Με ικανοποιητικά αποτελέσματα και προσδοκίες για ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος από τη Γερμανία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες προς την Ελλάδα και τη συμμετοχή 7 ελληνικών εταιρειών, ολοκληρώθηκε η διεθνής έκθεση εναλλακτικού τουρισμού, Reisen Hamburg, που πραγματοποιήθηκε στις 5-9 Φεβρουαρίου στο Αμβούργο.

Το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο διοργάνωσε για πρώτη φορά ομαδικό περίπτερο 36 τ.μ., στο οποίο προβλήθηκαν τρεις τουριστικές επιχειρήσεις και τέσσερις εταιρείες τροφίμων από τη Χαλκιδική, την Εύβοια, τη Σκύρο, την Κρήτη και την Πελοπόννησο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Την ελκυστικότητα των περιοχών και τις πολλαπλές δραστηριότητες, τόσο σε παραδοσιακές, όσο και σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού, παρουσίασαν στελέχη του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής και του Οργανισμού Τουρισμού Χαλκιδικής, όπως και εκπρόσωποι ταξιδιωτικών γραφείων και καταλυμάτων της Σκύρου, καθώς και του ξενοδοχειακού ομίλου Aldemar Resorts, που έχει μονάδες υψηλού επιπέδου στην Κρήτη και την Πελοπόννησο. Παράλληλα, τέσσερις εταιρίες τροφίμων και ειδικότερα οι Halkidiki Foods (ελαιόλαδο, ελιές, μέλι), Myterra (χειροποίητα ζυμαρικά), Passion Honey (μελισσοκομικά) και Konstantara Wines (ποικιλία κρασιών) παρουσίασαν στους επισκέπτες παραδοσιακά προϊόντα τροφίμων από τον Πολύγυρο, το Μεταγγίτσι, τα Νέα Μουδανιά και την Πορταριά Χαλκιδικής. Το Ελληνικό Ομαδικό Περίπτερο επισκέφθηκε μεγάλος αριθμός επαγγελματιών του τουρισμού καθώς και travel bloggers, με τους οποίους έγιναν συζητήσεις και προτάσεις για διάφορα πακέτα και άλλες δραστηριότητες, όπως περιπατητικές περιηγήσεις, ποδηλατικές διαδρομές, ορεινές αναβάσεις, κτλ., ενώ ταυτόχρονα είχαν την ευκαιρία να γευθούν, να εκτιμήσουν την ποιότητα αγροδιατροφικών προϊόντων τοπικής παραγωγής και να τα αγοράσουν.

Στη Reisen Hamburg μετείχαν 750 εκθέτες από 42 χώρες σε 77.000 τ.μ. εκθεσιακού χώρου και περισσότεροι από 80.000 επαγγελματίες του κλάδου, που επιδιώκουν να αυξήσουν την πελατεία τους τόσο από τη Γερμανία και ειδικότερα την αγορά της Βόρειας Γερμανίας, όσο και από άλλες χώρες.

Στόχος του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου είναι να καθιερώσει την ελληνική συμμετοχή στην έκθεση, για να συμβάλει στην ανάδειξη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των Περιφερειών της χώρας ως αξιόλογων εναλλακτικών προορισμών με ελκυστικές επιλογές για ποικίλες δραστηριότητες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο πλαίσιο αυτό, κατά την επερχόμενη έκθεση που θα διεξαχθεί από τις 3 έως τις 7 Φεβρουαρίου 2021, έχει ήδη δρομολογήσει την οργάνωση μεγαλύτερου ελληνικού περιπτέρου για τη φιλοξενία περισσότερων Περιφερειών και επιχειρήσεων

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης