Επιμέλεια: Στέφανος Παπαδόπουλος

Το πολυαναμενόμενο ολοκαίνουριο Honda HR-V είναι προ των πυλών. Ελάχιστοι μήνες έμειναν μέχρι την έλευσή του στην ελληνική αγορά. Μέχρι λοιπόν να έρθει η στιγμή της επίσημης παρουσίασής του, μπορούμε να σας δώσουμε αρκετές πληροφορίες που σίγουρα είναι χρήσιμες για τους ενδιαφερόμενους και υποψήφιους αγοραστές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αρχικά, να δώσουμε λίγα στοιχεία για τις διαστάσεις του αμαξώματος και την εξωτερική του εικόνα. Το μήκος του νέου HR-V e:HEV είναι 4.340 χλστ., το πλάτος 1.790 χλστ. και το ύψος 1.582 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.610 χλστ. Η απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος είναι 188 χλστ.

Σύμφωνα με τους κατασκευαστές και σε σχέση με τον προκάτοχό του, το νέο HR-V e:HEV έχει πιο άκαμπτη δομή αμαξώματος και επωφελείται από τις εκτενείς βελτιώσεις στην ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης και το σύστημα πέδησης.

Οι προηγμένες τεχνολογίες του αυτοκινήτου συνδυάζονται με τη λειτουργικότητα, την πρακτικότητα και την ευρυχωρίαΕκλεπτυσμένο στυλ και δυναμική εμφάνιση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η σιλουέτα του ιαπωνικού compact SUV, είναι αναμφίβολα δυναμική, σύγχρονη, με coupe επιρροές. Το μακρύ καπό και η κεκλιμένη κολώνα Α, προσδίδουν στο σχήμα του, σπορτίφ χαρακτηριστικά, που πιστεύουμε θα λατρέψει κυρίως το νεανικό κοινό. Μία «κλεφτή» ματιά από πλάι είναι αρκετή, για να το αντιληφθεί οποιοσδήποτε. 

Στο εσωτερικό, η αισθητική είναι μινιμαλιστική χωρίς αυτό να σημαίνει πως η νέα γενιά του HR-V υστερεί σε εξοπλισμό. Η ψηφιακή οθόνη αφής των 9 ιντσών δεσπόζει στην κεντρική κονσόλα, ενώ η γενικότερη εντύπωση για την εικόνα του ταμπλό είναι ότι ενσωματώνει μοντέρνα στοιχεία με ποιοτικά υλικά.

Ανάμεσα στα προτερήματα του νέου μοντέλου της Honda είναι η ευρυχωρία της καμπίνας, αλλά και του πορτ-μπαγκάζ. Κάτι που οφείλεται στη θέση του ρεζερβουάρ καυσίμου, το οποίο βρίσκεται στο κέντρο το πλαισίου, κάτω από τα εμπρός καθίσματα. Ο όγκος του χώρου αποσκευών με πλήρη διάταξη των καθισμάτων είναι 335 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωσή τους μπορεί να φτάσει μέχρι τα 1.305 λίτρα.

Η σύγχρονη και σπορτίφ σιλουέτα του νέου HR-V έχει coupe επιρροέςΥψηλή τεχνολογία

Οι πιο παρατηρητικοί θα προσέξουν πως το νέο HR-V, φέρει το διακριτικό «e:HEV» (hybrid electric vehicle). Μετά το ανανεωμένο CR-V και το νέο Jazz που κυκλοφόρησε το 2020, στην οικογένεια της Honda εισέρχεται νέο μέλος που χρησιμοποιεί προηγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης. Η τεχνογνωσία της ιαπωνικής εταιρείας από την Formula 1 περνά στα αυτοκίνητα παραγωγής και το αποτέλεσμα είναι πιο αποδοτική λειτουργία και ισχυρές επιδόσεις ανεξαρτήτως συνθηκών.

Ο βενζινοκινητήρας των 1,5 λίτρων (DOHC i-VTEC), συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και η συνολική απόδοση φτάνει τους 131 ίππους στις 4.500-5.000 σ.αλ., με ροπή 253 Nm. Η διαδικασία επιτάχυνσης για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση είναι υπόθεση 10,6 δευτερολέπτων, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 170 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση, σύμφωνα πάντα με το εργοστάσιο, κυμαίνεται στα 5,4 λίτρα/100 χλμ.

Τα τρία προγράμματα οδήγησης EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive, που διαθέτει το αυτοκίνητο εναλλάσσονται αυτόματα, με απώτερο σκοπό την εξοικονόμηση καυσίμου. Το HR-V, μπορεί να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα ή μόνο με το θερμικό κινητήρα. 

Ο χρήστης θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ τριών drive modes Normal, Sport και Econ, ενώ για μεγαλύτερη ανάκτηση ενέργειας κατά το ρολάρισμα ή το φρενάρισμα, ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει το πρόγραμμα Β για το κιβώτιο.

Μοντέρνα και μινιμαλιστική αισθητική με ψηφιακή οθόνη 9 ιντσώνΚορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού

Αναφορικά με τον εξοπλισμό του νέου HR-V e:HEV, τι να πρωτοπούμε. Ο κατάλογος μοιάζει ατελείωτος. Εκτός του infotainment και τις υπηρεσίες συνδεσιμότητας, τα ηλεκτρονικά συστήματα… «δίνουν και παίρνουν».

Το αυτοκίνητο διαθέτει Vehicle Stability Assist (VSA), Brake Assist System (BAS), Hill Start Assist (HAS), Automatic Brake Hold (ABH), αλλά και Hill Descent Control. Συνεχίζουμε με το Cross Traffic Monitor (παρακολούθηση διασταυρούμενης κυκλοφορίας) και τα LED Active Cornering Lights (ενεργά φώτα στροφής), καθώς και το Collision Mitigation Braking System (CMBS), σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος.

Επίσης, περιλαμβάνονται Adaptive Cruise Control και Lane Keep Assist operation (σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας). Και κάπου εδώ σταματάμε. Το εγχειρίδιο χρήσης, όπως καταλαβαίνετε, εκτός από απαραίτητο, χρήζει και πολύ… μελέτη.

Στόχος της Honda είναι να εξηλεκτρίσει όσα περισσότερα ευρωπαϊκά mainstream μοντέλα μπορεί, μέχρι το 2022. Η επίσημη παρουσίαση του νέου HR-V e:HEV θα γίνει στις 21 Οκτωβρίου στη Φρανκφούρτη. Αν και το αρχικό πλάνο ήταν να έρθει το νέο Honda στην Ελλάδα στο τέλος του χρόνου λόγω του προβλήματος σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες με τους ημιαγωγούς, η διάθεσή του στη χώρα μας θα ξεκινήσει στα μέσα Φεβρουαρίου του 2022 . 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ο Max Verstappen μας πάει βόλτα με το νέο Honda HR-V

Μέσα στον Οκτώβριο η παρουσίαση του νέου Honda NT1100

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης