Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η Toyota Motor θα βάλει «λουκέτο» σε εργοστάσιο, όπως  μετέδωσε το Bloomberg. Συγκεκριμένα, πρόκειται για εργοστάσιο συναρμολόγησης οχημάτων στην Καλιφόρνια, το οποίο λειτουργούσε ως joint-venture επί 25 χρόνια με την General Motors.

Η αυτοκινητοβιομηχανία θα διαπραγματευθεί το πότε θα κλείσει τη μονάδα με τη Motors Liquidation, την εταιρεία που είναι υπεύθυνη για τα περιουσιακά στοιχεία της GM μετά την πτώχευση.

Η κατάρρευση των πωλήσεων αυτοκινήτων στις ΗΠΑ στα χαμηλότερα επίπεδα από το 1976 κατέστησε δύσκολο για την Toyota τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, να διατηρήσει τα εργοστάσιά της στη Βόρεια Αμερική και τη δυναμικότητά τους, αποφεύγοντας το κλείσιμο μονάδων και την απόλυση εργαζομένων.

Στις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη πηγή εσόδων της Toyota, οι πωλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας μειώθηκαν 38% το πρώτο εξάμηνο μετά από μείωση 15% το προηγούμενο έτος.

Η μονάδα συναρμολόγησης Nummi έχει δυναμικότητα 420.000 αυτοκινήτων ετησίως. Κέρδη είχε μόνο το 1992, ως αποτέλεσμα των νέων κανόνων φορολογίας, εργασίας και μόλυνσης, καθώς και των συμβάσεων εργασίας με την ένωση των εργαζομένων στη Μονάδα, σύμφωνα με αναλυτές της Credit Suisse.

Ήταν η πρώτη του είδους της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας στις ΗΠΑ και το κλείσιμό της σηματοδοτεί την κρίση της πολιτεία της Καλιφόρνια, η οποία αυτό τον μήνα είχε έλλειμμα προϋπολογισμού περίπου 26 δισ. δολαρίων.

Στο εργοστάσιο απασχολούνται 5.400 άνθρωποι, εκ των οποίων οι 4.550 είναι μέλη της United Auto Workers, καθώς επίσης και 1.000 προμηθευτές. Ετησίως, τα έξοδά του σε μισθούς και επιδόματα ανέρχονται στα 523 εκατομμύρια δολάρια.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης