Ο αυξημένος ανταγωνισμός από το Διαδίκτυο για τα διαφημιστικά έσοδα ήταν ένας από τους κυριότερους λόγους πώλησης των περιουσιακών στοιχείων της Washington Post, σύμφωνα με τα όσα δημοσιεύθηκαν στην εφημερίδα χθες κατά την ανακοίνωση της πώλησής της.
Η Post επικαλείται την «οικονομική θύελλα που πλήττει τις εφημερίδες» την ίδια ώρα που το Ίντερνετ παρουσιάζει αυξημένη ζήτηση, καθώς και την «ιστορική αλλαγή από την έντυπη στην ψηφιακή τεχνολογία».
«Η Washington Post θα μπορούσε να επιβιώσει υπό την ιδιοκτησία της εταιρείας και να είναι κερδοφόρος και για το εγγύς μέλλον. Αλλά θέλαμε να κάνουμε περισσότερα από το να επιβιώσουμε», είπε σε συνέντευξή του ο επικεφαλής της Ντόναλντ Γκρέιαμ και πρόσθεσε: «Δεν υποστηρίζω ότι αυτό μας εγγυάται την επιτυχία, αλλά μας δίνει πολλή μεγαλύτερη πιθανότητα επιτυχίας».
Όπως έγινε γνωστό χθες, ο όμιλος που εκδίδει την μεγάλης κυκλοφορίας αμερικανική εφημερίδα συμφώνησε να πουλήσει τα περιουσιακά της στοιχεία, συμπεριλαμβανομένου και του καθημερινού φύλλου της εφημερίδας, στον ιδρυτή της Amazon Inc., Τζεφ Μπέζος, έναντι 250 εκατομμυρίων δολαρίων.
Διαβάστε επίσης: Στα χέρια του Mr Amazon η Washington Post
Πηγή: ΑΠΕ

