Τα μοντέλα των δύο μεγάλων γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών, είναι από τα πιο δημοφιλή τόσο στην Ευρώπη, όσο και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Αυτό όμως φαίνεται δεν αρέσει και τόσο στην Infiniti και για να δείξει στους καταναλωτές ότι έχει ένα ισάξιο ή καλύτερο αυτοκίνητο, έβγαλε μια ιδιαίτερα προκλητική διαφήμιση.

Στο video φαίνονται καλοντυμένοι άνθρωποι να περνούν μαζικά από μια γραμμή παραγωγής και να παίρνουν ο ένας πίσω από τον άλλο κλειδιά των BMW και Mercedes. Ένας άντρας ωστόσο, παρεκκλίνει της πορείας, βγάζει από την τσέπη του ένα κλειδί της Infiniti και τρέχει προς την έξοδο. Παίρνει το νέο Q50, ξεφεύγει από τα ρομπότ που τον ακολουθούν και χαμογελά με νόημα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η διαφήμιση έχει βασιστεί στην ταινία «The Island» και ουσιαστικά προσπαθεί να δείξει στους καταναλωτές ότι πρέπει να διαφοροποιηθούν και να επιλέξουν στη ζωή τους κάτι νέο.

Η διαφήμιση η οποία σημειωτέον παίζεται μόνο στις ΗΠΑ – εκεί όπου επιτρέπονται οι «μαύρες διαφημίσεις» – είναι σίγουρα πρωτότυπη, αλλά συνάμα και προκλητική. Οπότε, αναμένουμε την αντίδραση των δύο γερμανικών κολοσσών.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης