Η χαζομάρα είναι το νέο μαύρο σύμφωνα με τη νέα καμπάνια της Diesel από το διαφημιστικό γραφείο Anomaly, που με μια σειρά όμορφων πόστερ φωτογραφημένων από τους γνωστούς φωτογράφους Kristin Vicari, Melodie McDaniel και Chris Buck μας προτρέπει να ενδώσουμε στη… βλακεία.

Φυσικά το μότο “Be Stupid” είναι απλώς και μόνο μια φράση για να προκαλέσει, το ουσιαστικό μήνυμα είναι να γυρίσουμε την πλάτη μας στις συμβατικά «έξυπνες κινήσεις» και να μη φοβόμαστε να ακολουθήσουμε την καρδιά, τα όνειρα και τη δημιουργικότητά μας, όπως ακριβώς έκανε ο ιδρυτής της Diesel, Renzo Rosso, όταν αποφάσισε να πουλήσει στα μαγαζιά την «ηλίθια» ιδέα του: καινούργια τζιν που φαίνονται παλιά.

Παράλληλα με τη καμπάνια που έχει αναλάβει ο καλλιτεχνικός διευθυντής Bruno Collin, ιδρυτής και πρώην εκδότης του γαλλικού περιοδικού μόδας, WAD η Diesel μέσα από το site της σας ζητά να της στείλετε τις δικές σας χαζομάρες σε video για να γίνετε ένα από τα 100 creative acts που θα αποτελέσουν μέρος του Diesel Stupid Music Video. Το τραγούδι του video θα είναι το Honey Trap, από το συγκρότημα We Have Band.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης