Οι αναλυτές «βλέπουν» την κυκλοφορία των pre–release DLC, να γίνονται standard στην βιομηχανία, τουλάχιστον για τους AAA τίτλους.
Η Capcom με την κυκλοφορία του DLC Dead Rising: Case Zero ένα μήνα πριν την κυκλοφορία του παιχνιδιού Dead Rising 2, ουσιαστικά έδειξε τον δρόμο.
Όλα αυτά πηγάζουν από την τεράστια επιτυχία που σημείωσε το συγκεκριμένο DLC (prequel για το Dead Rising 2), καταφέρνοντας πωλήσεις της τάξεως των 500.000 downloads μέσα σε μόλις 2 εβδομάδες.
Το DLC κυκλοφόρησε αποκλειστικά για το Xbox 360 στην τιμή των 400 MS points (5 ευρώ).
Ο Βρετανός product manager της Capcom, Karl Reader, δήλωσε στο MCV:
«Είναι το δυνατότερο όπλο πωλήσεων που είχαμε ποτέ στο οπλοστάσιό μας. Η δυναμική του ισοδυναμεί με μια τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια εκατομμυρίων δολαρίων.
Ο Jesse Divnich, αναλυτής της EEDAR, μιλώντας στο IndustryGamers δήλωσε:
«Όπως όλα τα DLC που άρχισαν να βγαίνουν μετά την κυκλοφορία ενός τίτλου και έγιναν standard στην βιομηχανία, έτσι και τα pre–release DLC πιστεύω πως θα ακολουθήσουν τον ίδιο δρόμο. Η όπως λένε στην βιομηχανία μόδας: Τα Pre–DLC είναι τα νέα Post–DLC»
Δεν έχει άδικο ο κύριος Divnich. Ειδικά αν αναλογιστούμε τα έσοδα αλλά και την προώθηση που επέφερε στην Capcom το Case Zero.
Περιμένουμε να δούμε το δεύτερο παιχνίδι που θα υιοθετήσει την συγκεκριμένη τακτική.

