Επειδή δεν πρέπει να λέμε μόνο τα άσχημα. Θέλω να συγχαρώ δημοσίως τον υπεύθυνο εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας οπτικών “Optical Παπαδιαμαντόπουλος” κύριο Χατζητσοπάνη και τον υπεύθυνο διαχείρισης ποιότητας της εταιρείας εισαγωγών οπτικών της εταιρείας “Luxottica” για την άψογη και άμεση αντιμετώπιση προβλήματος μου που είχα με τα γυαλιά ηλίου μάρκας Ray-Ban της συζύγου μου. Πιο συγκεκριμένα, υπήρχε αστοχία υλικού στον σκελετό από τα γυαλιά και αφού τα έλεγξαν και φυσικά το επιβεβαίωσαν χωρίς να με ταλαιπωρήσουν προχώρησαν άμεσα σε αντικατάσταση. Προτρέπω όλους τους καταναλωτές να ψωνίζουν από τα ανωτέρω καταστήματα “optical Παπαδιαμαντόπουλος” μιας και η τιμή πώλησης αλλά ακόμη περισσότερο το κάθε πιθανό πρόβλημα που μπορεί να προκύψει από ένα ελαττωματικό προϊόν είναι πρόθυμοι να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Οι εταιρείες που ανέφερα παραπάνω δεν είναι ούτε γνωστοί μου ώστε να τυγχάνω φιλικής μεταχείρισης ούτε έχω κανένα λόγο να τούς κάνω διαφήμιση, απλά είναι σωστοί επαγγελματίες και το σωστό πρέπει να λέγεται. Μπράβο και πάλι μπράβο, πρέπει κάποτε να λέμε και τα καλά και όχι μόνο τα άσχημα σε αυτό τον τόπο.
Κωνσταντίνος Κλάβας
Συγχαρητήρια! (Για να μη λέμε μόνο τα κακά)
Επειδή δεν πρέπει να λέμε μόνο τα άσχημα. Θέλω να συγχαρώ δημοσίως τον υπεύθυνο εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας οπτικών "Optical Παπαδιαμαντόπουλος" κύριο...
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης
