Η οικονομική κρίση έχει υποχρεώσει τους εργαζόμενους να κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους, προκειμένου να εξακολουθούν να είναι απαραίτητοι στις επιχειρήσεις όπου εργάζονται, ώστε να μη χάσουν τη δουλειά τους.

Έτσι και ο πρωταγωνιστής μας σε αυτήν την περίπτωση, εκτός από το να εξυπηρετεί τους πελάτες στο κατάστημα που εργάζεται, έμαθε να διαφημίζει την επιχείρηση σαν να ήταν «ζωντανή πινακίδα» στο πεζοδρόμιο.

Και το κάνει με μοναδικό και άκρως… χορευτικό τρόπο…

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης