Πριν από ένα χρόνο αγόρασα από το ΠΛΑΙΣΙΟ (Κατάστημα Καλαμαριάς) ένα mp3 player μάρκας TURBO-X με δυνατότητα ηχογράφησης. Επί της συσκευασίας αναγράφεται ότι, με το προϊόν αυτό παρέχεται εγγύηση άμεσης αντικατάστασης 2 ετών, γεγονός που ομολογουμένως κάμπτει τις αμφιβολίες του υποψήφιου αγοραστή για να προτιμήσει μια μάρκα ιδιωτικής ετικέτας όπως αυτή η TURBO-X, και όχι κάποιο άλλο επώνυμο προϊόν. Μετά από λίγο καιρό το προϊόν παρουσίασε κάποιο πρόβλημα. Όταν πριν από λίγες μέρες πήγα στο κατάστημα ζητώντας να κάνω χρήση της εγγύησης άμεσης αντικατάστασης, μετά από καταχωρήσεις στοιχείων, πιστωτικά, χρεωστικά, δελτία παραλαβής, επιστροφής κλπ κλπ – μια ταλαιπωρία πάνω από 40 λεπτά, με ενημέρωσαν ότι το προϊόν αυτό δεν παράγεται πια, συνεπώς δεν υπάρχει, συνεπώς δεν μπορεί να αντικατασταθεί. Αντ’ αυτού μου πρότειναν να μου πιστώσουν τα χρήματα – σημειωτέον όχι να μου τα επιστρέψουν – και να αγοράσω κάποιο άλλο προϊόν. Κάνοντας μια σχετική φασαρία, διαμαρτυρόμενος και στον υπεύθυνο του καταστήματος, και μετά από ενδοεταιρικές διαβουλεύσεις, με κάλεσαν τηλεφωνικώς να με ενημερώσουν ότι όντως δεν υπάρχει και ότι μου προσφέρουν ένα άλλο (ελαφρώς μεγαλύτερης αξίας, χωρίς δική μου επιβάρυνση), το οποίο όμως δε διαθέτει κάποια χαρακτηριστικά του TURBO-X που για μένα ήταν σημαντικά. Διερωτώμαι λοιπόν, αφού η υποτιθέμενη παρεχόμενη εγγύηση άμεσης αντικατάστασης δεν μπορεί να υποστηριχθεί, όπως αποδείχθηκε στην προκειμένη περίπτωση, για ποιο λόγο τη μοστράρουν;;;; Προφανώς για να παρασύρουν τον υποψήφιο αγοραστή. Νομίζω ότι αυτό αποτελεί αθέμιτη πρακτική και η εταιρεία θα πρέπει να την αναθεωρήσει εάν θέλει να είναι σοβαρή και αξιόπιστη.
ZM
