Αιδώς, Αχρείοι.

Ήταν 29 Αυγούστου 2021

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

όταν ο «Σκάϊ» έφερνε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στους δέκτες μας το «Reality των Realities»·

ο «Big Brother» ήταν ξανά εδώ,

για να παρακολουθεί με 56 κάμερες και με 50 μικρόφωνα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

τα άτομα που είχαν επιλεγεί να εισέλθουν στο «σπίτι».

 

Ο πάλαι ποτέ κανόνας που προσέφερε μία ώρα ιδιωτικότητας,

είχε ήδη παραπεμφθεί στις καλένδες από την προηγούμενη σεζόν·

τώρα, τα πάντα καταγράφονταν επί 24ώρου βάσεως,

ώστε στο -ούτως ή άλλως- εξαιρετικά απαιτητικό ψυχολογικό παιχνίδι

να προσδίδεται απολύτως σκληροπυρηνική μορφή.

Έτσι, ήταν σαφές εξ αρχής στους συμμετέχοντες και στις συμμετέχουσες,

ότι κάθε προσωπική στιγμή τους, οποτεδήποτε κι αν εσυνέβαινε,

θα απετελούσε -δυνητικώς- τηλεοπτική και μαζική κοινοκτημοσύνη.

 

Κι όμως, πριν προλάβουν καν να συμπληρωθούν τρεις εβδομάδες

-ήτοι, στο επεισόδιο που προβλήθηκε στις 15 Σεπτεμβρίου-

ο 22χρονος Παναγιώτης Πέτσας και η 25χρονη Αγγελική Πιερίδη έκαναν σεξ

ενώπιον των δεκάδων καμερών και των εκατοντάδων χιλιάδων τηλεθεατών,

αφήνοντας το αχαλίνωτο πάθος τους να ξεχειλίσει κάτω από τις ντουσιέρες.

Ήταν ο Έρωτας;
Ήταν το Ορμέμφυτο;
Ήταν κάτι άλλο;
Συν τω χρόνω, 
οι χαρακτήρες ξεδιπλώθηκαν, οι πληροφορίες κατέφθαναν τσουναμηδόν, 
τα συμπεράσματα εξήχθησαν αβίαστα…
… 

Ο Παναγιώτης Πέτσας έχει πάρει αμπάριζα -εδώ και δύο χρόνια-

όποιο show και όποιο παιχνίδι συναντά μπροστά του…

 

Το 2019 πήγε στο «XFactor» τού «Open»,

όπου συμμετείχε τραγουδώντας το «Είμαι αλλού» τού συγκροτήματος «Μέλισσες»  

(για την ακρίβεια, προσπαθώντας να το τραγουδήσει),

με αποτέλεσμα να ακούσει από την κριτική επιτροπή ειρωνικές κριτικές

που σημειολογούσαν στη σχέση τού επιρρήματος «αλλού» με τις νότες,

ενώ απολύτως χαρακτηριστικό ήταν το σχόλιο που τού έκανε ο Γιώργος Θεοφάνους..:

«Παίζει να είσαι κι ό,τι χειρότερο έχουμε ακούσει εδώ μέσα.».

 

Το 2020 πήγε στο «Greece’s Next Top Model»,

όπου δεν είχε μεν την ακαριαία κατάληξη τής προηγούμενης προσπάθειάς του,

αλλά και πάλι δεν κατέφερε να πετύχει κάποιαν αξιοσημείωτη διάκριση.

 

Το 2021 εδήλωσε συμμετοχή στο «Survivor» αλλά απερρίφθη·

όμως, επειδή η Νεοελληνική Τηλεόραση είναι γενναιόδωρη (sic)

και δεν αφήνει αναξιοποίητες τις περιφερόμενες περσόνες,

εν τέλει τού βρήκε θέση στο τρέχον «Big Brother».

Διόλου άσχημα για έναν μετέφηβο που έχει καταστεί σαφές ότι διψάει για Δημοσιότητα.

 

Όπως γίνεται αντιληπτό,

άτομα σαν τον Πέτσα είναι ευεπίφορα σε κάθε είδους επιρροή

και δεν διαθέτουν τη στοιχειώδη περιχαράκωση ώστε να διατηρήσουν την αξιοπρέπειά τους.

Ναι, το πρώϊμον τής ηλικίας αποτελεί σημαντική παράμετρο,

αλλά στην προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με έναν νεαρό άντρα

που έχει πάει την Αφέλεια σε δυσθεώρητα επίπεδα.

 

Ο μικρόνοος 22χρονος ενόμισε ότι ερωτεύθηκε·

οι κάμερες, τα μικρόφωνα, η Δημοσιότητα,

ε, δεν ήθελε και πολύ ώστε η Αυθυποβολή να βαφτιστεί «Έρωτας».

Το μόνο που έλειπε, ήταν η Προσωποποίηση τού Έρωτος,

η οποία, όμως, προέκυψε πανεύκολα και πήρε το όνομα «Ανχελίτα».

 

Η εντυπωσιακή 25χρονη τραγουδίστρια Αγγελική Πιερίδη

με το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο και με τις εκρηκτικές αναλογίες

που αποτελούν κραυγαλέα σφραγίδα τής σχέσης της με την Πλαστική Χειρουργική,

είχε μπει στο παιχνίδι αποφασισμένη να έκανε ό,τι χρειαζόταν

για να προωθήσει την καριέρα της.

Ευφυής γαρ, και διαθέτουσα αξιόλογη γνώση τής Ελληνικής Γλώσσας,

έστησε χωρίς τον παραμικρό κόπο και εν ριπή οφθαλμού την κλίκα της,

οπότε αυτό που (τής) έλειπε για να ισχυροποιούταν σε απόλυτο βαθμό η θέση της στο «σπίτι»,

ήταν το Σεξ υπό τη συνοδεία συναισθηματικής γαρνιτούρας.

 

Το θύμα ήταν ήδη έτοιμο και επερίμενε·

ο εμφανίσιμος και εγκληματικά αφελής Παναγιώτης ήταν «θύμα-λαχείο»,

καθώς δεν διέθετε ισχυρή προσωπικότητα και θα ήταν πανεύκολα χειραγωγούμενος.

Το άκρως μελετημένο σχέδιο μπήκε στην τελική εφαρμογή του… 

 

Υπάρχει μία αγοραία -πλην όμως, απολύτως ρεαλιστική- φράση,

που θα την αναφέρω με τον μεγίστως εύσχημο τρόπο:

«Καλή η Αυτο-Ικανοποίηση, αλλά με το Σεξ γνωρίζεις κόσμο.».

 

Το Σεξ ως η ύψιστη πιστοποίηση τής αγελαίας ανθρώπινης φύσης.  

Το Σεξ ως μέσο ανέλιξης.

Το Σεξ ανοίγει πόρτες…

 

Η Αγγελική Πιερίδη, η επονομαζόμενη ως «Ανχελίτα», είναι… καρντασιανοειδές.

Η «Ανχελίτα» είναι μία από τις αναρίθμητες ξεπατικωτούρες τής Κιμ Καρντάσιαν,

που ακολουθούν κατά γράμμα το «lifestyle»

και τις δοκιμασμένες συνταγές επιτυχίας τής πολυσυζητημένης Αμερικανίδας celebrity

(συνταγές που έχουν επίσης εφαρμόσει με «λαμπρά» αποτελέσματα

κι οι έτερες «Πρέσβειρες τής Δήθεν Αμέριμνης Τσόντας»,

η Πάμελα Άντερσον και η Πάρις Χίλτον).

 

Εμπρός στον δρόμο που εχάραξαν η Κιμ Καρντάσιαν, η Πάρις Χίλτον και η Πάμελα Άντερσον,  

που είτε διέρρεαν οι ίδιες τα «sex videos» τους,

είτε γίνονταν συν-εταίρες με τούς βιαστές τής ιδιωτικότητάς τους,

έχοντας ως αποκλειστικό σκοπό και στόχο το Κέρδος, το Χρήμα, τη Δημοσιότητα·

έτσι υπερτιμολογούσαν το «τίποτά» τους

και αναρριχούνταν έτι περαιτέρω στην ιεραρχία τής διεθνούς «ShowBiz».  

 

Ο Πέτσας και η… Ολοπετσωμένη.

Ο Χειραγωγούμενος και η Χειραγωγός.

Ο μαριονετίσκος και η χειρίστριά του.

Από τη μία, ο «Κοιμάμαι όρθιος και πληρώνω ξενοδοχείο.»,

από την άλλη, η «Είμαι ξύπνια και πληρώνομαι για το “ξενοδοχείο”.».

Η Ξευτίλα τού Έρωτα.

Ουδεμία έκπληξη ότι ετούτο το θλιβερό πλαίσιο βρήκε χθες την ολοκλήρωσή του

στο βίντεο που έχει διαρρεύσει από στελέχη τής παραγωγής

και απαθανατίζει τούς δύο (δήθεν) ερωτευμένους εν δράσει

(πρόκειται για εξόχως αντιφατική δράση,

καθώς ο «υπήκοος» είναι όρθιος και η «βασίλισσα» γονατιστή μπροστά του).

 

Όχι, δεν είναι «ροζ βίντεο»·  

αν θέλουμε να προσεγγίσουμε χρωματικώς το θέμα,

ο Έρωτας δεν δικαιούται να (αυτο)προσδιορίζεται ως «ροζ» εν τω συνόλω του,

παρά μόνον στις ρομαντικές στιγμές του

(καθώς στην απογείωσή του είναι άλικος, κόκκινος,

και στη συντριβή του γίνεται μαύρος).

 

Εδώ έχουμε καραμπινάτο «πορνό βίντεο».  

Γιατί «πορνό»;

Όχι από πουριτανισμό, ούτε από σεμνοτυφία,

παρά μόνον λόγω τού κινήτρου που οδήγησε στη σεξουαλική συνεύρεση.  

«Το Σεξ είναι Μάρκετινγκ. Το Σεξ είναι Παραγωγός Δημοσιότητας.

Ας το χρησιμοποιήσουμε για να συζητηθούμε…

Ας το χρησιμοποιήσουμε ώστε να συστηθούμε ως “Ο Επιβήτορας” και “Η Σεξοβόμβα”.».

 

Ο Παναγιώτης Πέτσας δεν είναι ο τύπος

που θα λέγαμε ότι αποτελεί τον ορισμό τής λέξης «σαΐνι»·

τουναντίον, κατά τη διάρκεια τής παραμονής του στο ριάλιτι,

μάς έχει παραπέμψει ουκ ολίγες φορές στη φράση «Λόλα, να ένα μήλο.».

 

Τι κι αν άγεται και φέρεται από την επιτήδεια παρτενέρ του επί δύο μήνες,

τι κι αν είναι «αναλώσιμο υλικό» για εκείνη,

ο ίδιος δεν αντιλαμβάνεται τι ακριβώς (τού) συμβαίνει

και -κυρίως- τι ακριβώς πρόκειται να (τού) συμβεί.

 

Δηλώνει διαρκώς ότι είναι άτομο με αξίες και με αρχές,

μα δεν σταματάει να στοχοποιεί άνευ επιχειρημάτων αλλά με περίσσεια φαντασιοπληξία

όποιο άτομο τού υποδεικνύει εντέχνως η «καλή» του.

Συνάμα δε,

χρησιμοποιεί απλοϊκές λαϊκίστικες κορώνες για να γίνει συμπαθής στους τηλεθεατές·

χαρακτηριστική είναι η θλιβερή ατάκα του

«Αυτοί που με ψηφίζουν είναι πια οικογένειά μου.»

(πού να το φαντάζονταν οι ορφανοί άνθρωποι ανά τον κόσμο,

ότι ρίχνοντας μια-δυο ψήφους σε ριάλιτι βρίσκεις οικογένεια).

 

Κι όμως,

ο εν λόγω είχε φανερώσει από τις πρώτες ημέρες την ανυπόληπτη περσόνα του,

όταν προκειμένου να εκέρδιζε σε ένα αγώνισμα επάθλου 

επέδειξε πλήρη αδιαφορία -ή έστω, ανύπαρκτα αντανακλαστικά- 

προς τη λιποθυμία ενός συμπαίκτη του

και στη συνέχεια ισχυριζόταν ότι δεν είχε αντιληφθεί το ανησυχητικό περιστατικό

(δείτε το σχετικό στιγμιότυπο όπου δύο γιατροί εισβάλλουν στην αρένα

-και μάλιστα, φορώντας ολόσωμη στολή προστασίας από τον κορωνοϊό-

για να παράσχουν τις πρώτες βοήθειες στον λιποθυμήσαντα,

και εκδώστε τη δική σας ετυμηγορία στο δυσαπάντητο ερώτημα
«Τι είναι χειρότερο;

Να είχε πάρει χαμπάρι ο Πέτσας τη λιποθυμία και να έκανε το κορόϊδο

ή να μην είχε πάρει χαμπάρι αυτήν τη μαζική κινητοποίηση και να είναι όντως κορόϊδο;»).

Η Αγγελική «Ανχελίτα» Πιερίδη ήταν και είναι εντελώς διαφορετική περίπτωση·
η εξαιρετικά εύστροφη και -όπως έχει παραδεχθεί κι η ίδια- χειριστική νεαρή γυναίκα,
δεν υπήρχε περίπτωση να δυσκολευόταν με έναν τέτοιο φαιδρό τύπο.
Σε χρόνο dt, λοιπόν, τον κατέστησε ενεργούμενό της,
και σε συνδυασμό με την ακαριαία δημιουργία κλίκας
έβαζε σοβαρότατη υποθήκη για την παρουσία της στον τελικό τού παιχνιδιού.

Το σχέδιό της έδειχνε να επήγαινε ρολόϊ·

μετά τις πρώτες αναγνωριστικές ημέρες ήταν ήδη «ζευγαρωμένη»,

αλλά και θωρακισμένη πίσω από μία πολυάριθμη δράκα

όπου ήταν η αρχηγός και εκινούσε με μαεστρικόν τρόπο τα νήματα χωρίς να έδινε στόχο.

Παραμένοντας επιμελώς μακριά από τις κόντρες

που στην πραγματικότητα και κατ’ ουσίαν υπεδαύλιζε,

πρώτα θα εξόντωνε τούς-τις αντιπάλους της 

(κυρίως τις αντιπάλους της,

όπως -επί παραδείγματι- το φαβορί τού παιχνιδιού, τη χαρισματική Ευδοκία) 

και στη συνέχεια θα εξόντωνε και τούς-τις συμμάχους της

χωρίς καν να αντιλαμβάνονταν τον αφανιστικό ρόλο της.

 

Όμως, ενώ μέσα στο «σπίτι» όλα ήταν πρίμα,

η «Ανχελίτα» και η κλίκα της εκλήθησαν σύντομα να αντιμετωπίσουν

τις συνέπειες των συμπεριφορών και των πράξεών τους.

Ο κόσμος που παρακολουθεί το «Big Brother» αντέδρασε,

το σεξ στις ντουσιέρες έφερε τα αντίθετα -από τα προσδοκώμενα- αποτελέσματα,

η φιλόδοξη αοιδός έφτασε να προκαλεί αηδία με τη συνολική στάση της·

καθίστατο πασίδηλο ότι επρόκειτο για μία αδίστακτη 25χρονη

που επιθυμεί διακαώς να συμπεριλαμβάνεται στις «Ευνοούμενες τού Σεξισμού».

 

Εκτός από την «τσόντα» στο κοινόχρηστο λουτρό,

υπήρχαν διαρκείς αποδείξεις που πιστοποιούσαν’ ότι αυτή εδώ η κοπέλα

είχε έρθει για να παραγάγει ακατάσχετα μηνύματα σεξισμού,

προετοιμάζοντας το έδαφος για τη «μετά “Big Brother”» πορεία της.

Έτσι, τώρα που δεν υπήρχε η πρόφαση τής οπτικοποίησης των τραγουδιών της,

όπου πλάνα σαν αυτά θα είχαν την επίφαση τής καλλιτεχνικότητας…

…είδαμε να ψάχνει ασήμαντες αφορμές για να απευθυνθεί στο «target group» της.

Να…, ιδού μία «τυχαία» εικόνα της,

η οποία προέκυψε κατά τη διάρκεια φαινομενικώς αθώας αποστολής

που έδωσε η παραγωγή στους συγκατοίκους. 


Την ώρα που οι υπόλοιπες συμμετέχουσες (όπως και οι συμμετέχοντες)

μετέφεραν το μπαλάκι -ώστε να μην πέσει- πιέζοντας με τα χείλη τους,

εδώ είχαμε αυτήν την ιδιότυπη version τού «Bigmouth strikes again» των «The Smiths».

Σαν πολλά δεν μαζεύονται;
… 

 

Κι όμως, ακριβώς επειδή οφείλουμε να είμαστε σφαιρικοί,

αλλά και να υπερασπιστούμε κάθε άνθρωπο -και κυρίως, κάθε γυναίκα-

που αντιτίθεται στα μεσαιωνικά πατριαρχικά πρότυπα  

και επιθυμεί παντί τρόπω να εκφράζει τη σεξουαλικότητά της,

οφείλουμε να απαντήσουμε στο εύλογο πολυεπίπεδο ερώτημα

που ενδεχομένως τεθεί ως ένσταση:

«Μήπως τη ζηλεύετε; Μήπως τη φθονείτε; Μήπως τη στοχοποιείτε;

Μήπως εν τέλει είστε εσείς οι σεξιστές;».

 

Η απάντηση έρχεται από την ίδια την Αγγελική «Ανχελίτα» Πιερίδη,

μέσα από την κατάπτυστη, ποταπή και μισογυνική φράση

που απηύθυνε στην 36χρονη συγκάτοικό της,

την αξιοπρεπέστατη και ευφυέστατη Μαίρη Βαρσάμη..:

«Εγώ, Μαίρη μου, δεν είμαι 36 χρόνων·

δεν είναι το τελευταίο μου χαρτί εμένα το “Big Brother”.».

 

Μία γυναίκα λέει σε μία άλλη γυναίκα -και το επαναλαμβάνει, και το διατυμπανίζει- ότι

«Αυτή είναι 36 χρόνων και το “Big Brother” είναι η τελευταία της ευκαιρία,

ενώ εγώ είμαι 25 και θα έχω πολλές ευκαιρίες ακόμη.».

ΑΙΣΧΟΣ.

 

Επιμύθιο:

Αναμφίβολα, στο θέμα με το διαρρεύσαν βίντεο, οι ευθύνες τής παραγωγής είναι αδιαμφισβήτητες·

όμως, ακόμη μεγαλύτερες ευθύνες έχουν οι δύο παρτενέρ,

καθώς -ενήλικες γαρ, και εν απολύτω γνώσει τους- έκαναν σεξ μπροστά στις κάμερες

και μάλιστα χωρίς την οποιανδήποτε αυτοπροστασία τους.

 

Ο Παναγιώτης Πέτσας και η Αγγελική Πιερίδη,

γνήσια τέκνα μίας εγωμανούς, ναρκισσιστικής και αυτο-αναφορικής εποχής,

εγύρισαν την «τσόντα» τους και μάς την προσέφεραν στο πιάτο

για να προσποριστούν τα συνεπαγωγικά οφέλη τής επιδεικτικότητάς τους.

 

Μιλάμε για «Καρικατούρα Συναισθήματος»

που όταν τελειώσει το παιχνίδι και σβήσουν τα «φώτα»

θα ακολουθήσει τη νομοτελειακή μοίρα των κίβδηλων τηλεοπτικών ερώτων

και θα διαλυθεί στα εξ ων συνετέθη με συνοπτικές διαδικασίες

(ιδού τι έγραφα στις 20 Νοεμβρίου 2020

για το αντίστοιχο «ειδύλλιο» τού περυσινού «Big Brother»,

όπου ο «Παντελονάτος» και η «Παπατζού» επιβεβαιώσανε τις προβλέψεις σε χρόνο-ρεκόρ). 

Και βεβαίως, η χρονική στιγμή τής διαρροής είναι εξαιρετικά ύποπτη,

καθώς το κατ’ ευφημισμόν ζευγάρι χρειάζεται επειγόντως «μετάγγιση συμπάθειας»

αφού αποτελεί «κόκκινο πανί» για τούς τηλεθεατές και ενεργοποιεί διαρκώς την απέχθειά τους

(το ίδιο συμβαίνει με σύσσωμη την κλίκα τους,

που πλέον βρίσκεται εκτός παιχνιδιού λόγω χαμηλής -έως και ανύπαρκτης- δημοφιλίας).

 

Προσωπικώς, δεν θα εκπλησσόμουν αν όλο αυτό είναι στημένο από τον σταθμό,

είτε ακόμη-ακόμη και συμφωνημένο με τούς δύο εμπλεκόμενους·

άλλωστε, ΚΑΙ στο «Big Brother», ΚΑΙ στο «Survivor»,

ο «Σκάϊ» έχει βεβαρημένο ιστορικό απροκάλυπτων αλλοιώσεων και μεθοδεύσεων,  

επιφυλάσσοντας εκκωφαντικά ευνοϊκή μεταχείριση σε συμμετέχοντες τής αρεσκείας του

και χαντακώνοντας παίκτες που αρνούνταν να μετατραπούν σε πιόνια

(τρανό παράδειγμα αποτελούν ο Τζέϊμς Καφετζής και ο Νίκος Μπάρτζης,

που υπέστησαν απροσχημάτιστες μεροληψίες εναντίον τους

και εδέχθησαν τεράστιο επικοινωνιακό πόλεμο,  

διότι είχαν το σθένος να μην υποκύψουν στις στυγνές μιντιακές βουλές

τού πολυσυζητημένου και αμφιλεγόμενου παραγωγού Ατζούν Ιλίτζαλι). 

 

Όπως και να ’χει, όμως,

ανεξάρτητα από τον αυθαίρετο ή τον συναινετικό χαρακτήρα τής διαρροής,

ο τηλεοπτικός σταθμός «Σκάϊ» είναι παταγωδώς εκτεθειμένος 

και θα πρέπει να λογοδοτήσει για το μείζονος σημασίας ατόπημα.

Να περιμένουμε άραγε κάποια επίσημη ανακοίνωση;

Να περιμένουμε, επίσης, την παρέμβαση από το «Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης»;

Καλή τη προαιρέσει, ας περιμένουμε…

 

Επί τού Πιεστηρίου:

Γράφοντας ετούτο το πόνημα, βρέθηκα μπροστά σε ένα σημαντικό δίλημμα…

 

Με δεδομένο ότι -ανεξάρτητα από την ανεπίτρεπτη διαρροή-

το επίμαχο βίντεο δεν αποτελεί παρανόμως κτηθέν υλικό από τον «Σκάϊ»

(καθώς η σεξουαλική επαφή αυταποδείκτως καταγραφόταν εν γνώσει των δύο συνευρισκομένων),

αμφιταλαντεύθηκα αν θα ήταν σωστό να έκανα χρήση των στιγμιοτύπων

που -σημειωτέον- κυκλοφορούν ευρύτατα στο Διαδίκτυο.

 

Προς στιγμήν, 

όντας εξοργισμένος από τη φτηνιάρικη άγρα δημοσιότητας των επιδειξιών,

προέβην στη διασκευή τής ιστορικής φράσης

που εξεστόμισε το 1962 ο αείμνηστος δημοκράτης πολιτικός Ηλίας Ηλιού

και μετέτρεψα το περίφημο «Θα σάς ταράξουμε στη Νομιμότητα.»

στο επίκαιρο «Θα σάς ταράξω στη Δημοσιότητα.».

 

«Με “τσόντα” προσπαθείτε να κερδίσετε τις εντυπώσεις;

Γεννηθήτω το θέλημά σας· θα διαδώσω την “τσόντα” σας.».

 

Αυτά σκεφτόμουν και η πλάστιγγα έγερνε προς τη δημοσιοποίηση των hard core στιγμιοτύπων 

που με χαρακτηριστική ευκολία προσέφεραν στις κάμερες

δύο άτομα που προκειμένου να συζητηθούν δεν ορρωδούν προ ουδενός.

Όμως, εκεί ακριβώς επήλθε η συνειδητοποίηση,

ότι έτσι θα γινόμουν συμμέτοχος και συνένοχος στη χυδαιότητα

που διέπραξε -είτε εν αγνοία τους, είτε εν γνώσει τους- η παραγωγή τού «Big Brother».

 

Ως εκ τούτου, η «light» φωτογραφία που συνοδεύει το παρόν πόνημα,

είναι από την επίσημη μετάδοση τού επεισοδίου τής 15ης Σεπτεμβρίου

και όχι από τα ύποπτης προέλευσης πλάνα που διακινούνται πλέον παντού.

Όχι άλλο κάρβουνο. Όχι άλλο «Καρντάσιαν».

 

Ο Υπο-Κοσμικός

(Twitter: @Ypokosmikos

https://twitter.com/Ypokosmikos)

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης