων και 449 Nm ροπής από έναν twin-turbo κινητήρα 3 λίτρων. Αυτό που της προσφέρει το κάτι παραπάνω είναι σίγουρα το επτάρι χειροκίνητο κιβώτιο, αν και οι αγοραστές μπορούν χωρίς επιπλέον επιβάρυνση να επιλέξουν το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK οκτώ σχέσεων. Στην πρώτη επιλογή το 0-100 έρχεται σε 4.3 δευτ. ενώ στη δεύτερη σε μόλις 3.8 δευτ. ενώ και στις δύο περιπτώσεις η τελική αγγίζει τα 291χλμ./ώρα. 

Αξίζει να σημειώσουμε ότι το μοντέλο διαθέτει μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης με Torque Vectoring ενώ εξοπλίζεται και με ανάρτηση PASM Sport η οποία χαμηλώνει το αυτοκίνητο κατά 10χλστ. 

Για να μειωθεί το συνολικό βάρος, η Porsche εγκαθιστά λιγότερη ηχομόνωση, πιο λεπτά τζάμια αλλά και μικρότερη μπαταρία, μειώνοντας το βάρος κατά 45 κιλά συγκριτικά με τη βασική 911 Carrera. Τα επιπλέον σπορ στοιχεία που την συνοδεύουν και την ξεχωρίζουν είναι οι τροχοί 20 ιντσών μπροστά και 21 πίσω ενώ η καμπίνα διαθέτει τόσο τιμόνι GT Sport όσο και ρυθμιζόμενα Sport Plus καθίσματα. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μία Porsche που κάνει θόρυβο, διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο και έχει μοναδικό στόχο να προσφέρει στον οδηγό της άριστη οδηγική συμπεριφορά. 
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης