του Δημήτρη Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πίστα Buriram της Ταϊλάνδης, 400 χλμ. βόρεια της πρωτεύουσας Μπανγκόκ, βρίσκεται σε τροπική περιοχή με υψηλή θερμοκρασία και αρκετή υγρασία αυτήν την εποχή. Η πίστα μάλιστα δεν έχει πολύ καλή πρόσφυση, αλλά οι 21 καλύτεροι οδηγοί του κόσμου κατάφεραν να πάρουν το μέγιστο δυνατό από τις μοτοσυκλέτες τους και να είναι όλοι πολύ κοντά, με τους 10 πρώτους που πήραν την απευθείας πρόκριση στις Κατατακτήριες 2 να απέχουν μεταξύ τους μόλις 3 δέκατα του δευτερολέπτου!
Ο Maverick Vinales (Aprilia) προηγούταν κατά το μεγαλύτερο μέρος των δοκιμών του απογεύματος, ενώ το τελευταίο τέταρτο άρχισαν οι τελικές επιθέσεις στο χρόνο που άλλαξαν πλήρως την κατάταξη. Μέχρι τότε όλοι οι αναβάτες των MotoGP χωρίζονταν κατά μόλις 924 χιλιοστά του δευτερολέπτου!
Οι τελικές επιθέσεις είδαν τον Jorge Martin να κάνει 1:29.826 στον 22ο γύρο του, για να βρεθεί στην κορυφή. Μάλιστα ο Ισπανός της Prima Pramac Ducati είχε μια πτώση στο τέλος, κάτι που δεν επέτρεψε σε αναβάτες που βρισκόντουσαν πιο πίσω να διεκδικήσουν μια θέση στη δεκάδα λόγω των κίτρινων σημαιών.

 

View this post on Instagram

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

A post shared by Prima Pramac Racing MotoGP (@pramacracing)

Ο Vinales τελικά πήρε τη δεύτερη θέση, μπροστά από τον Aleix Espargaro, ο οποίος έβαλε και τις 2 εργοστασιακές Aprilia στην πρώτη τριάδα. Ο νικητής της Αυστραλίας, Johann Zarco (Ducati), έκανε τον τέταρτο καλύτερο χρόνο, μπροστά από τον Luca Marini επίσης με Ducati. O Marco Bezzecchi της ομάδας VR|46 όπως και ο Marini, είδε την τελική του προσπάθεια να διακόπτεται από τις κίτρινες σημαίες, όμως είχε καταφέρει να αρπάξει την 6η θέση, με τον Francesco Bagnaia να τον ακολουθεί. Ο Ιταλός της εργοστασιακής Ducati βρισκόταν στη 14η θέση, πριν βάλει ένα νέο ελαστικό και καταφέρει στην προτελευταία του προσπάθεια να πάρει την πρόκριση στις ΚΑΤ2. O Fabio Quartararo (Yamaha) επίσης τα κατάφερε, κάνοντας τον 8ο καλύτερο χρόνο, με τους Brad Binder (KTM) και Augusto Fernandez (KTM/GASGAS) να συμπληρώνουν τη δεκάδα.
Ο Marc Marquez με την Honda του βρισκόταν στη 13η θέση όταν βγήκε για την τελική του επίθεση και αποφάσισε να ακολουθήσει τον Fabio Di Giannantonio (Ducati) – ο οποίος βρισκόταν στη 2η θέση νωρίτερα αλλά πλέον ήταν εκτός δεκάδας – με την ελπίδα ότι ο Ιταλός θα μπορούσε να φέρει και τους δύο μέσα στις θέσεις πρόκρισης. Τα πράγματα όμως δεν πήγαν σύμφωνα με το σχέδιο, με τον Μarquez να μένει στην 11η θέση, όντας όμως και πάλι η κορυφαία Honda.

Δείτε τα αποτελέσματα αναλυτικά:

THAMotoGPPR

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης