Στη λύση του internet κατέφυγαν παραγωγοί από όλη την Ελλάδα, για να διαθέσουν την αγροτική τους παραγωγή, και όπως φαίνεται αυτή τους η επιλογή τους δικαίωσε. Η μέθοδος μετράει μόνο στους λίγους μήνες λειτουργίας του συστήματος κι έχει αγκαλιαστεί από τους καταναλωτές ξεπερνώντας τις 8.000 επισκέψεις, ενώ πολλές είναι οι παραγγελίες προϊόντων.

Έτσι συντομεύει η διαδρομή από το χωράφι έως τον καταναλωτή, παρακάμπτοντας εμπόρους και μεσάζοντες. Ωφελημένος βγαίνει ο παραγωγός, που καρπώνεται την τιμή λιανικής πώλησης των προϊόντων του, αλλά και ο καταναλωτής, ο οποίος αγοράζει προϊόντα σε φυσιολογικές τιμές, και μάλιστα από την άνεση του σπιτιού του. Ο καταναλωτής μπορεί να αγοράσει φακές ψιλές, ρεβίθια, φασόλια, αλλά και μέλι, βασιλικό πολτό, γύρη, σιτάρι, κριθάρι, καλαμπόκι και κτηνοτροφικά μπιζέλια, κουκιά και βίκο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης