Μοιραίο τέλος για τον σχεδιαστή σκαφών και πιλότο αγωνιστικών σκαφών Fabio Buzzi, έπειτα από δυστύχημα που σημειώθηκε σε αγώνα χθες στη Βενετία.

Ειδικότερα, το θαλάσσιο σκάφος το οποίο πιλόταρε συγκρούστηκε σε κυματοθραύστη και στη συνέχεια βυθίστηκε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο δυστύχημα έχασαν τη ζωή τους τρεις άνθρωποι, εκ των οποίων ο ένας ήταν ο 76χρονος διάσημος Ιταλός σχεδιαστής σκαφών και παγκόσμιος πρωταθλητής, ενώ ακόμη ένα άτομο τραυματίστηκε.

Προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστές περαιτέρω πληροφορίες, ωστόσο σύμφωνα με διεθνή μέσα ενημέρωσης το δυστύχημα συνέβη χθες στις 21.00 τοπική ώρα και ενώ το πλήρωμα επιχειρούσε να σπάσει το προσωπικό του ρεκόρ ταχύτητας στη διαδρομή Μόντε Κάρλο – Βενετία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Έφυγε» κάνοντας αυτό που λάτρεψε στη ζωή του. Όπως είχε πει στον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο: «Όλα γίνονται για τη γυναίκα: πόλεμοι, Ferrari, Fabio Buzzi και ρεκόρ».

Ποιος ήταν ο Fabio Buzzi

Ο Fabio Buzzi γεννήθηκε το 1943 στο Λέκκο της Ιταλίας. Προερχόταν από οικογένεια η οποία ήταν δεμένη επί αιώνες με την τέχνη του σχεδιασμού και την κατασκευή αγωνιστικών σκαφών.

Η καριέρα του στον αγωνιστικό χώρο σκαφών ξεκίνησε το 1960. Το 1971 αποφοίτησε από το Πολυτεχνείο του Τορίνο, όπου πήρε πτυχίο μηχανολογίας με διατριβή στα αυτόνομα οχήματα.

Κατασκεύασε το πρώτο του σκάφος το 1974, ένα υδροπλάνο το οποίο ονόμασε «Mostro» (Monster), ήταν το πρώτο σκάφος που κατασκευάστηκε ποτέ από Carbon Kevlar 49.

Το 1978, με αυτό το σκάφος κατέκτησε το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας, με 176,676 χλμ./ώρα στη S4 class.

FB Design

Το 1971 o Buzzi ίδρυσε τη FB Design, όπου κατασκεύαζε και σχεδίαζε σκάφη αναψυχής, στρατιωτικού τύπου καθώς και αγωνιστικά.

Με το σκάφος La Gran Argentina, το οποίο σχεδίασε ο Buzzi με FB 55, ο Αργεντινός πιλότος Daniel Scioli αναδείχθηκε τρεις φορές νικητής του παγκόσμιου πρωταθλήματος Superboat USA κατακτώντας 4 ευρωπαϊκούς τίτλους.

Το 2000 το σκάφος έκανε ρεκόρ σε αγώνα μεγάλων αποστάσεων. Συγκεκριμένα, ο Scioli πέτυχε νέο ρεκόρ στη διαδρομή Miami-Nassau-Miami με μέση ταχύτητα 100 μίλια/ώρα.

Αρχικά η εταιρεία είχε «εστιάσει» στην παραγωγή αγωνιστικών σκαφών.

Στα τέλη της δεκαετίας του 1990, οι αγωνιστές σκαφών μειώθηκαν και ως εκ τούτου η εταιρεία επικεντρώθηκε με την εμπειρία της στην κατασκευή σκαφών υψηλής ταχύτητας, κατασκευάζοντας στρατιωτικού τύπου σκάφη.

Στην καριέρα του ως πιλότος από το 1960 μέχρι το 2012 κατέκτησε πολλά παγκόσμια πρωταθλήματα ταχύτητας.  

Μερικές από τις νίκες του

Το 1960 πήρε την πρώτη του νίκη στη διαδρομή Παβία-Βενετία.

Το 1963 στέφθηκε πρώτη φορά παγκόσμιος πρωταθλητής.

Το 1979 κατέκτησε το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας με μηχανές πετρελαίου (191 χμλ./ώρα).

Πατήστε εδώ για να δείτε αναλυτικά τις νίκες του.

Φυσικά, ήταν και κάτοχος μεταλλίων ως σχεδιαστής σκαφών

•           52 World Offshore Championships

•           22 European Offshore Championships

•           27 Italian Offshore Championships

•           40 Παγκόσμια Ρεκόρ Ταχύτητας

•           7 The Harmsworth Trophy (1989 – 1993 -1994 – 1995 – 2003 – 2004 – 2010).

Όλγα Φωτιάδου

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης