Όταν είχαμε πρωτοδεί το Kinect (Τότε Project Natal), ένα από τα καλύτερα feature ήταν ότι θα μπορούσε να σκανάρει αντικείμενα που θα βάζαμε μπροστά στην κάμερα και θα έμπαιναν μέσα στα παιχνίδια.

Όσο πέρναγε ο χρόνος αυτό το feature χάθηκε απο τα videos που είχαν κατακλείσει το διαδίκτυο.

Ο εμπνευστής του Kinect, Kudo Tsunoda, δήλωσε στο Eurogamer ότι αν και δεν θα βρίσκεται στο launch του Kinect η συγκεκριμένη δυνατότητα, είναι κάτι που θα πρέπει να περιμένουμε στο μέλλον.

« Το να καταστήσουμε δυνατό το σκανάρισμα πραγματικών αντικειμένων τα οποία θα μπορουν να μεταφερθουν στον ψηφιακό κόσμο, είναι κάτι το οποίο θα βλέπουμε όλο και περισσότερο σε παιχνίδια όσο προχωράμε στο μέλλον»

Όσον αφορά την “επίθεση” της Sony για το gaming χωρίς κουμπιά και χειριστήρια που προσπαθεί να περάσει το Kinect στο κοινό, ο Kudo Tsunoda δήλωσε:

«Το μέλλον του Kinect δεν θα είναι χωρίς κουμπιά. Δεν προσπαθούμε να βγάλουμε το controller απο το gaming. Αν και η παρούσα βιβλιοθήκη τίτλων εστιάζει στο gaming χωρίς χειριστήρια, αλλά μόνο με την χρήση του σώματος, τα παιχνίδια που πρόκειται να κυκλοφορήσουν στο μέλλον μπορεί να συνδυάζουν το Kinect και τον κλασσικό χειρισμό. »

Κλείνοντας δήλωσε:

« Αυτό είναι ένα απο τα εκπληκτικά πράγματα για την πλατφόρμα του Xbox. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα χειριστήρια με το Kinect, το οποίο είναι κάτι παραπάνω απο motion control, έχει φωνητική αναγνώριση και αναγνώριση προσώπων.»

Ανεμένουμε λοιπον να δούμε την απάντηση της Microsoft στο Move της Sony….

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης