Μαλέσκου, πονείς και φταίει ο Καφετζής

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 4 Ιουνίου 2021, 11:21
Μαλέσκου, πονείς και φταίει ο Καφετζής

Το Πετσόκομμα τής Χρονιάς!


Διάρκεια ανάγνωσης: 10 λεπτά


Όταν ο απόλυτος πρωταγωνιστής τού φετινού «Survivor», ο Τζέϊμς Καφετζής,

επέστρεφε -μετά την οικειοθελή αποχώρησή του απ’ το «ριάλιτι επιβίωσης»-

στην ιδιαίτερη πατρίδα του, τη Ρόδο,

και ετύγχανε πανηγυρικής υποδοχής από το ενθουσιώδες πλήθος,

είχα μείνει έκπληκτος με τη συμπεριφορά του

κατά τη διάρκεια τής υπαίθριας εκδήλωσης που διοργανώθηκε προς τιμήν του.

 

Ήμουν εντυπωσιασμένος·

η άνεσή του, η φυσικότητα με την οποία αντιμετώπιζε την αποθέωση,

ήταν μία αξιοθαύμαστη αντίδραση που πιστοποιούσε ότι αυτός ο 24χρονος

αποτελεί προσωποποίηση τής συνθήκης «(Σαν) έτοιμος από καιρό…».

Για την ακρίβεια, «(Σαν) έτοιμος από πάντα…».

 

Ο Τζέϊμς Καφετζής είναι «Σταρ»!

Ως εκ τούτου,

είναι φύσει προετοιμασμένος να αποτελεί το «Επίκεντρο τής Προσοχής»,

καθώς -ως γνωστόν- «ΣΤΑΡ» ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ και ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ.


Ο Τζέϊμς Καφετζής είναι «Ιπτάμενος Προσγειωμένος»!

Όντας ευρισκόμενος σε ένα ευαίσθητο ηλικιακό μεταίχμιο

ανάμεσα στη Μετεφηβεία και στην Ανδροσύνη,

ο Τζέϊμς υπερβαίνει τα χρονικά στερεότυπα με όπλο τον προ-ορισμό του·

αυτός είναι και ο λόγος που μέσα σε εξαιρετικά σύντομο διάστημα

έχει γίνει το κεντρικό πρόσωπο στη μιντιακή ημερήσια διάταξη.

 

Φυσικό επόμενο, λοιπόν,

ότι οι ήδη πολυάριθμες επιθέσεις που δεχόταν εντός τού «Survivor»,

αυξάνονται πια με γεωμετρική πρόοδο

διότι ετούτος ο θρασύς νεαρός αποτελεί θανάσιμο κίνδυνο για το Σύστημα.

 

Μία στρατιά από θλιβερά, ατάλαντα, συστημικά όντα,  

που ξεπουλούν και το ύστατο ψήγμα αξιοπρέπειας για λίγα λεπτά δημοσιότητας

(πόσω μάλλον,

για να βλέπουν τον εαυτό τους στο «γυαλί» επί καθημερινής βάσεως

και να πληρώνονται κιόλας),

απεχθάνονται τον άρτι αφιχθέντα επίδοξο ανταγωνιστή τους

διότι τούς τονίζει με τον πλέον οδυνηρό τρόπο

ότι το Ταλέντο είναι «Ταμιευτήριο Χρόνου».

 

Μάλιστα,

η ξοφλημένη Νεοελληνική Τηλεόραση κατακλύζεται από τρόμο

και αισθάνεται ότι έχουν τοποθετηθεί τόνοι ζελατοδυναμίτιδας στα θεμέλιά της,

όταν συνειδητοποιεί ότι το ταλέντο τού Τζέϊμς Καφετζή είναι ο χαρακτήρας του.

 

Απέναντι σε ανεπιθύμητους εισβολείς όπως ο Τζέϊμς,

το Σύστημα έχει πάντοτε ως πρώτο πλάνο την Αποσιώπηση.

Όμως, επειδή εκ των πραγμάτων αυτή η μορφή άμυνας είναι πια ανέφικτη

(καθώς ο απειλητικός νεαρός χαίρει τής πανελλήνιας αναγνωρισιμότητας),

μπαίνει αμέσως σε λειτουργία το επόμενο δοκιμασμένο σχέδιο που λέγεται «Εκμαυλισμός».

 

O Άγγλος συγγραφέας Άσλεϊ Μπρίλιαντ

-έμπλεος βρετανικού φλέγματος και σαρκασμού-

έχει διατυπώσει την έξοχη κοινωνική ηθογραφία παγκοσμίου βεληνεκούς..:

«Ή σταματήστε τη Διαφθορά, ή δώστε μου ευκαιρίες να συμμετάσχω σ’ αυτήν.».

 

Καιρός ήταν, λοιπόν,

να υποβαλλόταν στο «Πείραμα τής Ευκαιρίας» ο ελληνοβρετανικής καταγωγής Τζέϊμς.

«Τόσοι και τόσοι ώριμοι και φτασμένοι άνθρωποι προσκύνησαν τη Διαφθορά.

Σιγά που θα μάς ξεφύγει ένα 24χρονο νιάνιαρο.».

 

Ως πολιορκητικός κριός τής θεωρητικά ασχημάτιστης ηθικής τού νεαρού άντρα,

χρησιμοποιήθηκε ένα καινούργιο υπερσύγχρονο όπλο κολασμού

που ακούει στο ονοματεπώνυμο «Ιωάννα Μαλέσκου».

Όμως, κάτι πήγε στραβά. Πολύ στραβά.

 

Ο Τζέϊμς Καφετζής μπήκε στο στούντιο τής εκπομπής «Love it» εμφανώς ανόρεχτος·

έως και αποστασιοποιημένος.

Είχε έρθει μόνο και μόνο για να καλύψει μία συμβατική υποχρέωσή του,

εν απολύτω γνώσει πως βρισκόταν σε ένα προσποιητά φιλικό περιβάλλον

που στην πραγματικότητα ήταν απολύτως εχθρικό

για τον ίδιο και για τούς δύο αγαπημένους φίλους του,

τον Νίκο Μπάρτζη και την Άννα-Μαρία Βέλλη.

 

Προς υπέρμετρη κατάπληξιν τής μονίμως επιτηδευμένης και ωραιοπαθούς παρουσιάστριας,

ο πιτσιρικάς αγνόησε το παραγεμισμένο με σιλικόνη μπούστο της,

έμεινε παγερά αδιάφορος προς το συστηματικά επιδεικτικό λεξιλόγιό της,

ενώ η αναίδειά του έφτασε σε δυσθεώρητα ύψη

καθώς είχε το θράσος να εκφέρει την άποψή του χωρίς φόβο και με πάθος.

Με αυτοπεποίθηση, με ευθύτητα, με ειλικρίνεια, με ντομπροσύνη,

αυτό το «κωλόπαιδο»

ετολμούσε να κατατροπώνει και να ξευτιλίζει ένα ολόκληρο Σύστημα

που επί δεκαετίες στηρίζεται στους ψεύτες, στους υποκριτές, στους γλοιώδεις, 

στους λακέδες, στους χαφιέδες, στους άφιλους, στους παραδόπιστους,

στους βολεμένους, στους λαϊκιστές, στους διαπλεκόμενους, στους οσφυοκάμπτες.

 

Τα ραπίσματα έρχονταν το ένα μετά το άλλο·

θανάσιμα πλήγματα για το προφίλ ενός τηλεοπτικού σταθμού,

που εν όσω καπνίζουν οι τέφρες από τα καμένα σπίτια

εγκαλεί τούς θρηνούντες πολίτες που δεν τα είχαν ασφαλισμένα

και καθησυχάζει τούς πολίτες

που ανησυχούν από τη ραγδαία αύξηση τής εγκληματικότητας,

λέγοντάς τους ότι δεν κινδυνεύουν από κάποια αδέσποτη σφαίρα

διότι οι μαφιόζοι ξέρουν καλό σημάδι.

Ιδού τι ετόλμησε να ξεστομίσει μέσω τής συχνότητας τού «Σκάϊ»

ο «τέντι-μπόϊ» Τζέϊμς Καφετζής..:

«[…Αυτό που γίνεται τώρα με τον κόσμο να με αναγνωρίζει,

για ’μένα είναι πρωτόγνωρο.

Ευτυχώς ξέρω ότι δεν θα διαρκέσει για πολύν καιρό.

Λογικά, σε δύο-τρεις μήνες δεν θα με θυμάται κανείς· (κάτι) που είναι καλό…]

[…Εγώ προσωπικά πώς θέλω να το χειριστώ…

Επειδή έχω μια αναγνωρισιμότητα τώρα, να τη χρησιμοποιήσω για καλό σκοπό.

Επειδή έχω δεχτεί πάρα πολλή αγάπη απ’ τον κόσμο

-χωρίς να το περίμενα κιόλας-

και θέλω να το ανταποδώσω αυτό…]

[…Έκανα μία συνεργασία τώρα με το “Χαμόγελο τού Παιδιού”.

Μιλούσαμε με e-mail

και αποφασίσαμε να δώσω τα πράγματα σαν σουβενίρ που είχα από το “Survivor”.

Στέλνουνε ένα μήνυμα στο 19810 (γράφοντας) “Τζέϊμς”

και συμμετέχουνε στην κλήρωση η οποία θα γίνει σε μία βδομάδα από τώρα,

και κάποιος “τυχερός” ίσως, μάλλον είναι λάθος λέξη αυτή,

θα κερδίσει τα πράγματά μου.

Ναι (ήταν δική μου πρωτοβουλία).

Έστειλα εγώ e-mail στο “Χαμόγελο τού Παιδιού”,

ήτανε πάρα πολύ χαρούμενοι που επικοινώνησα μαζί τους

και μέσα σε τρεις μέρες κανονίστηκε όλο αυτό...]

[…(πράξεις αλληλεγγύης) έκανα και πριν.

Και πάντα είχα ως σκεπτικό στο μυαλό μου,

εάν κάποια στιγμή αποκτήσω δημοσιότητα να τη χρησιμοποιήσω για καλόν σκοπό.

Γιατί έβλεπα ότι πολλοί δεν το κάνουνε και είναι λάθος αυτό.

Είναι ένα “όπλο” (η Δημοσιότητα),

που αν το χρησιμοποιήσεις σωστά, μπορείς να βοηθήσεις πολύν κόσμο.  

Γενικά, η οικογένειά μου προσπαθεί όσο γίνεται να βοηθάει.

Η μητέρα μου,

επειδή είναι ορφανή από τα 17 και έχτισε στην ουσία τη ζωή της μόνη της,  

πάντα ήθελε να βοηθάει άλλους και μού το ’χει περάσει και ’μένα αυτό…]

[…Σωστά έγραψε η μητέρα μου ότι δεν είμαι ήρωας.

Από την άλλη, καταλαβαίνω και ο κόσμος γιατί με συμπάθησε.

Επειδή εγώ, ο Νίκος, η Άννα-Μαρία, προωθούσαμε κάποιες βασικές αρχές,

οι οποίες θεωρούνται “Αυτονόητα” αλλά έχουνε χαθεί·

όπως είναι η Φιλία, όπως είναι το να είσαι ευγενικός,

το να αντιστέκεσαι στο Bullying,

το να μη δίνεις βάση σε άτομα που λένε πράγματα τα οποία δεν σε χαρακτηρίζουνε.

Γενικά είμαι τής άποψης,

ότι οι κακοχαρακτηρισμοί χωρίς επιχειρηματολογία δεν θεωρούνται άποψη.

Οπότε,

δεν έδωσα και πολλή βάση σ’ αυτά που λεγόντουσαν

και με βλέπατε πέντε μήνες μέσα στο παιχνίδι να μην ξεσπάω σε ανούσιες κατηγορίες…]

[…«Όταν δεν με ενδιαφέρει η άποψη κάποιου,

πραγματικά δεν μ’ ενοχλεί (να κάνει αρνητικά σχόλια για εμένα).

Γενικά, έχω ακούσει πάρα πολλά πράγματα και στο παιχνίδι,

και έξω, και από διάφορα πάνελ,

τα οποία δεν μ’ επηρέασαν επειδή δεν δίνω μεγάλη βάση σ’ αυτά…]».

 

Κι όμως,

ενώ οι προειδοποιητικές βολές είχαν ακουστεί και μάλιστα με εκκωφαντικό ήχο,

η Ιωάννα Μαλέσκου όδευε ωσάν μαγνητισμένη προς το πεπρωμένο «Βατερλό» της.

 

Η αρχή τού διασυρμού συνέβη όταν ερώτησε τον καλεσμένο της

αν εξακολουθεί να παρακολουθεί το «Survivor».

Όταν, λοιπόν, εκείνος απήντησε

«Το μόνο που είδα εκεί με τον Τριαντάφυλλο

(στην περιβόητη ατάκα με το τηλέφωνο τής πιτσαρίας) ,

είναι ότι έχει κοπεί τεράστιο κομμάτι στο μοντάζ,

όπου μού την έλεγε, τού την έλεγα,

και εν τέλει προβλήθηκε ότι τού την έλεγα μόνο εγώ, και φαινόμουνα παρανοϊκός.»,

η ευθεία μομφή έφερε την οικοδέσποινα τής συνέντευξης σε θέση άμυνας.  

 

«Είναι ο τηλεοπτικός χρόνος τόσο αμείλικτος…»,

είπε με καρυωτακικό λυρισμό η παρουσιάστρια,

επιχειρώντας ματαίως να χρεώσει στον αμείλικτο Χρόνο

τη Μεροληψία, τη Μονομέρεια και την Τοξικότητα που παρακολουθούσαμε επί πέντε μήνες.

 

Όμως,

ο Τζέϊμς είχε πια απασφαλίσει

και ανεκαλούσε μνήμες

που η Μαλέσκου θα ήθελε να είχαν καταχωνιαστεί στο «Χρονοντούλαπο τής Λήθης». 

Έτσι, αναφέρθηκε στο περιστατικό,

όπου ο χυδαίος Παππάς μιλούσε -απολύτως αυθαίρετα και συκοφαντικά-

για ερωτική σχέση τού Νίκου Μπάρτζη και τής δεσμευμένης Άννας-Μαρίας Βέλλη:

«Εσείς βλέπετε τι γίνεται εκεί πέρα, τι δείχνει η τηλεόραση, και τα σχολιάζετε.

Όμως,

όταν εστιάσατε περισσότερο στο αν (ο Νίκος) έχει σχέση με την Άννα-Μαρία

και όχι αν αυτά που έλεγε ο Παππάς ήταν μισογυνίστικα και σεξιστικά,

αυτό ήτανε λάθος.».

 

Τώρα πια η Μαλέσκου καθόταν σε αναμμένα κάρβουνα

και αρκούσε μία σπίθα για να βιώσει το οπίσθιο «Κούγκι» της.

Και ήρθε κι η σπίθα…

 

Ο Τζέϊμς είπε:

«Έχω δει ότι εγώ κι ο Νίκος προωθούσαμε τη Φιλία,

και ενώ έχει βγει όλη η Ελλάδα και λέει για την πραγματική φιλία μεταξύ εμένα και τού Νίκου,

εσείς είστε αυτοί που είπατε ότι ο Νίκος είναι το σκυλάκι μου.

Και ο κύριος Βασίλης (ο ρεπόρτερ Γρηγορόπουλος)

είχε πει για τον Νίκο ότι είχε κάνει επίτηδες αυτό με τη Χριστίνα

(αναφέρεται στον τραυματισμό τής πρώην συμπαίκτριάς τους).».

 

Η Μαλέσκου αντέδρασε και τον διέψευσε κατηγορηματικά, λέγοντας:

«Κάνεις μεγάλο λάθος.

Ή σού τα ’πανε λάθος, ή δεν έχεις δει τα σωστά αποσπάσματα.».

 

Δείτε αυτό το σωστό απόσπασμα για να βγάλετε τα συμπεράσματά σας…

Το είδαμε; Το είδαμε.
Η Ιωάννα Μαλέσκου διαψεύδει ξεδιάντροπα και ψεύδεται ξεδιάντροπα.
Κι η κατρακύλα συνεχίστηκε…

Ο Τζέϊμς τοποθετήθηκε για όσα είχαν ακουστεί γι’ αυτόν από την εκπομπή «Love it»:

«Εγώ ήμουνα μέσα στο παιχνίδι,

αλλά αυτοί που βλέπανε ήταν οι δικοί μου, ήταν η οικογένειά μου.

Πραγματικά θεωρώ ότι για εκείνους ήτανε πιο δύσκολο

απ’ ό,τι ήτανε για ’μένα όσο ήμουνα μέσα στο παιχνίδι.

Η οικογένειά μου -βλέποντας πράγματα- στεναχωριόταν όντως,  

και απλά δεν έβλεπε την εκπομπή τη δικιά σας,

επειδή για κάποιον λόγο υπήρχε μία προκατάληψη

απέναντι σε ’μένα, στην Άννα-Μαρία και στον Νίκο.

Αυτό που μού ’κανε εντύπωση όταν βγήκα από το παιχνίδι

και διάβαζα μηνύματα που μού ερχόντουσαν,

ήτανε “Σε παρακαλώ, δες αποσπάσματα απ’ αυτήν την εκπομπή.”».  

 

Η ωραιοπαθής και επιδεικτική παρουσιάστρια

βρισκόταν πλέον σε πλήρη άρνηση αυτοκριτικής και παραδοχής.

Όπερ και επιδόθηκε σε ένα ανερμάτιστο λογύδριο

που απετελούσε την καθολική διαστρέβλωση τής πραγματικότητας:

«Για να λύσουμε το θέμα τής παρερμηνείας και τής παρεξήγησης,

με κανέναν παίκτη δεν έχουμε κάτι προσωπικό.

Για να βλέπω αυτήν τη στροφή και την κάθετη τοποθέτηση σε εμάς,

άδικη ξεκάθαρα…, είναι γιατί είχαμε πρωτογενές υλικό.

Ως εκπομπή

-όχι μόνο για το “Survivor”, αλλά για όλα τα τηλεοπτικά προγράμματα,

και γενικότερα για όλους τούς ανθρώπους

και με όλους τούς ανθρώπους που μάς έχουν εμπιστευθεί-

δεν έχουμε φερθεί ποτέ άδικα,

(αλλά) με περίσσεια σεβασμού πρέπει να σού πω, και με το παραπάνω.

Αισθάνομαι προσωπικά, ότι είσαι άδικος και λάθος απέναντί μου.

Σέβομαι τη γνώμη σου,

αλλά επειδή βλέπω ότι κοιτάζεις το ρολόϊ σου και κοιτάζεις την ώρα για να φύγεις,

θέλουμε να σε ευχαριστήσουμε πάρα πολύ…

Να σού πω για μια ακόμα φορά, όπως το ’πα και στην αρχή…

Αν όντως είναι έτσι ο τρόπος σου, η φιλοσοφία σου,

γιατί με στεναχώρησες πάρα πολύ…

Καταλαβαίνω ότι ήρθες με μια διάθεση…, σπανίως κοίταζες στα μάτια…

Το καταλαβαίνω ότι μπορεί να έχεις μια εικόνα και να λες

“Πού πάω τώρα; Θα με γδάρουν ή θα μού μιλήσουν άσχημα…”.

Πραγματικά το λέω και φορτίζομαι συναισθηματικά,

γιατί και εγώ ως άνθρωπος, και η εκπομπή μου,

έχουμε φερθεί με τον καλύτερο τρόπο

και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε για όσο το “Love it” είναι στα τηλεοπτικά δρώμενα.

Μακάρι η άδικη στάση που εσύ αισθάνεσαι ότι βιώνεις κι ότι έχεις βιώσει,

να είναι αυτό η αδικία τής ζωής.

Μακάρι το Άδικο να είν’ αυτό που νομίζεις ότι είμαστε…».

 

Γελάω… Γελάω… (όπως λέει κι η Κατερίνα Λένη).

Τι μάς είπε η Ιωάννα Μαλέσκου;

Μάς είπε ότι δεν έχουν προσωπικά με οποιονδήποτε παίκτη;

Μάς είπε ότι ο Τζέϊμς Καφετζής αδίκως τής χρεώνει ευθύνη;

Μάς είπε ότι ουδέποτε η εκπομπή της έχει φερθεί άδικα σε άνθρωπο;

Μάς είπε ότι φέρεται με περίσσεια σεβασμού στους ανθρώπους;

Μάς είπε ότι ο Τζέϊμς Καφετζής είναι άδικος και λάθος απέναντί της;

Ναι, όλα αυτά μάς τα είπε,

διανθίζοντάς τα, μάλιστα, με χειριστικά κλαψουρίσματα,

όπως η ποταπή και κίβδηλα συναισθηματική φράση
«Μακάρι η άδικη στάση που εσύ αισθάνεσαι ότι βιώνεις κι ότι έχεις βιώσει,

να είναι αυτό η αδικία τής ζωής.

Μακάρι το Άδικο να είν’ αυτό που νομίζεις ότι είμαστε…».

 

Ιδού ένα ακόμη βίντεο, από μία μόνο εκπομπή

(φανταστείτε πόσα στιγμιότυπα θα μπορούσαν να μαζευτούν συνολικώς),

όπου -μεταξύ άλλων- ακούγονται για τον Τζέϊμς τα εξής υποτιμητικά σχόλια,

που φτάνουν εν τέλει να εμπλέκουν και τον φίλο του, τον Νίκο..:

«Κακό κάρμα», «Το λούζεσαι το κάρμα…»,

«Από την κακία του, δεν εψήφισε σωστά.»,

«Τα λέμε εδώ και καμιά δεκαριά μέρες,

ότι θα πέσει στον λάκκο που σκάβει για τούς άλλους, ο ίδιος.»,

«Εκείνον τον κακομοίρη τον Νίκο λυπάμαι. Τον έχει πάρει στον λαιμό του ο Τζέϊμς.»,

«Ένας άνθρωπος που δεν είναι παμπόνηρος όπως ο Τζέϊμς,

είναι εύκολο να παρασυρθεί (από τον Τζέϊμς).»,

«Ο Νίκος είναι πονηρός. Δεν είναι έξυπνος.».

 

Δείτε και φρίξτε μαζί τους


Σ’ αυτό το σημείο δε, οφείλω να καταθέσω στη Συλλογική Γνώση και Κρίση,
την ύψιστη χυδαιότητα που έχει διαπράξει η εκπομπή «Love it» τής Ιωάννας Μαλέσκου
και ήμουν αυτήκοος μάρτυρας.
Προκειμένου, λοιπόν, να έπλητταν τον Τζέϊμς,
έλεγαν -έμπλεοι ύπουλων κινήτρων- ότι ο Νίκος Μπάρτζης είναι καλό παιδί
και θα ήταν εντελώς διαφορετικός αν δεν είχε συνδεθεί φιλικά με τον Καφετζή.

Εδώ μιλάμε για αισχρή, ποταπή και ανήθικη προσπάθεια γκετοποίησης εις βάρος τού Τζέϊμς,

όπου -με απώτερο στόχο να τον πλήξουν περαιτέρω και να τον απομονώσουν-

είχαν την ξετσιπωσιά να επιστρατεύσουν καταχρηστικά

μέχρι και τον θετικό χαρακτήρα τού κολλητού του.

Ο Ορισμός τού «Μπλιαχ».

 

Επιμύθιο:

Αισθάνομαι αποτροπιασμό.

Όμως, δεν αισθάνομαι έκπληξη.

Αυτή είναι η τεράστια ήττα των νεοελληνικών «Media»·

οποιαδήποτε αποτρόπαια συμπεριφορά κι αν εκπορευθεί

από τα ημεδαπά «Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης»,

δεν σού προκαλεί την παραμικρή έκπληξη διότι είναι ήδη πιστοποιημένη η αήθειά τους.

 

Εν προκειμένω τώρα

-στην περίπτωση τής εκπομπής «Love it»-

έχουμε να κάνουμε με μία τοξική τηλεοπτική δράκα, 

που επί μήνες προέβαινε στον συστηματικό και συστημικό κανιβαλισμό

των θετικών χαρακτήρων τού «Survivor»

και στην ταυτόχρονη προώθηση των στρεβλών προτύπων.

 

Ιδίως ο Τζέϊμς Καφετζής,

και αντανακλαστικώς ο κολλητός του, ο Νίκος Μπάρτζης,

υπέστησαν καραμπινάτη «δολοφονία χαρακτήρων»

από την εκπομπή τής Ιωάννας Μαλέσκου και των ατόμων

που -κατά δήλωσή της- η ίδια επέλεξε ως συνεργάτες της.

 

Ναι,

η Μαλέσκου είναι αυτή που επέλεξε να έχει στο πάνελ της

αυτούς τούς δύο μικροαστούς που κάθονταν μαζί της στον καναπέ

-κατά τη διάρκεια τής συνέντευξης τού Τζέϊμς-

και ανήκουν στην κατηγορία «Επαγγελματίες Χαχανιστές»

(ενεπνεύσθην τον όρο «Επαγγελματίες Χαχανιστές»,

ώστε να περιγράψω τον ευρέως διαδεδομένο υπαλληλικό χαρακτήρα

που ανέκαθεν ευδοκιμεί στα «πρωϊνάδικα-μεσημεριανάδικα»

και είναι επιφορτισμένος με την κολακεία

και την παντί τρόπω αποθέωση τής εκάστοτε παρουσιάστριας).

Ο μεν μικροαστός «χαχανιστής»

απέκτησε σχετική προϋπηρεσία στο πλευρό τής Ελένης Μενεγάκη,

η δε μικροαστή «χαχανίστρια»

έχει σε περίοπτη θέση τού βιογραφικού της

την πανηγυρική συνεργασία της με το προφυλακισμένο (τηλε)σκουπίδι.

 

Ο Μικροαστισμός είναι η Κατάρα τής Κοινωνίας.

Ο «Επαγγελματικός Χαχανισμός» είναι η Κατάρα τής Δημιουργίας.

Ως εκ τούτων,

ήταν προδιαγεγραμμένο και νομοτελειακό ότι ο ξεχωριστός Τζέϊμς Καφετζής

θα γινόταν στόχος των εν λόγω ατόμων,

τα οποία έχουν μάθει να επιβιώνουν στην Τηλεόραση υπηρετώντας αρχές

που έρχονται σε ευθεία σύγκρουση με τις αξίες που πρεσβεύει

αυτός ο σοκαριστικά χαρισματικός νεαρός άντρας.

 

Ο Τζέϊμς είναι ευφυής (για την ακρίβεια, ιδιοφυής) και όχι πονηρός,

είναι καλόψυχος αλλά όχι αφελής, 

είναι συναισθηματικός αλλά όχι μελοδραματικός, 

είναι δίκαιος και όχι ισαποστασίτης,

είναι ισορροπημένος και όχι στείρος ισορροπιστής,

είναι ευγενικός αλλά όχι γλοιώδης,

είναι ο εαυτός του και όχι αυτός που το Σύστημα θέλει να είναι.

 

Το ξοφλημένο Σύστημα τής Νεοελληνικής Μπανανίας μισεί τον Τζέϊμς Καφετζή,

διότι αυτό το παιδί ανεβάζει ιλιγγιωδώς τον Συλλογικό Πήχυ

και ακαριαία καθίσταται «Δημόσιος Κίνδυνος»

για μία κοινωνία που πρέπει οπωσδήποτε να παραμένει καθηλωμένη.

Επί μήνες η εκπομπή «Love it» (όπως και άλλες εκπομπές)

προσπαθούσε να κηλιδώσει τον Τζέϊμς -και αντανακλαστικώς τον Νίκο-

με ψεύτικες κατηγορίες, με ανυπόστατα εφευρήματα,

με δυσφημίσεις που έφταναν να εμπίπτουν στη Μηνυσιμότητα.

 

Η Ιωάννα Μαλέσκου υπέστη οικτρή ήττα από τον Τζέϊμς Καφετζή

ΚΑΙ σε επίπεδο Ουσίας, ΚΑΙ σε επίπεδο Επικοινωνίας.

Η παρουσιάστρια έπεσε στην παγίδα τής πολυτελούς θέσης της,

καθώς επίστεψε ότι η παρουσία τού νεαρού στην εκπομπή της

θα απετελούσε καθαγιασμό και αθώωση τού (πρόσφατου) παρελθόντος.

Πρόκειται για σεσημασμένη τηλεοπτική αντίληψη·

μέσω τής συνεύρεσης στο ίδιο στούντιο,

ο θύτης επιχειρεί να αθωωθεί μέσω τού θύματος,  

ο θύτης προσπαθεί να εκμαιεύσει από το θύμα λόγια που θα τον αθωώνουν.

 

Τις περισσότερες φορές το κόλπο στέφεται με απόλυτη επιτυχία,

διότι η Κάμερα λειτουργεί ωσάν «Χάπι τού Βιασμού»

που κοιμίζει κάθε ηθική και μηδενίζει κάθε αντίσταση.

Όμως, ο Τζέϊμς,

αυτό το υπέροχο παιδί, αυτό το συγκινητικά ανθιστάμενο παιδί,

αποδεικνύεται ακατάβλητος αντίπαλος για το εγχώριο σάπιο καθεστώς.

 

Ο Τζέϊμς Καφετζής, φεύγοντας με τον τρόπο που έφυγε από το στούντιο,

δεν εγύρισε απλώς την πλάτη του στη Μαλέσκου

και στους μικροαστούς πανελίστες της,

αλλά εκραύγασε ένα εκκωφαντικό «ΟΧΙ» στη Χυδαιότητα τής Εξουσίας

και διέσυρε ένα ολόκληρο ξοφλημένο σύστημα

που έχει μετατρέψει την Τηλεόραση σε συνώνυμη με την Εκπόρνευση.

 

Η Ιωάννα Μαλέσκου δεν επρόλαβε να κλείσει μία χρονιά ως «συστημική παρουσιάστρια»

και υπέστη ιστορικό εξευτελισμό που θα τη συνοδεύει εσαεί στην πορεία της.

Η γυναίκα που υπό τη χαχανίζουσα χορωδία των πάντα πρόθυμων συνεργατών της

χασκογελάει δημοσίως με τη φράση «Χαλάρωσε τα μπουτάκια σου»  

(μία φράση που -όσο κι αν φαντάζει διασκεδαστική- 

κινείται σε επικίνδυνες παρυφές τού Σεξισμού,

φτάνοντας να πρεσβεύει έως και την «Κουλτούρα τού Βιασμού»),

δεν επέδειξε την ίδια χαλαρότητα μπροστά στον αυτόφωτο Τζέϊμς,

αλλά τουναντίον αντέδρασε με αποκρουστική σπασμωδικότητα και εγωπάθεια.

 

Αντιμετωπίζοντας τον ίδιο της τον εαυτό με αισχρά σεξιστικό τρόπο,

η Μαλέσκου αρνήθηκε την οποιανδήποτε σκέψη αυτοκριτικής,

αρνήθηκε να ζητήσει συγγνώμη από τον νεαρό καλεσμένο της

και όρθωσε ως επιχείρημα το «Αλάθητο» που τής προσφέρει η σιλικόνη της·  

ένα «Αλάθητο» που έχει πέραση στους διαχρονικά σεξιστικούς τηλεοπτικούς διαδρόμους

και στους λιγούρηδες πολίτες-τηλεθεατές-διαδικτυακούς χρήστες.

 

Όμως,

η Αλήθεια είναι σκληρή

και δυστυχώς για την Ιωάννα Μαλέσκου τα έπεα δεν είναι ταυτοχρόνως και πτερόεντα,

καθώς υπάρχουν πάμπολλα αποσπάσματα που αποδεικνύουν τι ακριβώς γινόταν επί μήνες.

 

Υποκριτές και Loveitαίοι,

διϋλίζατε τον κώνωπα και καταπίνατε την κάμηλον.

Έτσι,

με τεράστια ευκολία αθωώνατε για τα πάντα έναν θλιβερό 44χρονο

που όλη του η συμπεριφορά έσταζε ψέμα, υποκρισία, γλοιωδία,

τοξικότητα, παρασιτισμό, τεμπελιά, ίντριγκα, οπορτουνισμό,

και χρησιμοποιούσατε ως «κολυμβήθρα τού Σιλωάμ» τον προσδιορισμό «παιδί».

 

«Είναι ένα μεγάλο παιδί.», λέγατε για τον 44χρονο παρατραγουδιάρη τραγουδιστή,

την ίδια ώρα που προσπαθούσατε λυσσαλέα

-με αποκυήματα τής κακοήθους φαντασίας σας-

να διασύρετε ένα υπέροχο 24χρονο παιδί που δεν έδινε το παραμικρό δικαίωμα.

 

Από τη μία, αντιμετωπίζατε έναν 44χρονο ωσάν «παιδί»,

από την άλλη, αντιμετωπίζατε έναν 24χρονο ωσάν να ήταν ο χειρότερος «γέρος».

Μεροληψία. Μονομέρεια.

Ο ορισμός τής αισχρής συνθήκης «Δύο Μέτρα και Δύο Σταθμά».

 

Αυτά είναι τα «Πρότυπα τής Ξευτίλας»

που προβάλλουν και προωθούν οι υποτακτικοί τού Συστήματος.

Η Εθνική Κουλτούρα πρέπει πάση θυσία να κρατιέται σε πολύ χαμηλά επίπεδα,

ώστε να επιβιώνουν και να μεσουρανούν οι κάθε λογής λακέδες.

 

Ο «Προφήτης τής Ελληνικής Ροκ», ο αείμνηστος Παύλος Σιδηρόπουλος,

μάς έχει αφήσει ως μέγιστο κοινωνικό κληροδότημα

το μνημειώδες άσμα «Κάποτε θα ’ρθουν»

(στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος, μουσική: Μίκης Θεοδωράκης).

Έχουμε, λοιπόν,

τις θλιβερές, μικροαστικές και φτηνιάρικες εκπομπές όπως το «Love it»,

που μαγαρίζουν τον συγκλονιστικό στίχο

«Υπερασπίσου το Παιδί… Γιατί αν γλυτώσει το Παιδί, υπάρχει Ελπίδα…».

 

Οποία ΚΑΤΑΝΤΙΑ.

Αρκεί να δούμε ποιο «παιδί» υπερασπίζονται τα ημεδαπά «Μ.Μ.Ε.»,

ώστε να αντιληφθούμε ότι ΔΕΝ υπάρχει Ελπίδα.

 

Βεβαίως, ουδόλως τυχαία είναι αυτή η επιλογή,

καθώς ο 44χρονος παρατραγουδιάρης τραγουδιστής

είναι απολύτως χρήσιμος για το ψυχορραγούν Σύστημα,

ενώ ο 24χρονος Τζέϊμς Καφετζής είναι απολύτως επικίνδυνος

και απειλεί να τραβήξει τα καλώδια

που κρατούν στη ζωή με μηχανική υποστήριξη τη Νεοελληνική Μπανανία.

Ο 44χρονος παρατραγουδιάρης τραγουδιστής,

αυτός ο παραληρηματικός λαϊκιστής με την ανύπαρκτη αξιοπρέπεια,

είναι ελεγχόμενος, βολικός, συνεργάσιμος με το ξοφλημένο Σύστημα,

ενώ ο 24χρονος Τζέϊμς Καφετζής ξευτιλίζει το ξοφλημένο Σύστημα

και τού γυρίζει την πλάτη.

 

Ναι,

αρκεί ένας 24χρονος με αυτοσεβασμό και με αξιοπρέπεια,

για να καταδείξει πόσο ψεύτικη, γλοιώδης, και ξευτιλισμένη είναι η Νεοελληνική Τηλεόραση.

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ, Τζέϊμς Καφετζή!

Συγχαρητήρια, Τζέϊμς!

Συγχαρητήρια που πετσόκοψες το Σύστημα.

Συγχαρητήρια που πετσόκοψες τη συστημική Μαλέσκου.

Μαλέσκου, πονείς και φταίει ο Καφετζής!

 

Ο Υπο-Κοσμικός

(Twitter: @Ypokosmikos

https://twitter.com/Ypokosmikos)

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 4 Ιουνίου 2021, 17:30