Έχω καταγγείλει ξανά δημοσίως παρατυπίες της Εθνικής. Από το Νομικό Τμήμα της Εθνικής (αλλά στην ουσία της εισπρακτικής εταιρείας Μέλλον) με καλεί μια κυρία, δικηγόρος, που έχει αναλάβει το φάκελό μου, και η οποία ούτε λίγο ούτε πολύ με απειλεί ότι έχει καταγράψει συνομιλία μας όπου με έχει ενημερώσει ότι για να εγκριθεί το αίτημά μου προς ρύθμιση χρεών στην Εθνική πρέπει να αποπληρώσω όλα τα χρωστούμενα σε κάρτες και δάνεια ή τουλάχιστον να καλύψω ένα ποσό. Εδώ ένιωσα αυτό που λέμε “μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι” γιατί ουδέποτε μου είχε καταστήσει σαφές κάτι τέτοιο και η ίδια η Εθνική ουδέποτε μου ζήτησε κάτι τέτοιο. Επίσης μου ζήτησε να καταθέσω όσα είχα υποσχεθεί σε προηγούμενη συνομιλία μας που είχα καταγράψει, αλλιώς θα θεωρηθεί ότι αρνούμαι τη συνεργασία. Δεν είχα υποσχεθεί ποτέ τίποτα τέτοιο γιατί πολύ απλά ήξερα ότι δεν μπορούσα να το κάνω και, φυσικά, γι’ αυτό ζητούσα ρύθμιση και της το γνωστοποίησα. Ανένδοτη! Στην τελευταία μας επικοινωνία μού είπε ότι αφού έχουν περάσει δυο μήνες από την ημερομηνία υποβολής του αιτήματός μου αυτό σημαίνει ότι δεν έχει εγκριθεί, άρα θα αρχίσουν τα νομικά μέτρα κτλ., άρα να βρω χρήματα να πληρώσω τώρα κτλ. Πήγα σήμερα στην Εθνική όπου έχω υποβάλει το αίτημά μου και με διαβεβαίωσαν ότι δεν έχει απορριφθεί, αντιθέτως περιμένει στην ουρά να εξεταστεί, όπως πολλά άλλα, και μάλιστα θεωρούν ότι αξίζει να περιμένω. Σε κάθε επικοινωνία που είχα με την εν λόγω κυρία χρησιμοποιούσε την ίδια τακτική: ότι άλλα έλεγα και άλλα πράττω και ότι έχει καταγράψει τις συνομιλίες μας και μπορεί να το αποδείξει, και όλη η κατήχηση για να είμαι συνεπής και υπεύθυνη γινόταν για το καλό μου. Μετά από τρεις διαπληκτισμούς μαζί της δε σηκώνω το τηλέφωνο. Αποφάσισα και δήλωσα ότι δε θα αρρωστήσω για χάρη της Εθνικής, ας πάρει ό,τι νομικά μέτρα θέλει. Το όνομά της δεν το δημοσιοποιώ γιατί σέβομαι την προσωπικότητά της και το ότι είναι εργαζόμενη.
Φιλικά, Άννα Σταυροπούλου
