Ερευνητές ανακάλυψαν ότι οι άνθρωποι ξοδεύουν περισσότερα χρήματα σε υλικά αγαθά, αλλά η συναισθηματική ανταμοιβή είναι χαμηλότερη, έναντι των εξόδων για μια «άυλη» εμπειρία.

Η αγορά εμπειριών καθιστά τους Αμερικανούς πιο ευτυχισμένους σε σχέση με την αγορά υλικών αγαθών, όπως αυτοκίνητα. Ωστόσο, τείνουν να επιλέγουν τα δεύτερα, λόγω της λανθασμένης πεποίθησης ότι παρέχουν μεγαλύτερη αξία, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Ερευνητές ρώτησαν ανθρώπους πριν και μετά τις αγορές τους και ανακάλυψαν ότι οι εμπειρίες -όπως ένα ταξίδι το Σαββατοκύριακο- τους έκαναν περισσότερο ευτυχισμένους…

Διαβάστε τη συνέχεια στο govastileto.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης