Επιμέλεια:Περικλής Χαλάτσης

Με αφόρητη ζέστη και με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών έγινε ο 2ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Χώματος.Οι αγωνιζόμενοι που θα τρέξουν στο Ράλι Ακρόπολις συμμετείχαν στο 18ο Ράλι Κορίνθου αφού δύο βασικές Ακροπολικές διαδρομές, οι Άγιοι  Θεόδωροι και το Λουτράκι ήταν όλος ο αγώνας που έγινε στην Κόρινθο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

O αγώνας έγινε με καύσωνα.Τα πληρώματα  αντιμετώπισαν αρκετά προβλήματα από τις εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες, αλλά και τον πολύ υψηλό βαθμό δυσκολίας του αγώνα. Μετά από κάθε ειδική τα μοτέρ «έβραζαν».

Νικητές του αγώνα ανεδείχθησαν  οι Α. Τσουλόφτας – Σ. Ηλία με Volkswagen Polo R5. Κέρδισαν σχετικά εύκολα και τις τέσσερις ειδικές του αγώνα και σημείωσαν τη 2η συνεχόμενη νίκη τους στο φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Χώματος.

Δεύτεροι ήταν οι Σ.Γαλαταριώτης – Α. Ιωάννου με ακόμα ένα Volkswagen Polo R5. Λόγω της σκόνης στην Α ειδική  έχασαν αρκετό  χρόνο αλλά στη συνέχεια οι υπεύθυνοι του αγώνα έδωσαν ένα τρίλεπτο από εκκίνηση σε εκκίνηση στις ειδικές διαδρομές. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην 3η θέση οι Γ. Κεχαγιάς – Μ. Τσαούσογλου με Skoda Fabia R5. Το πλήρωμα της Skoda αντιμετώπισε πρόβλημα με την ανάρτηση αλλά μετά τις ρυθμίσεις που έκαναν στο δεύτερο σκέλος βελτίωσαν τους χρόνους τους. Οι Γιώργος Κεχαγιάς και Μάριος Τσαούσογλου κατάφεραν να ανέβουν στο τρίτο σκαλί του βάθρου, δείχνοντας πως έχουν αρχίσει να εξοικειώνονται με το νέο τους αυτοκίνητο.

Κάθε αγώνας και κάθε αγωνιστικό χιλιόμετρα είναι πολύτιμο για το πλήρωμα της On Sale Rally Team, το οποίο έχει ξεκάθαρο στόχο να βελτιώνει τις επιδόσεις του σε κάθε του εμφάνιση.

Ένα ακόμη Skoda Skoda Fabia R5 τερμάτισε στην 4η θέση.Οι Ι. Σερδερίδης – F. Miclotte κινήθηκαν γρήγορα και θα είχαν μια θέση στο πόντιουμ αν δεν έκαναν δύο τετ α κε μέσα στις ειδικές τους. Έχασαν χρόνο και ρυθμό, 

Η μεγάλη έκπληξη του αγώνα ήταν οι  επιδόσεις των Σ. Γαλεράκη – Κ. Σούκουλη με ακόμα ένα Skoda Fabia R5 που τερμάτισαν στην 5η θέση της γενικής! Το δίδυμο εντυπωσίασε και για ακόμη έναν λόγο. Ήταν  η πρώτη φορά που έτρεχαν σε χωμάτινο αγώνα.

Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με το Skoda Fabia R5.
 Άτυχοι στάθηκαν οι Π. Ρουστέμης-κ. Νικολόπουλος με το Citroen DS3 R5, οι οποίοι και εγκατέλειψαν από αντλία βενζίνης στη 2η ειδική.

Πρώτοι στην κατηγορία Ν και 7οι γενικής ολοκλήρωσαν οι Π. Παντελή – Κ. Χριστοδούλου με το Mitsubishi Lancer EVO X. Οι Λ. Αθανασούλας -Ν.Ζακχαίος  με το Mitsubishi Lancer EVO ΙΧ είχαν ένα κλαταρισμένο ελαστικό. Αυτό το εκμεταλλεύτηκαν οι Π. Παντελή – Κ. Χριστοδούλου και κατέφεραν να κρατήσουν τη θέση τους μέχρι το τερματισμό. 

Σε  επίπεδο κατηγορίας Ν, δεύτεροι και  8οι γενικής ολοκλήρωσαν οι Αθανασόπουλος – Σ. Μπαρδάκης που επίσης κινήθηκαν γρήγορα με ακόμα ένα Lancer EVO IX.

Στην 9η θέση και στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου για την κατηγορία F2, ανέβηκαν οι Π. Ισμαήλος – A. Harryman με το Peugeot 208 R2 . Έτρεχαν για πρώτη φορά με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και το “εμαθαν” μέσα στον αγώνα.
Στη ράμπα του τερματισμού έφθασαν 22 από τα 40 πληρώματα που ξεκίνησαν.

Μετά τον αγώνα οι πρωταγωνιστές δήλωσαν:

Αλέξανδρος Τσουλόφτας (Volkswagen Polo R5): «Είμαι πολύ χαρούμενος, γιατί είναι η 2η συνεχόμενη νίκη μας στο Πρωτάθλημα, αλλά και η δεύτερη συνεχόμενη που κερδίζουμε όλες τις ειδικές. Ο αγώνας ήταν ωραίος, αν και στο δεύτερο πέρασμα οι ειδικές ήταν πολύ σκληρές. Εμείς είχαμε κάνει πολύ καλή προετοιμασία πριν τον αγώνα και πλέον ετοιμαζόμαστε για το Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο και αποτελεί ένα όνειρο ζωής για μένα. Όσον αφορά το Παν.Π.Ράλλυ, θα ακολουθήσουμε κανονικά όλο το Πρωτάθλημα Χώματος.»

Σίμος Γαλαταριώτης (Volkswagen Polo R5): «Ο αγώνας ήταν ωραίος, σκληρός και ακροπολικός θα έλεγα. Στην τελευταία ε.δ. είχαμε ένα πρόβλημα πίσω αριστερά και νομίζαμε ότι είχαμε ένα κλατάρισμα, αλλά τέλος καλό όλα καλά. Τώρα εστιάζουμε την προσοχή μας στο Ακρόπολις, ενώ δεν ξέρω ακόμα αν θα λάβουμε μέρος και στους υπόλοιπους αγώνες».

Γιώργος Κεχαγιάς (Skoda Fabia R5 evo2): «Ήταν ένας δύσκολος και απαιτητικός για όλους αγώνας. Εμείς αλλάξαμε κάποια πράγματα στο αυτοκίνητο, βελτιώσαμε τους χρόνους μας κατά τη διάρκεια του και καταφέραμε να σημειώσουμε ένα καλό αποτέλεσμα».

Παναγιώτης Ισμαήλος (Peugeot 208 R2): «Είμαι πολύ χαρούμενος. Το ευχαριστήθηκα! Το αυτοκίνητο είναι πολύ ωραίο και φιλικό και μπορώ να πω ότι μου αρέσει περισσότερο από το Group N. Σίγουρα έχουμε να μάθουμε πολλά ακόμα, αφού κάθε χιλιόμετρο πίσω από το τιμόνι του αποτελεί μία πολύτιμη εμπειρία για εμάς. Σε κάθε περίπτωση, ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος, με σκληρές ειδικές, ενώ δεν μπορώ να κρύψω ότι μου άρεσε πάρα πολύ η ε.δ. Λουτράκι». 

Άτυχοι ήταν οι Παναγιώτης  Ρουστέμης – Κωνσταντίνος Νικολόπουλος που έμειναν με το Citroen DS3 R5 από αντλία βενζίνης. Η εγκατάλειψη από τον  αγώνα ήρθε λίγο πριν το φινάλε της 2ης ειδικής.  Μπορεί να μην τερμάτισαν όμως είχαν κέρδος αφού έκαναν καλές δοκιμές ενόψει του Ράλι Ακρόπολις.

Χορηγός του 18ου Ράλι Κορίνθου ήταν η εταιρεία ΑΣΗΜΑΚΗΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ, ενώ ο αγώνας διεξήχθη υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Πελοποννήσου, του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων. Υποστηρικτές του αγώνα ήταν το Pietris Catering, το Βιβλιοπωλείο Οικονόμου και το ΙΚΤΕΟ Κορινθίας Autovision
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης