Τα videogames στο εξωτερικό έχουν περάσει το νωθρό επίπεδο της παραφιλολογίας για το πόσο κακό προκαλούν στα μικρά παιδιά.

Πλέον οι επιστήμονες αλλά και το διδακτικό προσωπικό αντιλαμβάνεται την εκπαιδευτική αξία η οποία πηγάζει από ορισμένες δημιουργίες και φροντίζουν να την εντάξουν στην εκπαιδευτική διαδικασία κάνοντας την μάθηση… παιχνίδι.

Στην Νέα Υόρκη ένα πειραματικό δημοτικό σχολείο χρησιμοποιεί την παραγωγική διαδικασία πίσω από ένα videogame ώστε να διδάξει στους μαθητές την αξία των συστημάτων αλλά και των επιμέρους μερών ενός συστήματος και την ενδιάμεση σχέση τους.

Χρησιμοποιώντας αυτήν την προσέγγιση θέλουν να δώσουν μια άλλη οπτική στους μαθητές  έτσι ώστε να αναπτύξουν βαθύτερη σκέψη και κρίση.

Τι καλύτερο λοιπόν από ένα παιχνίδι όπως το Little Big Planet ώστε οι μαθητές να “ακονίσουν” το μυαλό τους.

Δείτε το video:

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης