Του Λουκά Παπαλάμπρου

Στους κύκλους των κορυφαίων συλλεκτών χαρακτηρίζεται ως το «άγιο δισκοπότηρο» των τεσσάρων τροχών. Είναι το αυτοκίνητο που όλοι θα ήθελαν να έχουν στην κατοχή τους, προσφέροντας «γη και ύδωρ» για να αποκτήσουν ένα από τα εναπομείναντα κομμάτια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η 250 GTO θεωρείται το πιο θαυμαστό τετράτροχο στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκίνησης. Το ιταλικό sportcar παρήχθη σε 39 μονάδες μεταξύ του 1962 και του 1964. Τον Οκτώβριο του 2014, η 250 GTO με αριθμό πλαισίου 5111 πουλήθηκε για 46,8 εκατομμύρια ευρώ και μέχρι πρότινος ήταν το ακριβότερο όχημα παγκοσμίως.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πλέον, ο τίτλος αυτός ανήκει στην 250 GTO του 1963 με αριθμό σασί 4153. Ο David MacNeil, επικεφαλής της εταιρείας WeatherTech, ήθελε όσο τίποτα άλλο να την κάνει δική του. Και τα κατάφερε, δίνοντας ένα εξωπραγματικό ποσό. Όπως αναφέρουν τα μεγαλύτερα και πιο αξιόπιστα Μέσα που ασχολούνται με κλασικά οχήματα, η τιμή πώλησης κυμάνθηκε μεταξύ 70.000.000 και 80.000.000 ευρώ.

Η αγοραπωλησία δεν έγινε στο πλαίσιο δημοπρασίας κάποιου διάσημου οίκου, αλλά κάτω από άκρα μυστικότητα. Δεν γνωρίζουμε πότε ακριβώς πραγματοποιήθηκε η συναλλαγή. Το μόνο που ξέρουμε είναι ότι ο MacNeil επιθυμούσε διακαώς το αυτοκίνητο, σπάζοντας κάθε ρεκόρ.

Το συγκεκριμένο αντίτυπο διατηρεί το αυθεντικό ασημί χρώμα με τις ρίγες στο καπό και στην οροφή. Παρά το πέρας των χρόνων διατηρείται σε άριστη κατάσταση, με όλα τα μηχανικά μέρη, από τον κινητήρα έως και την τελευταία βίδα, να είναι αυθεντικά.

Ανήκει στα κλασικά αγωνιστικά οχήματα και έχει τρέξει σε δεκάδες αγώνες ανά τον κόσμο, από το Le Mans έως το Tour de France. Φέρει την πιστοποίηση του τμήματος Ferrari Classiche και, σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι μία από τις τρεις καλύτερες 250 GTO που υπάρχουν αυτήν τη στιγμή.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης