Με μια ιδιαίτερη διαφημιστική καμπάνια που δημιουργήθηκε για την «Brazilian Pediatric Society» του Rio Grande, οι επιστήμονες προσπαθούν να επιστήσουν την προσοχή στις θηλάζουσες μητέρες σχετικά με τη διατροφή τους.
Όπως έχει αποδειχτεί από διάφορες έρευνες, η διατροφή της μητέρας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και του θηλασμού έχει μακροχρόνιες συνέπειες στην υγεία του παιδιού και σχετίζεται με την εμφάνιση σοβαρών νοσημάτων στο μέλλον.
Στόχος της καμπάνιας είναι να στρέψει τις μητέρες προς μια πιο υγιεινή διατροφή και γι’ αυτό το λόγο παραφράζει το γνωστό σύνθημα «είμαστε ό,τι τρώμε» στο «το παιδί σου είναι ό,τι τρως».
Διαβάστε περισσότερα στο govastileto.gr
