Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Διανύουμε μια μεταβατική φάση στις μετακινήσεις τόσο στο χώρο του αυτοκινήτου όσο και στο χώρο τηςΒασικό όφελος του σχεδίου είναι η μείωση κόστους και του κύκλου ζωής των μπαταριών μοτοσικλέτας καθώς το ένα μετά το άλλο τα εργοστάσια ανακοινώνουν τις προθέσεις τους για στροφή προς την ηλεκτροκίνηση. Στο κομμάτι της μοτοσικλέτας η μετάβαση γίνεται πιο αργά, αλλά αυτό δε σημαίνει πως τα εργοστάσια δεν έχουν ήδη ξεκινήσει να σχεδιάζουν το μέλλον πάνω σε διαφορετικές βάσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το τελευταίο δείγμα αυτής της στροφής προς την ηλεκτροκίνηση έγινε με τη συμφωνία μεταξύ τεσσάρων μεγάλων κατασκευαστών για τη δημιουργία ενός δικτύου ανταλλαγής μπαταριών. Οι Yamaha μαζί με τις Honda, KTM και Piaggio υπέγραψαν ένα σύμφωνο με το οποίο θα δημιουργήσουν από κοινού μπαταρίες για τα μικρά ηλεκτρικά τους οχήματα προκειμένου να μπορεί ο χρήστης να τις ανταλλάσει στα σημεία που θα δημιουργηθούν προκειμένου να μη χρειαστεί να περιμένει κάποιος να φορτίσει η δική του μπαταρία.

Η Honda μαζί με τα άλλα εργοστάσια έχουν ξεκινήσει ήδη την έρευνα και εξέλιξη των μπαταριών

Η Yamaha με την Gogoro ήδη είχαν συμφωνήσει για το συγκεκριμένο σχέδιο

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σχέδιο το έχουμε συναντήσει ήδη σε χώρες της Ασίας μέσω της εταιρείας Gogoro (Ταϊβάν) και μάλλον Η Κοινοπραξία θα ξεκινήσει τη δράση της τον Μάιο του 2021ήρθε η ώρα να βρει εφαρμογή από μεγάλα εργοστάσιο λύνοντας άμεσα ένα σημαντικό πρόβλημα που είναι ο χρόνος φόρτισης των μπαταριών. Με το ηλεκτρικό σου scooter πλέον θα έχεις τη δυνατότητα να κινείσαι χωρίς το άγχος της φόρτισης καθώς μόλις μείνει από ενέργεια, μπορείς να αλλάξεις την μπαταρία σου με μια γεμάτη και να συνεχίσεις τη διαδρομή σου.

Φυσικά, πρέπει να δημιουργηθεί ένα πρωτόκολλο προδιαγραφών για να είναι συμβατά όλα τα οχήματα, ποδήλατα, μοτοσικλέτες, τρίκυκλα και τετράροδα, ενώ πρέπει να στηθεί επίσης ένα μεγάλο δίκτυο για να μπορέσει να εξυπηρετήσει όλους τους δικυκλιστές.

Το μέλλον πλησιάζει όλο και περισσότερο με γοργούς ρυθμούς και η ηλεκτροκίνηση αναμένεται να γίνει σε λίγα χρόνια ο κανόνας και όχι η εξαίρεση στις αστικές μετακινήσεις.

Η εταιρεία Gogoro από την Ταϊβάν διαθέτει ήδη δίκτυο ανταλλαγής μπαταριών

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πρώτη επαφή με το Yamaha ΝΜΑΧ 125 στην Ιταλία

Προχωράει η Yamaha για ηλεκτρικό scooter

Στην Ελλάδα η πολύ επιτυχημένη Yamaha MT-07 του 2021

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης