Μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες υπηρεσιών στάθμευσης στη Β. Αμερική εξαγόρασε η BMW, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της να διαχειριστούν καλύτερα το πρόβλημα του παρκαρίσματος στα αστικά κέντρα.

Πρόκειται για την Parkmobile η οποία εξυπηρετεί περίπου 22 εκατομμύρια ανθρώπους σε περισσότερες από 1.000 πόλεις. Η αγορά του ψηφιακού παρόχου έγινε στο πλαίσιο της εταιρικής στρατηγικής «NUMBER ONE > NEXT» και της επέκτασης των υπηρεσιών μετακίνησης.

«Έως και 30% της κυκλοφορίας στις πόλεις δημιουργείται από την αναζήτηση θέσεων στάθμευσης. Με την απόκτηση της Parkmobile, γινόμαστε κορυφαίος, διεθνής πάροχος ψηφιακών λύσεων στάθμευσης, που σημαίνει ότι μπορούμε να αντιμετωπίσουμε καλύτερα το πρόβλημα του παρκαρίσματος, επεκτείνοντας τις υπηρεσίες μας προς τους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Peter Schwarzenbauer, ανώτερος στέλεχος της BMW.

Η υπηρεσία της Parkmobile μπορεί να χρησιμοποιείται από οδηγούς όλων των μαρκών οχημάτων και επιτρέπει τη στάθμευση χωρίς κάρτες και μετρητά μέσω μιας εφαρμογής ή απευθείας από το αυτοκίνητο. Επίσης, βοηθά τους χρήστες να βρίσκουν, να κάνουν κράτηση και να πληρώνουν για στάθμευση σε γκαράζ και άλλες σχετικές υπηρεσίες.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης