Η κακομοίρικη και μικροαστική Νεοελληνική Κοινωνία

δημιουργεί το επόμενο θύμα της. 
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αναμφίβολα είναι το πιο πολυσυζητημένο πρόσωπο στο φετινό «Big Brother»·

η 37χρονη δικηγόρος εκ Κρήτης, Άννα-Μαρία Ψυχαράκη,

έχει προκαλέσει πλημμυρίδα θετικών και αρνητικών σχολίων με την περσόνα της,

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

καταφέρνοντας έτσι να μεταφέρει και στους τηλεθεατές

την απολύτως ευδιάκριτη προσωπική της σύγχυση.

 

Από τη μία, οι τυφλωμένοι υποστηρικτές της·

ό,τι κι αν κάνει η αγαπημένη τους παίκτρια, είναι καλώς καμωμένο,

ενώ στις περιπτώσεις που η παραδοχή των λαθών της καθίσταται μονόδρομος, 

έχουν πάντοτε μία δικαιολογία

(είτε διά τής συγκρίσεως με συμπεριφορές άλλων συμμετεχόντων-συμμετεχουσών,

είτε με τη χρήση τής υπεραπλουστευτικής αθώωσης «Όλοι κάνουμε λάθη.»).

Φυσικά, αυτή η ελαστικότητα και η χαλαρή αντιμετώπιση εξατμίζονται,

όταν τα σφάλματα διαπράττονται από τούς-τις συγκατοίκους της στο «σπίτι».

 

Από την άλλη, οι άνθρωποι που διαθέτουν αντικειμενικότητα·

ό,τι κι αν κάνει η συγκεκριμένη παίκτρια, δεν γίνεται de facto αποδεκτό,

μα κρίνεται με καθαρό μυαλό, με αναλυτική σκέψη

και με σωστή χρήση τού καταλυτικού εργαλείου που λέγεται «Μνήμη»

(η Δικαιολογία και το «Δικαίωμα στο Λάθος»

ΔΕΝ είναι αποκλειστικά προνόμια ενός ανθρώπου,

αλλά πρέπει να διανέμονται ισομερώς ώστε να επιτυγχάνεται η Δικαιοσύνη).

 

Γιατί, όμως, αυτή η μαζική υστερία υπέρ τής Άννας-Μαρίας Ψυχαράκη..;

Γιατί αυτή η εθελούσια τύφλωση, γιατί αυτή η εθελούσια κώφωση,

που υφίστανται για χάρη της πολλοί τηλεθεατές..;

Τι ακριβώς συμβαίνει;

Πού οφείλει την εμφάνισή του αυτό το «φαινόμενο»

που πλέον έχει προσλάβει τις διαστάσεις συνδρόμου..;

 

Επιτέλους, μετά από ενδελεχή και διεξοδική ψυχογραφηματική μελέτη,

έφτασε η «Ώρα των Απαντήσεων».

Πάμε να τα δούμε όλα με τη σειρά

και να τεκμηριώσουμε με αδιάψευστα γεγονότα και με σοβαρές προσεγγίσεις το ζήτημα…

 

Η Άννα-Μαρία Ψυχαράκη είναι δικηγόρος·

μία νομικός που με τις -επιεικώς- ασυνήθιστες δημόσιες επιλογές της,

θέτει το λειτούργημά της στη ζώνη τής αμφισβήτησης και τής υποβάθμισης.

 

Το 2018, λοιπόν, συμμετείχε στο τηλεπαιχνίδι «Ρουκ-Ζουκ»

(το οποίο, σημειωτέον, δεν έχει δα ελκυστικό χρηματικό έπαθλο,

ώστε να δεχθούμε ότι στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε

ένας άνθρωπος μπήκε στη διαδικασία να διακυβεύσει την επαγγελματική φήμη του

επιχειρώντας να αλλάξει τη ζωή του επί τα βελτίω).

 

Το 2019, η περί ης ο λόγος συμμετείχε στο τηλεπαιχνίδι «Deal»

(το οποίο έχει μεν ελκυστικό χρηματικό έπαθλο,

αλλά απαιτεί και πολύν χρόνο

διότι χρειάζεται να συμμετάσχεις σε δεκάδες επεισόδια μέχρι να κληρωθείς).

 

Το 2020 ήταν η σειρά τού «Big Brother»·

καθίστατο φανερό πια

ότι η δικηγόρος Άννα-Μαρία Ψυχαράκη είχε πάρει σβάρνα τα τηλεπαιχνίδια,

ενώ η συμμετοχή της στο αμφιλεγόμενο ριάλιτι

έχει οδηγήσει σε εκκρεμούντα πειθαρχικό έλεγχο από τον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών.

Η αναφορά που έγινε εναντίον της

μετά το περιβόητο περιστατικό με τον συντοπίτη της που διεφήμιζε τον Βιασμό,

κάνει λόγο για απρεπή συμπεριφορά και για προσβολή τού δικηγορικού λειτουργήματος,

ενώ τονίζεται ότι η παρουσία της στη συγκεκριμένη παραγωγή τού «Σκάϊ»

είναι προσβλητική για την Ανθρώπινη Αξιοπρέπεια

λόγω τής συνεχούς καταγραφής των ιδιωτικών στιγμών

(προστίθεται, μάλιστα,

ότι οι κανόνες παραμονής στο «σπίτι» υποτιμούν την Ανθρώπινη Ύπαρξη

και δεν συμβαδίζουν με τη Νομική Ιδιότητα,

καθώς μέσω τής τηλεοπτικής συχνότητας

διαδίδονται σεξιστικά σχόλια και χυδαίες εγκληματικές πράξεις).

 

Όμως, για την Άννα-Μαρία Ψυχαράκη πέρα έβρεχε·

όχι μόνο πήρε την απόφαση να βάλει σε δεύτερη μοίρα το λειτούργημά της,

όχι μόνο μπήκε στο πιο σκληρό ριάλιτι παγκοσμίως,

αλλά από τις πρώτες ημέρες κιόλας

εξεκίνησε απλόχερα να μάς προσφέρει στιγμές διακωμώδησης τού Δικηγορικού Κλάδου.

 

Ποιος μπορεί να ξεχάσει τις περιβόητες εικόνες της,

όπου -ευρισκόμενη στον κήπο- μπουσουλούσε στα τέσσερα

και μιμούταν με παταγώδη αποτυχία τις φωνές κατοικίδιων ζώων;

Η «Έλλειψη Σοβαρότητας» ήταν ήδη εδώ, ήταν διάχυτη, εκκωφαντική·

και ήταν μόνο η αρχή…

 

Το Πανελλήνιο

-αντικρίζοντας τη φαιδρή 37χρονη «μπεμπέκα» να σούρνεται στο γκαζόν και να νιαουρίζει-

εξέσπασε σε χαχανητά·

δεν είναι και λίγο να βλέπεις τη «δικηγορία» στα «τέσσερα».

 

Ποιος νοιαζόταν για το λειτούργημά της αφού δεν νοιαζόταν η ίδια;

Ο κόσμος βρήκε στο πρόσωπό της τη σύγχρονη εκδοχή τής «Μαντάμ Σουσού»

και δεν θα την άφηνε να τού φύγει τόσο εύκολα από τα χέρια·

ήρθε και το αλήστου μνήμης σκηνικό

όπου η Άννα-Μαρία επότιζε τα πλαστικά φυτά εσωτερικού χώρου,

και έδεσε το γλυκό.

 

Το Γέλιο για την καταθλιπτική χρονιά που διατρέχαμε, έδειχνε εξασφαλισμένο·

οποία τεράστια πλάνη, όμως…

 

Πριν συνεχίσουμε, είναι απαραίτητο να αναφέρω,  

ότι σε τούτο εδώ το πόνημα

θα αντιμετωπίσουμε και θα αναλύσουμε την Άννα-Μαρία Ψυχαράκη με δύο τρόπους·

αρχικώς θα μιλήσουμε με στοιχειοθετημένη υποκειμενικότητα,

ενώ κατόπιν θα εκφρασθούμε και με την οπτική που λέγεται «Ουμανισμός».

Πάμε…

 

Η Άννα-Μαρία, πανέξυπνη γαρ,

δεν ήργησε να αντιληφθεί ότι είχε ρεύμα στον «έξω κόσμο».

 

Ο αστείος αλλά και εκρηκτικός χαρακτήρας της,

η αδιάλειπτη ανάγκη της να τραβάει την προσοχή,

η ηχηρή εναντίωσή της σε πρόσωπα

που άμα τη ενάρξει είχαν προκαλέσει την αντιπάθεια των τηλεθεατών,

ο συχνά προσβλητικός τρόπος που αντιμετώπιζε τούς-τις συγκατοίκους,

ο επιθετικός συντηρητισμός της,

ο μεσαιωνικών διαστάσεων παγανισμός της

(πώς να λησμονήσουμε το μακρόσυρτο εξορκιστικό επιφώνημα «ξ-ξ-ξ»

που εξετόξευσε επανειλημμένα προς τη Σοφία Δανέζη),

όλα αυτά, λοιπόν, απετέλεσαν ένα εκρηκτικό μείγμα,

που ναι μεν την έφεραν σε θέση υποψήφιας για αποχώρηση από την πρώτη εβδομάδα,

αλλά επί τής ουσίας την εδραίωσαν στην Τηλεοπτική Συνείδηση

και την έχρισαν ως ένα από τα μεγάλα φαβορί.

 

Εκεί ακριβώς ήταν που η συγκεκριμένη παίκτρια έχασε την μπάλα

και εθεώρησε ότι είχε ήδη πάρει τα 100.000€ στο σπίτι της·

έτσι, εκτός από το ελκυστικό και χαρωπό κομμάτι τού εαυτού της,

άφησε ελεύθερα και τα αποκρουστικά στοιχεία τού χαρακτήρα της.

 

Να έφταιγε άραγε η πίεση τού εγκλεισμού;

Να έφταιγε η παντελής αδυναμία προσαρμογής

σε ένα ριάλιτι υψηλοτάτων ψυχολογικών απαιτήσεων;

Να έφταιγε το γεγονός

ότι ο άνθρωπος δείχνει το πραγματικό πρόσωπό του

όταν αισθανθεί πως διαθέτει εξουσία;

Να έφταιγαν οι προσωπικές ανασφάλειες, τα κόμπλεξ, τα απωθημένα;

Ναι, όλα αυτά -και πολλά ακόμη- έφταιγαν·

επί τής ουσίας,

ο αποκλειστικός υπαίτιος ήταν και είναι για όλους μας ο Χαρακτήρας.

 

Η Άννα-Μαρία είναι μεν «character», είναι χαρακτηριστικό άτομο,

αλλά αυτό δεν είναι απαραιτήτως καλό

character», επί παραδείγματι, ήταν κι ο Χίτλερ).

Από τη στιγμή, λοιπόν, που εσυνειδητοποίησε τη δυναμική της,

έβαλε παντοιοτρόπως σε εφαρμογή το σχέδιο «Όλοι σας και μόνη μου.».

 

Έτσι, με αυτήν την κίνηση-ματ,

εδημιούργησε μία συμπαγή δεξαμενή υποστηρικτών (της)

και έκτοτε επιδόθηκε σε σκληροπυρηνικό ψυχολογικό παιχνίδι προς άπαντες.

Αφού πρώτα κατέφερε να διασφαλίσει

πως -ό,τι κι αν γινόταν- αυτή θα ήταν η «Επίσημη Κατατρεγμένη»

(όπως η Εθνική Μπάσκετ είναι η «Επίσημη Αγαπημένη» των Ελλήνων),

έριχνε διαρκώς νερό στον μύλο τής Έντασης 

θεωρώντας ότι θα βρισκόταν στο Απυρόβλητο.

Στην πραγματικότητα, συγκάτοικοι ουδέποτε υπήρξαν γι’ αυτήν·

τα μόνα στοιχεία που την ενδιέφεραν και την ενδιαφέρουν είναι ο Κόσμος και οι Κάμερες.

 

Με το πέρασμα των ημερών διεπιστώναμε,

ότι πίσω από τη φαινομενικώς καλοκάγαθη και φανατική Χριστιανή,

κρυβόταν μία ταλιμπανική και ψυχροπολεμική προσωπικότητα

που μετερχόταν πάσης φύσεως μεθόδους προκειμένου να κερδίζει τις εντυπώσεις.

 

Με χειρουργική ακρίβεια εξεκίνησε έναν πόλεμο νεύρων προς τούς πάντες·

το κομβικό πολεμοφόδιο στο οπλοστάσιό της, το Νο1 όπλο της,

ήταν η Αυτο-Θυματοποίηση.

Το κόλπο έπιασε,

ο κόσμος που παρηκολουθούσε το ριάλιτι ετάχθη πλειοψηφικά και φανατικά υπέρ της,

οπότε, το σχέδιο μπήκε αμέσως στο επόμενο στάδιο…

 

Η Αυτο-Θυματοποίηση συνοδεύεται πάντοτε

από την ομφαλιολωρική συνεπαγωγή που λέγεται «Αυτο-Ηρωοποίηση».

Η Άννα-Μαρία Ψυχαράκη είχε πετύχει τον πρώτο στόχο,

είχε βαπτισθεί ως «(δήθεν) θύμα»,

οι τηλεθεατές το έχαψαν, η συνέχεια ήταν νομοτελειακή· 

τώρα, η Άννα-Μαρία ήταν η «Ηρωϊδα» τους.

 

Τώρα πια, η «Μαντάμ Σουσού» ενόμιζε ότι ήταν η «Μαρία Αντουανέτα»

(ίσως και η «Αικατερίνη η Μεγάλη»).

Δεν υπήρχε αμφιβολία·

είχαμε μπροστά μας μία γυναίκα άκρως ψυχαναγκαστική και χειριστική,

που έβλεπε τούς πάντες στο «σπίτι» ως «αναλώσιμα υλικά»

και ως «(υποψήφια) πιόνια» της.

 

Πίσω από κάθε μικρή καλοσύνη της, κρυβόταν ένα μεγάλο συμφέρον της,

πίσω από κάθε «αυθόρμητη» λέξη και πράξη της,

κρυβόταν μία σατανικά καταστρωμένη στρατηγική.

Κι όλα αυτά, βεβαίως,

ενισχύονταν από μία απολύτως προσανατολισμένη και αποκρουστική φλυαρία,

η οποία ερχόταν να καταστρέψει κάθε προσπάθεια διαλόγου

και να προκαλέσει συντριπτικό κάταγμα στο νευρικό σύστημα τού εκάστοτε συνομιλητή

(καθώς και τού κάθε υγιούς τηλεθεατή).

 

Η Άννα-Μαρία Ψυχαράκη γνωρίζει και δύναται να κάνει μόνο μία μορφή διαλόγου·

επί τής ουσίας, δεν ακούει καν, διότι έχει ετοιμάσει ήδη τι θα πει,

καθώς θέλει να έχει πάντοτε «την πρώτη και την τελευταία κουβέντα».

 

Παρατηρήστε την·

αφού πρώτα φλυαρήσει ακατάσχετα, πετάει ένα «Τέλος.» και φεύγει.

Και αμέσως, ξαναγυρνάει για να πει κι άλλα…

Τρώει λόγια, τρώει λέξεις, τη νοιάζει μόνο να μιλάει.

Μιλάει σα να μην υπάρχει αύριο.

Και αν τολμήσεις να τής εκφράσεις αντίλογο,

θα σε διακόψει, θα σε εκνευρίσει, θα σε προσβάλει,

θα επιχειρήσει να σε φτάσει στα όριά σου,  θα χαρεί να σε βγάλει εκτός ορίων.

 

Αν θεωρήσει ότι σε έχει ισοπεδώσει, θα φύγει οριστικώς·

ειδάλλως, θα γυρνάει για να πει κι άλλα, κι άλλα, κι άλλα,

μέχρι να πιστοποιήσει ότι έχει κερδίσει οριστικά και αμετάκλητα τις εντυπώσεις.

Κι αν έχεις το θράσος να ξεστομίσεις ένα ατράνταχτο επιχείρημα,

εκεί είναι που θα δεινοπαθήσεις καλούμενος να αντιμετωπίσεις τον φαύλο κύκλο της·

και μην ξεχνάς,

ότι πάντοτε το ύστατο καταφύγιό της (θα) είναι η Αυτο-Θυματοποίηση

(με τα συμπαρομαρτούντα που ανέφερα αναλυτικώς παραπάνω).

… 
 

Βεβαίως,

να τονίσουμε ότι η Αυτο-Θυματοποίηση φέρει μαζί της κι ένα «αξεσουάρ»

με το οποίο είναι επίσης άρρηκτα συνδεδεμένη.

Το Αξεσουάρ τής Αυτο-Θυματοποίησης είναι το Κλάμα.

 

Η Άννα-Μαρία Ψυχαράκη το έχει εύκολο το κλάμα.

Και τι είναι το «Εύκολο Κλάμα»;

Ναι, σωστά το σκεφτήκατε. 

Το «Εύκολο Κλάμα» είναι Ψεύτικο Κλάμα.

Η Άννα-Μαρία Ψυχαράκη ΚΑΙ ψεύδεται, ΚΑΙ κλαίει.

 

Σίγουρα έχετε δει άνθρωπο να κλαίει αληθινά,

σίγουρα έχετε κλάψει και εσείς στη ζωή σας αληθινά.

Δεν νοείται άνθρωπος που κλαίει αληθινά,

να μεταφέρεται από το Κλάμα στο Γέλιο, στην Οργή, στην Καταγγελία -και τούμπαλιν-

εντός ελαχίστων δευτερολέπτων.

 

Είπαμε· οι κάμερες. Όλα για τις κάμερες.

Το «Show τού Ψυχαναγκασμού».

Άνευ λόγου και αιτίας, δι’ ασημάντους αφορμάς,

επιδίδεται σε παραληρηματικά μανιφέστα και σε κατά φαντασίαν αγορεύσεις.

Αγορεύει έχοντας ως πελάτη τον ίδιον της τον εαυτό·

όταν ο εαυτός της είναι ο ενάγων, ο «μηνυτής»,

επιδιώκει τη βαρύτερη ποινή για τον (εκάστοτε) εναγόμενο συγκάτοικο

και όταν ο εαυτός της είναι ο εναγόμενος, ο «μηνυόμενος»,

επιδιώκει την ελαφρύτερη ποινή.

Λες και εξασκείται για μία δίκη που δεν θα κάνει ποτέ.

 

Εν κατακλείδι,

μιλάμε για μία γυναίκα, για έναν άνθρωπο,

που ασκεί τρομακτική λεκτική και ψυχολογική βία,

μιλάμε για άτομο που δεν έχει τον παραμικρό δισταγμό
να χάσει παντελώς την αξιοπρέπειά του

προκειμένου να σού εξαντλήσει τις ψυχικές αντοχές. 

Ενδεικτικώς, σάς θυμίζω το εκκωφαντικά εύγλωττο περιστατικό,

όπου πήγε και μιλούσε στη Χριστίνα Ορφανίδου

-σε απόσταση αναπνοής από το πρόσωπό της-

και όταν η νυν αποχωρήσασα παίκτρια

τής εζήτησε να απομακρυνθεί επειδή εμύριζε η αναπνοή της,

η… κατατρεγμένη ύπαρξη και εκλεκτή δικηγόρος Ψυχαράκη

τής εφύσηξε επανειλημμένα το χνώτο της κατάμουτρα.

Ποιος αξιοπρεπής, νουνεχής και σώφρων άνθρωπος κάνει κάτι τέτοιο;

 

Ως εκ τούτων,

άλλοι γράφουν Ιστορία και η Άννα-Μαρία Ψυχαράκη γράφει Υστερία.

Φωνές.  Ουρλιαχτά. Βία. Βία. Βία.

Αυτή η γυναίκα είναι αδιανόητα τοξική

και σού μεταδίδει άκρως αρνητική ένταση

μόνο και μόνο που τη βλέπεις και την ακούς στην τηλεόραση

(φανταστείτε τούς ανθρώπους που τη ζουν από κοντά στο «Big Brother»

και πρέπει να αντιμετωπίζουν τα ασταμάτητα εφευρήματα

που επινοεί για να τούς διαβάλει όταν δεν πάνε με τα νερά της

και όταν δεν δέχονται να γίνουν τα πειθήνια όργανά της).

 

Πρόκειται κυριολεκτικά για ανυπόφορο χαρακτήρα,

πρόκειται για άτομο που δεν ορρωδεί προ ουδενός.

Έχετε συνειδητοποιήσει

ποιος είναι ο υπέρτατος ψυχαναγκασμός που χρησιμοποιεί μέσα στο «σπίτι»;

Έχετε συνειδητοποιήσει ότι συστηματικά πιάνει στο στόμα της και μειώνει οικογένειες;

Το έκανε στη Ραΐσα (αναφέρθηκε στη μητέρα της),

το έκανε στον «αντιδήμαρχο» (αναφέρθηκε στην κορούλα του και στη γυναίκα του).

 

Και το πιο χυδαίο απ’ όλα, ξέρετε ποιο είναι;

Είναι ο αισχρός και ύπουλος ψυχαναγκασμός που χρησιμοποιούσε επί καιρώ,

προσδιορίζοντας τούς δίδυμους με τη φράση «Είστε τα παιδιά μου.».

Καταλαβαίνετε τι συμβαίνει εδώ πέρα;

Μία γυναίκα καπηλεύεται και ιδιοποιείται τα παιδιά μίας άλλης γυναίκας

και αναλαμβάνει ετσιθελικά μία ιερή κηδεμονία που ουδείς τής ανέθεσε.

Έχετε αναλογιστεί πώς άραγε θα αισθάνεται η μητέρα των διδύμων

με αυτό το άρρωστο σκηνικό..;

Μπείτε στη θέση της.

 

Όταν μιλώ για άρρωστο σκηνικό, δεν υπερβάλλω κατ’ ελάχιστον.

Διαβάστε τι είπε αυτή η ανησυχητικά θρασεία και αδίστακτη Ψυχαράκη,

αναφερόμενη στην πρώην παρέα της με τη Ραμόνα και τούς δύο αδελφούς·

διαβάστε και φρίξτε..:

«Η Ραμόνα πολύ καλά το παίζει το παιχνίδι της εν τέλει, μάλλον…

Με τα δίδυμα…

Αν μη τι άλλο, ήμουν κι εγώ μέσα σ’ αυτήν την παρέα μέχρι που με βγάλανε…

Θα ξαναμπώ όμως στους διδύμους·

δεν θα την αφήσω τη Ραμόνα να μού τούς πάρει.».

 

Η διατύπωση είναι τρομαχτική και αγγίζει την Ψύχωση.

«…δεν θα την αφήσω τη Ραμόνα να μού τούς πάρει.».

Εδώ το πράγμα ξεφεύγει επικίνδυνα.

 

Η Άννα-Μαρία Ψυχαράκη είναι 37 ετών, δεν είναι παντρεμένη και δεν έχει παιδιά·

ετούτο το βιογραφικό στοιχείο της ουδόλως το μέμφομαι

και ουδόλως το μέμφεται ο οποιοσδήποτε πολιτισμένος άνθρωπος.

Όμως, είναι πασίδηλο ότι στην ημίκλειστη κοινωνία που ζει αυτή η γυναίκα,

κάθε 37χρονη που δεν είναι παντρεμένη και δεν έχει παιδιά, είναι δαχτυλοδειχτούμενη

(τα ξέρουμε, τα έχουμε δει, τα έχουμε ακούσει·

το κουτσομπολιό σε αυτές τις κοινωνίες πάει σύννεφο,

η ερώτηση «Παντρεύτηκες;» ή «Ακόμη να παντρευτείς;»

που σού απευθύνει ο κάθε συγγενής, ο κάθε γείτονας,

γίνεται μαχαιριά στην καρδιά).

 

Η «ανύπαντρη» Άννα-Μαρία Ψυχαράκη

κουβαλάει την τεχνητή «αναπηρία» που τής έχει κληροδοτήσει η ημίκλειστη κοινωνία

(οποία «σύμπτωση»·

είναι συντοπίτης της και ο θρασύδειλος ψευτόμαγκας

που διετυμπάνιζε τον Βιασμό ως σεξουαλική μέθοδο εκτόνωσης).

 

Γαλουχημένη με τέτοιες αντιλήψεις περί γάμου, λοιπόν,

προβαίνει σε αποτρόπαιες τοποθετήσεις για τις άλλες συγκατοίκους της·

θυμίζω πως έλεγε για τη Ραμόνα

ότι δεν έχει πρόβλημα να κοιμάται σε δωμάτιο με άντρες,

διότι έτσι μαθαίνουν οι γυναίκες στη χώρα της

(μιλάμε για ποταπή και ρατσιστική νοοτροπία

που προσβάλλει βάναυσα το Γυναικείο Φύλο,

καθώς η αντίληψη που εκφράζει είναι ακριβώς η ίδια

με αυτήν που έχουν οι απανταχού σωματέμποροι, νταβατζήδες, μαστροποί,

οι οποίοι θεωρούν ότι κάθε γυναίκα που κατάγεται από χώρα τής Ανατολικής Ευρώπης

ή από κράτος τής πάλαι ποτέ Σοβιετικής Ένωσης,

είναι μία πουτάνα που θα πρέπει να καταλήξει σε κάποιο μπουρδέλο,

ή σε στριπτιζάδικο, ή σε κωλόμπαρο).

Σύμφωνα, λοιπόν, με αυτήν τη σαθρή λογική που πρεσβεύει,

ποιος ήταν ο λόγος που έκανε παρέα με την «ανήθικη» Ραμόνα;

Πάντως, σίγουρα όχι η Ιεραποστολή.

 

Και εσυνέχισε τη θλιβερή και κατάπτυστη συκοφαντία..:

«Ποτέ δεν υπερασπίστηκε την Άννα-Μαρία.

Μόνο μια φορά πήρε το μέρος μου…

Μια φορά. Και μετά; Πού είναι τώρα; Φυσικά και νιώθω προδομένη…

Αυτή η κοπέλα έχει έρθει κοντά με όλα τ’ αγόρια.

Από την πρώτη στιγμή που ήρθε εδώ η Ραμόνα, ήταν μέσα σε άντρες.

Πρώτα τής άρεσε ο Κεχαγιάς, τώρα τής αρέσει ο Χρήστος.

Μετά, άμα φύγει ο Χρήστος, πού θα πάει;

Γι’ αυτό πιστεύω ότι αυτή η κοπέλα μάς δουλεύει πολύ καλά.

Και δεν είναι τελικά χαζή όπως τη λέω εγώ.»

 

Ναι, παρ’ όλα όσα διαβάζετε,

η Άννα-Μαρία Ψυχαράκη έχει το θράσος να συστήνεται ως «(καλή) Χριστιανή».

Ποια;

Αυτή που σε ανακηρύσσει ως «εχθρό της»,

αν διαφωνήσεις έστω και μία φορά μαζί της.

Ποια;

Αυτή που χρησιμοποιεί συνεχώς και απολύτως προσανατολισμένα

-ως προσδιορισμούς-

τις λέξεις «ψεύτες» και «διπρόσωποι» για όσους τής αντιτίθενται.

Ποια;

Αυτή που διατείνεται ότι όλοι θέλουν το κακό της.

Ποια;

Αυτή που ουδέποτε κάνει αληθινή αυτοκριτική.

Ποια;

Αυτή που μετά από την κάθε υποκριτική «συγγνώμη» της,

εκτοξεύει έναν λίβελλο για να βγει από πάνω

(ποιος ειλικρινής άνθρωπος ζητάει «συγγνώμη» από μία ομάδα ανθρώπων

και αμέσως μετά τούς λέει ότι δεν θέλει να τού ξαναμιλήσουν..;).

 

Η «(καλή) Χριστιανή»,

η οποία -τι σύμπτωση- είχε ενεργό ρόλο ΚΑΙ στα τρία σοκαριστικά περιστατικά

που έχουν συμβεί στο «σπίτι» τού «Big Brother»

(τα δύο -με τη Σοφία Δανέζη και τη Ραΐσα- τα υπεδαύλισε,  

ενώ στο τρίτο, το πιο πρόσφατο, ήταν η ίδια ως πρωταγωνίστρια).

 

Αυτή η «(καλή) Χριστιανή»,

παρά τις επανειλημμένες προσκλήσεις που τής απηύθυναν οι συγκάτοικοί της,

δεν πήγε στις 26 Οκτωβρίου να καθίσει στο ίδιο τραπέζι μαζί τους

και να τιμήσει τούς εορτάζοντες Δημήτρη Πυργίδη και Δημήτρη Κεχαγιά.

Επικαλέστηκε, δε, ότι δεν το έπραξε, επειδή έχει πλέον τσακωθεί μαζί τους.

 

Ψεύδος τεράστιο. Ψεύδος ασύστολο.

Λίγο αργότερα, όταν στήθηκε ένα παιχνίδι στον κήπο,

έσπευσε να συμμετάσχει παρ’ ότι ήταν εκεί κι ο ένας από τούς «εχθρούς» της,

ο Κεχαγιάς.

 

Ε, λοιπόν, θα σάς πω εγώ γιατί δεν πήγε στο τραπέζι.

Ήξερε ότι σε τέτοιες ημέρες,

τα «φώτα τής δημοσιότητας» πέφτουν δικαιωματικώς στους εορτάζοντες

και έτσι θα τής αφαιρούταν μεγάλο μέρος τής επιθυμητής προβολής.

Δεν τη νοιάζουν οι άνθρωποι·

ο εαυτούλης της κι οι κάμερες τη νοιάζουν.

 

Η κορωνίδα τής ψυχολογικής αστάθειάς της

ήρθε με την πολυσυζητημένη προσπάθειά της να φύγει από το «σπίτι».

Εκεί ήταν που με τη φασιστική συναισθηματική γενίκευση

«Να πάτε στον διάολο όλοι σας.»

και με τη συμπεριφορά της προς τη Ραμόνα

(δείτε την κακία στο βλέμμα της

και τον τρόπο με τον οποίο σπρώχνει την κοπέλα που έχει σπεύσει προς βοήθειά της),

επρόδωσε τις μύχιες -και έως τότε, λυσσαλέα κρυπτόμενες- σκέψεις της.

 

Δείτε στο βίντεο πώς είναι οι «(καλοί) Χριστιανοί»,

ώστε να ξέρετε ποιους να αποφεύγετε στη ζωή σας…

 

Και μία λεπτομέρεια ακόμη, που ουδείς έχει επισημάνει έως τώρα..:
Όταν κοπανιόταν πάνω στις πόρτες προκειμένου -τάχα μου, τάχα μου- να έφευγε,
ομολόγησε άθελά της αυτό που έχει μονίμως στο μυαλό της,
λέγοντας «Δεν θέλω τα 100 χιλιάρικα. Θέλω να φύγω.».
Ένας αληθινός και ειλικρινής άνθρωπος που βρίσκεται υπό τεράστια πίεση
λόγω τής (δήθεν) κακής συμπεριφοράς που βιώνει,
θα εξωτερικεύσει τα συναισθήματά του
και την αποστροφή για το περιβάλλον που τον πληγώνει,
με τη φράση «Δεν θέλω να μείνω.»
και όχι αρνούμενος ένα χρηματικό έπαθλο που -ούτως ή άλλως- δεν έχει ήδη κερδίσει.

*** Ξέρω, είναι εκτενές το σημερινό πόνημα,

αλλά με αυτόν τον γυναικείο χαρακτήρα (και με όσα έχει διαπράξει ενώπιόν μας) 

γεμίζουν τόμοι κοινωνικής ηθογραφίας και ψυχολογίας.

 

Τώρα, λοιπόν, οδεύοντας προς το κλείσιμο,

έφτασε η στιγμή να απαντήσουμε στο μείζον ερώτημα..:

Γιατί η Άννα-Μαρία Ψυχαράκη έχει τόσους τυφλούς υποστηρικτές;

 

Η απάντηση είναι απλή και συνάμα τόσο σύνθετη..:

Η Άννα-Μαρία Ψυχαράκη έχει τόσους τυφλούς υποστηρικτές

-όχι επειδή την αγαπάνε πραγματικά, αλλά…-

επειδή ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΙ μ’ αυτήν.

 

Μόνο αν είσαι ίδιος με τον Ψεύτη δέχεσαι τον Ψεύτη,

μόνο αν είσαι ίδιος με τον Υστερικό δέχεσαι τον Υστερικό,

μόνο αν είσαι ίδιος με τον Αναξιοπρεπή δέχεσαι τον Αναξιοπρεπή

(και πάει λέγοντας).

 

Εξ ου και ο διόλου τυχαίος προσδιορισμός «Είδωλο» που τής αποδίδουν·

βλέπουν τον εαυτό τους στον καθρέφτη της.

… 

 

Οι υποστηρικτές τής συγκεκριμένης συμμετέχουσας  

είναι αυτοί που αποτελούν τον συνδετικό κρίκο

ώστε να περάσουμε στον δεύτερο τρόπο αντιμετώπισής της·

μετά τη στοιχειοθετημένη υποκειμενικότητα και τη σκληρή κριτική,

έχει θέση ο «Ουμανισμός».

 

Η  Άννα-Μαρία Ψυχαράκη κινδυνεύει άμεσα.

Η Άννα-Μαρία Ψυχαράκη

-είτε είναι καλός άνθρωπος, είτε δεν είναι καλός άνθρωπος-

πρέπει να προστατευθεί.

Είναι απάνθρωπο -εκ μέρους τής παραγωγής τού «Big Brother»- 

να αντιμετωπίζεται με όρους σκληρής εμπορικότητας,

ένα άτομο που -θα το πω όσο πιο διακριτικά γίνεται-

δείχνει να χρήζει εξαιρετικά λεπτών χειρισμών και εξειδικευμένης αρωγής.

 

Δείτε αυτό το πρόσωπο, δείτε αυτά τα στιγμιότυπα.

Ένας κατεστραμμένος ψυχολογικός κόσμος,

διοχετευμένος σε απεγνωσμένες εκφράσεις και θλιβερά βλέμματα.

 

Συνελόντι ειπείν,
η μόνη νίκη που δύναται να πετύχει η Άννα-Μαρία Ψυχαράκη απέναντι στο «
Big Brother»,

είναι να αντέξει στο «Μετά».

 

Για την Άννα-Μαρία Ψυχαράκη,

ο Εγκλεισμός θα ξεκινήσει όταν τελειώσει ο εγκλεισμός στο «Big Brother».

Πώς θα αντεπεξέλθει αυτό το εξαιρετικά ευάλωτο άτομο

στο τσουνάμι δημοσιότητας που θα ακολουθήσει;

Πώς θα αντιδράσει η συγκεκριμένη γυναίκα υπό το βάρος τής Δημοσιότητας;

Και επίσης, ακόμη πιο σημαντικό, πώς θα αντεπεξέλθει όταν παρέλθει η Δημοσιότητα; 

 

Οι ευθύνες για ό,τι συμβεί κατά το επόμενο διάστημα,

θα βαραίνουν αποκλειστικώς την οικογένειά της και το Σύστημα·

διότι η κατάσταση είναι «Κίνδυνος-Θάνατος»

όταν το Σύστημα έχει στα χέρια του έναν άνθρωπο που ποθεί να χρησιμοποιηθεί.

 

*** Άφησα ως επιμύθιο τα μηνύματα δύο συμπολιτών μας στο «Twitter»·

σταχυολόγησα τα σχόλιά τους

ανάμεσα σε χιλιάδες που έχω αναγνώσει καθ’ όλο το τελευταίο διάστημα

και τούς δίνω τα θερμά συγχαρητήριά μου

για την κοινωνική ευαισθησία και τον ανθρωπισμό τους

(ναι, υπάρχουν περιπτώσεις,

που για να σώσεις έναν άνθρωπο οφείλεις να είσαι σκληρός·
έως και να γράψεις λίβελλο).

Δεν υπάρχει αμφιβολία·

η κακομοίρικη και μικροαστική Νεοελληνική Κοινωνία δημιουργεί το επόμενο θύμα της.

Οι υποστηρικτές τής Άννας-Μαρίας «σκοτώνουν» την Άννα-Μαρία.

 

Ο Υπο-Κοσμικός

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης