Αν και τα έξοδα μιας γυναίκας για την περιποίηση της ομορφιάς της δεν έχουν περικοπεί ακόμη δραστικά, η κρίση αναγκάζει τις εταιρείες καλλυντικών να βρίσκουν διαφημιστικά κόλπα για να κρατούν τις πωλήσεις τους σε υψηλά επίπεδα.

Έτσι και η Clinique αποφάσισε να λανσάρει τη νέα σειρά μακιγιάζ για την άνοιξη σε μια συσκευασία που έχει σχεδιάσει η Michelle Smith, του οίκου μόδας Milly.

Η παλέτα με τις ροζ και καφές σκιές που φέρει τον τίτλο «Pretty in Prints» διατίθεται σε ένα υφασμάτινο vintage νεσεσέρ σε περιορισμένο αριθμό τεμαχίων.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης