Με δύο κινητήρες και σε εκδόσεις αμαξώματος hatchback και wagon, θα είναι διαθέσιμο στα τέλη του χρόνου το νέο 308 GT, το οποίο θα κάνει επίσημη πρεμιέρα στην έκθεση του Παρισιού, τον επόμενο μήνα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η βενζινοκίνητη έκδοση του ισχυρότερου 308, τροφοδοτείται από τον 1.6 THP απόδοσης 204 ίππων και 285 Nm ροπής. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, με τα 0-100 να έρχονται σε 7,5 δευτερόλεπτα, τη μέση κατανάλωση καυσίμου να είναι στα 5,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων στα 130 γρ./χλμ.

Η diesel με τον 2.0 BlueHDI κινητήρα, αποδίδει 180 ίππους και 400 Nm ροπής, συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, έχει μέση κατανάλωση 4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και εκπομπές CO2 στα 103 γρ./χλμ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε σχέση με το απλό 308, το GT έχει σπορ ρύθμιση στην ανάρτηση, είναι χαμηλωμένο κατά 10 χλστ. μπροστά και 7 χλστ. πίσω, εφοδιάζεται με ζάντες 18 ιντσών και μεγαλύτερα φρένα.

Επίσης, διαθέτει ανασχεδιασμένα φώτα LED, διαχύτη πίσω, διπλές απολήξεις της εξάτμισης, σπορ καθίσματα με κόκκινες ραφές και το Driver Sport Pack, το οποίο βελτιώνει τον ήχο του μοτέρ, την απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού και έχει ενδείξεις για την ισχύ, τη ροπή και την πίεση του turbo.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης