Αυτοκίνητα που κλείνουν ραντεβού για service μόνα τους; Η BMW παρουσιάζει με υπερηφάνεια τη μοναδική υπηρεσία BMW TeleServices, η οποία χαρίζει στον πελάτη εξαιρετική άνεση και ασφάλεια κορυφαίων προδιαγραφών.
Το αποτέλεσμα; Ο πελάτης μπορεί πάντα να βασίζεται στο αυτοκίνητό του, χωρίς να χρειάζεται να παρακολουθεί ημερομηνίες και προθεσμίες, χωρίς να κάνει περιττά τηλεφωνήματα για ερωτήσεις ή περίπλοκες συμφωνίες για ραντεβού. Συγκεκριμένα, ο Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής BMW θα τον καλέσει για να κανονίσουν ένα ραντεβού για service. Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα να προετοιμαστεί κατάλληλα, παραγγέλνοντας έγκαιρα όλα τα απαραίτητα ανταλλακτικά. Συνεπώς, ο ιδιοκτήτης του οχήματος, επισκέπτεται το συνεργείο μόνο όταν πραγματικά κρίνεται απαραίτητο, ενώ οι εξειδικευμένοι τεχνικοί είναι απόλυτα ενημερωμένοι για τις εργασίες που θα πρέπει να πραγματοποιηθούν.
Με την παρουσίαση της νέας υπηρεσίας BMW TeleServices, η BMW εδραιώνει την κυριαρχία της και στον τομέα καινοτομικών τεχνολογιών service. Η BMW, προσφέρει remote υπηρεσίες από το 2003 – από την πρώτη γενιά BMW TeleServices – ενώ σε όλο αυτό το διάστημα εξελίσσεται διαρκώς σε ακόμα υψηλότερα πρότυπα.
Πιο αναλυτικά, τα απαραίτητα δεδομένα μεταδίδονται μέσω του κινητού του πελάτη, το οποίο συνδέεται στο αυτοκίνητο μέσω θύρας σύνδεσης Bluetooth. Όταν χρησιμοποιείται το κινητό τηλέφωνο, δημιουργείται επικοινωνία μεταξύ οχήματος και Εξουσιοδοτημένου Επισκευαστή BMW, τηρώντας τις συνήθεις χρεώσεις των κινητών τηλεφώνων.
Η Αυτόματη Κλήση BMW Teleservice επιτρέπει στον πελάτη να κλείνει γρήγορα και εύκολα ραντεβού για service. Σε συνδυασμό με το καινοτομικό σύστημα Condition Based Service (CBS) της BMW, το όχημα προσδιορίζει αυτόματα το είδος του service που απαιτείται και τη χρονική στιγμή που πρέπει να γίνει. Επομένως, αμέσως μόλις οι αισθητήρες εντοπίσουν κάποια ανάγκη για service, ελέγχοντας τα υγρά του αυτοκινήτου, (όπως για παράδειγμα το λάδι κινητήρα), καθώς και την κατάσταση βασικών αναλώσιμων υλικών, (όπως τα τακάκια φρένων), τότε το αυτοκίνητο αποστέλλει (μέσω της Αυτόματης Κλήσης BMW Teleservice), όλα τα απαιτούμενα δεδομένα που σχετίζονται με το service, στον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή BMW που έχει επιλέξει ο κάτοχος.
Επομένως, ο Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής BMW αξιολογεί τα δεδομένα, και καλεί τον κάτοχο του οχήματος για να κλείσουν κάποιο ραντεβού για service, φροντίζοντας πάντα εγκαίρως για την παραγγελία όλων των απαραίτητων ανταλλακτικών και εξαρτημάτων, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την διαθεσιμότητά τους όταν έρθει η ώρα του service. Συνεπώς η BMW πρωτοπορεί ξανά, μειώνοντας στο ελάχιστο το διάστημα παραμονής του κατόχου του οχήματος στο συνεργείο.
Επιπλέον, ο προγραμματισμός ενός ραντεβού service προσφέρει μεγαλύτερη ελευθερία και προσαρμογή στις ατομικές του επιθυμίες και δραστηριότητες: για παράδειγμα, συζητώντας με τον Τεχνικό Σύμβουλο, είναι δυνατό να θεωρήσει εάν είναι απαραίτητη η αντικατάσταση των τακακίων λίγο νωρίτερα, σε περίπτωση κάποιου ταξιδιού. Και πάλι, όλες οι απαιτούμενες πληροφορίες για μία τέτοια απόφαση, προσφέρονται από πριν μέσω της υπηρεσίας BMW TeleServices.
Η υπηρεσία BMW TeleServices είναι διαθέσιμη σε όλα τα μοντέλα BMW με ημερομηνία παραγωγής από τον 07/2008, εξαιρουμένων των μοντέλων BMW Z4 Roadster (E85), BMW Z4 Coupé (E86) και BMW X3, τα οποία φέρουν θύρα σύνδεσης Bluetooth.
Για τη μετάδοση δεδομένων, απαιτείται επιπλέον το σύστημα ελέγχου iDrive που περιλαμβάνεται στη μονάδα πλοήγησης της BMW Σειράς 3 και της BMW Σειράς 1 και βρίσκεται στο βασικό εξοπλισμό των άλλων μοντέλων, καθώς και κινητό τηλέφωνο δοκιμασμένο από την BMW.
