Την παραίτησή του από πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της NewLead Holdings Ltd. υπέβαλε ο Μιχάλης Ζολώτας ο οποίος παραμένει βασικός μέτοχος της εταιρείας, εν μέσω δικαστικών εξελίξεων για υπόθεση της Λαϊκής Τράπεζας.

Η παραίτηση υποβλήθηκε σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας ως επακόλουθο «αυστηρώς προσωπικών νομικών θεμάτων του Μιχάλη Ζολώτα για τα οποία η εταιρεία δεν έχει καμία σχέση».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τη θέση του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθύνοντος Συμβούλου της NewLead Holdings Ltd. αναλαμβάνει η κυρία Άννα Ζολώτα.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ME ΑΦΟΡΜΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ NEWLEAD HOLDINGS LTD.

H NewLead Holdings Ltd., σε συνέχεια πρόσφατων δημοσιευμάτων αναφορικά με τη δραστηριότητα της εταιρείας, κρίνει απαραίτητη την αποκατάσταση της ορθότητας σε ό,τι αφορά την δραστηριότητά της στον κλάδο της ποντοπόρου ναυτιλίας, ιδιαιτέρως επί συγκεκριμένων θεμάτων στα οποία γίνεται αναφορά στα σχετικά δημοσιεύματα, χωρίς να έχει διασταυρωθεί προηγουμένως καμία πληροφορία και τα οποία αποτελούν προϊόν «επιλεκτικής συρραφής» παλαιότερων δημοσιευμάτων.
Η NewLead ήταν πάντοτε, συνεχίζει και θα συνεχίσει να είναι ξεκάθαρη και διαφανής σε ό,τι αφορά την δραστηριότητά της στον κλάδο της παγκόσμιας ναυτιλίας, επιλογή που επιβεβαιώνεται από τις ανακοινώσεις της εταιρείας αλλά και σχετικές γνωστοποιήσεις στην Αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς (Securities and Exchange Commission filings), οι οποίες είναι όλες διαθέσιμες τόσο στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας όσο και στην επίσημη ιστοσελίδα της Αμερικανικής Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε ότι αφορά τα σχετικά δημοσιεύματα, αλλά και τις αναφορές στην NewLead, σημειώνουμε και διευκρινίζουμε τα παρακάτω:

– Η εταιρεία διέπεται από τους κανόνες και τους κανονισμούς της Αμερικανικής Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς και είναι ενήμερη σε ό,τι αφορά τις απαραίτητες γνωστοποιήσεις σε αυτή. Η NewLead δεν είχε ποτέ κανένα πρόβλημα με την Αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς και δεν της έχει επιβληθεί το παραμικρό πρόστιμο ή επίπληξη κατά την διάρκεια της λειτουργίας της.

– Η πώληση πλοίων κατά την διάρκεια της περιόδου Ιούλιος 2011 – Δεκέμβριος 2012, έγινε στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης της εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα, τον Ιούλιο του 2011, όταν η NewLead είχε παραπάνω από 20 πλοία, πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια, η διοίκηση της εταιρείας αποφάσισε να προχωρήσει, σε συνεργασία με μία από τις μεγαλύτερες επενδυτικές τράπεζες στον κόσμο, την εταιρεία Moelis & Company, σε ολοκληρωτική αναδιάρθρωση με στόχο να αντιμετωπίσει από την αρχή την δυσμενή κατάσταση της παγκόσμιας ναυτιλιακής αγοράς, ιδιαίτερα στον τομέα μεταφοράς ξηρού φορτίου. Η αναδιάρθρωση της NewLead ολοκληρώθηκε με επιτυχία στα τέλη του 2012. Η άμεση και άψογη συνεργασία της εταιρείας με όλες τις τράπεζες που συμμετείχαν στην αναδιάρθρωση αλλά και με τους επενδυτές της είχε ως αποτέλεσμα την συνολική μείωση του χρέους της εταιρείας κατά 587.3 εκατομμύρια δολάρια.

Η μείωση λοιπόν του στόλου της εταιρείας σε δύο δεξαμενόπλοια, με την ολοκλήρωση της αναδιάρθρωσης της εταιρείας στα τέλη του 2012, ήταν αποτέλεσμα της στρατηγικής απόφασης της ίδιας της διοίκησης της εταιρείας για ολοκληρωτική αναδιάρθρωση, και μόνο αυτής, αλλά και η αρχή για την μετέπειτα ανάπτυξή της σε ό,τι αφορά τον στόλο της. Σε συνέχεια της επιτυχούς αναδιάρθρωσης της εταιρείας, η NewLead προχώρησε εκ νέου σε αύξηση του στόλου της.

– Σε ότι αφορά την διαπραγμάτευση της NewLead από το Αμερικανικό χρηματιστήριο Nasdaq Global Select Market, η εταιρεία αποχώρησε οικειοθελώς τον Ιούλιο του 2014. Συγκεκριμένα, τον Μάρτιο του 2014, η εταιρεία ήρθε σε συμφωνία με την εταιρεία Ironridge Global IV, Ltd., μία Αμερικανική εταιρεία επενδύσεων μετοχικού κεφαλαίου, για μία επένδυση 25 εκατομμυρίων δολαρίων με σκοπό την αγορά δύο πλοίων, ποσό από το οποίο η NewLead άντλησε τελικά μόνο 2 εκατομμύρια με την υπογραφή της συμφωνίας και τίποτα παραπάνω. Η εταιρεία διαπίστωσε εγκαίρως ότι η συγκεκριμένη εταιρεία επενδύσεων μετοχικού κεφαλαίου προχωρούσε αντισυμβατικά σε ανεξέλεγκτη πώληση μετοχών της NewLead που είχε ως αποτέλεσμα η μετοχή της εταιρείας να βρεθεί κάτω από το ελάχιστο όριο του ενός δολαρίου όπως ορίζουν οι απαιτήσεις του Αμερικανικού χρηματιστηρίου Nasdaq Global Select Market. Τον Ιούνιο του 2014, η NewLead έλαβε προειδοποιητική επιστολή, όπως προβλέπεται από τους κανονισμούς του εν λόγω χρηματιστήριου για την απομάκρυνση της εταιρείας από το Nasdaq Global Select Market. H διοίκηση της NewLead προκειμένου να προστατεύσει την ίδια την εταιρεία αλλά ιδιαιτέρως τους υπάρχοντες αλλά και μελλοντικούς πιθανούς επενδυτές της αποφάσισε να προχωρήσει στην οικειοθελή αποχώρησή της από το Αμερικανικό χρηματιστήριο Nasdaq Global Select Market. Σημειώνεται ότι τον Δεκέμβριου του 2014, η NewLead ήρθε σε τελική συμφωνία με την Ironridge Global IV, Ltd., την οποία ανακοίνωσε με σχετικό δελτίο τύπου, σύμφωνα με την οποία έληξε οριστικά η επενδυτική σχέση μεταξύ των δύο εταιρειών.

– Αξίζει να σημειωθεί τον Νοέμβριο του 2015 η FINRA (Financial Industry Regulatory Authority), η ανεξάρτητη Αμερικανική ρυθμιστική αρχή υπεύθυνη για τον χρηματοπιστωτικό κλάδο, γνωμοδότησε για την συνέχιση της διαπραγμάτευσης της μετοχής της NewLead στην Αμερικανική αγορά Over-the-Counter Pink – Current, καθώς η εταιρεία είναι καθόλα σύμφωνη με τους κανόνες και τους κανονισμούς της Αμερικανικής Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς.

– Σε σχέση με την δικαστική διένεξη μεταξύ της NewLead JMEG και της TransAsia Commodities Limited, θα πρέπει να διευκρινιστούν τα ακόλουθα:

Τον Ιούνιο του 2013, η NewLead JMEG, στην οποία εταιρεία η NewLead συμμετέχει με 50%, συμφώνησε ένα συμβόλαιο αγοράς 110,000 τόνων άνθρακα με την TransAsia Commodities Limited, η υλοποίηση του οποίου δεν κατέστη εφικτή λόγω των συνθηκών της αγοράς. Η TransAsia επικαλούμενη παράβαση των συμφωνημένων, αίτησε την αποζημίωσή της, το ύψος της οποίας ξεκίνησε από $300,000, ανέβηκε στα $6 εκατομμύρια και κατέληξε κατά την έναρξη της δικαστικής διαδικασίας στα $10 εκατομμύρια!

Την ίδια στιγμή, η ίδια η TransAsia πτωχεύει και προχωρά σε πράξη εκχώρησης των δικαιωμάτων των συνολικών απαιτήσεων από την NewLead JMEG σε μία «νέα» TransAsia, με την σύμφωνη γνώμη του εκκαθαριστή, για το ποσό των 10,000 λιρών Αγγλίας και 25% επί του ποσού της αποζημίωσης που θεωρεί ότι έχει να λαμβάνει από την NewLead JMEG. Η TransAsia Commodities Limited μέχρι στιγμής δεν έχει στοιχειοθετήσει την ζημιά της, η δε πλευρά μας συμμορφώνεται με τα εκάστοτε ζητούμενα από τα δικαστήρια. Η δικαστική διαδικασία συνεχίζεται ενώπιον του αρμοδίου δικαστηρίου στις Η.Π.Α.

Τέλος σημειώνεται ότι, η TransAsia είναι μία εταιρεία η οποία ιδρύθηκε τον Σεπτέμβριο του 2012 και προχώρησε σε πτώχευση δύο χρόνια μετά την ίδρυσή της, και για την οποία οι πληροφορίες είναι περιορισμένες έως ανύπαρκτες.. Αντίθετα, η NewLead έχει διαθέσει και συνεχίζει να διαθέτει, στο πλαίσιο της νομικής διαδικασίας, όποιο στοιχείο της ζητηθεί σε μία προσπάθεια να ολοκληρωθεί η νομική διαδικασία το συντομότερο δυνατό αλλά με την συνεργασία της TransAsia.

H NewLead Holdings Ltd., έχει σήμερα υπό τον έλεγχό της οκτώ πλοία, τρία ξηρού φορτίου και πέντε δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων ασφάλτου. Η μετοχή της διαπραγματεύεται στην Αμερικανική Over-the-Counter αγορά. Όλα τα πλοία της εταιρείας είναι ναυλωμένα είτε σε χρονοναυλώσεις είτε στην χρονοναυλωμένα είτε στη spot αγορά ανάλογα με την πορεία τόσο της αγοράς ξηρού φορτίου όσο και προϊόντων ασφάλτου.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης