Αγόρασα από μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών πριν 8 ημέρες περίπου, ένα ψυγείο απλό θα έλεγα. Οι άνθρωποι της εταιρείας που μου το έφεραν στο σπίτι, μου το εγκατέστησαν και μου ζήτησαν να περιμένω κάποιες ώρες για να λειτουργήσει. Δεν πέρασαν μόνο ώρες αλλά και 3 ημέρες και το ψυγείο δεν λειτουργεί.
Τηλεφώνησα στο κατάστημα και ζήτησα την αντικατάσταση του. Από το υποκατάστημα μου είπαν ότι θα έρθει «κάποια στιγμή» τεχνικός να το δει, γιατί στο εν τω μεταξύ δεν υπάρχει στην αποθήκη τους το ίδιο μοντέλο.
Στην ερώτηση μου αν θα βρούμε κάποιο αντίστοιχης αξίας η απάντηση που έλαβα είναι ότι θα ειδοποιηθώ αν και αυτή τη στιγμή τα αποθέματα που έχουν είναι ανώτερης αξίας. Ακόμα με διαβεβαίωσαν ότι δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων. Εγώ αυτή τη στιγμή έχω μείνει χωρίς ψυγείο. Μου έδωσαν χαλασμένο ψυγείο και πρέπει να πληρώσω τουλάχιστον τα διπλάσια για να πάρω καινούργιο. Τι γίνεται σε αυτή τη περίπτωση;
Κώστας από Φάληρο
