*** Φίλες και Φίλοι,
για δείτε αυτήν τη φωτό και πείτε μου,
σάς αρέσει εδώ η Δέσποινα Βανδή;

* Τι λέτε, καλή δεν είναι;
Σαν να σάς ακούω•
άλλοι σχολιάζετε ότι είναι πολύ καλή και άλλοι είστε πιο φειδωλοί.

* Σάς ενημερώνω, λοιπόν, ότι χάσατε άπαντες,
καθώς η γυναίκα που απεικονίζεται είναι η Αγγελική Ηλιάδη.
Ιδού και το πειστήριο…

* Να λοιπόν που τα τατουάζ χρησιμεύουν και κάπου•
αν σε ένα στιγμιότυπό σου έχεις ομοιότητα με άλλον άνθρωπο,
ξεχωρίζεις από τη δερματοστιξία…
(πάντως,

είναι πολύ θετικό ότι η Αγγελική Ηλιάδη μοιάζει και με την Αγγελική Ηλιάδη•
βέβαια, στη συγκεκριμένη «selfie» μοιάζει περισσότερο με τη Βανδή,

αλλά anyway•
συμβαίνουν αυτές οι σατανικές συμπτώσεις στη «show-biz»)

*** Φεύγουμε όμως από τα κορίτσια,
γιατί αδημονώ να σάς μιλήσω για το καινούργιο μου σπίτι.
Λοιπόν, παιδιά, το απεφάσισα•
θα δώσω 29.000.000 δολάρια
και θα αγοράσω τη βίλα που πουλάει στο Μπέβερλι Χιλς η Γκουέν Στεφάνι
(η γυναίκα που έχει ως επώνυμό της το όνειρο κάθε γυναίκας).

* Το κίνητρό μου για να δώσω αυτό το ομολογουμένως μεγάλο ποσό
δεν είναι αυτή η -κατά τ’ άλλα- υπέροχη εικόνα με την chill-out πισίνα…

Δεν είναι καν αυτό το καταπληκτικό σαλόνι…

* Το κίνητρό μου δεν είναι το γήπεδο τένις, ούτε η αίθουσα προβολών,
ούτε το γυμναστήριο, ούτε οι εσωτερικές πισίνες,
μηδέ τα έξι δωμάτια γκαρνταρόμπας.
Ο λόγος που θα εκταμιεύσω τα 29.000.000 δολάρια
είναι το γεγονός ότι η βίλα τής Γκουέν έχει… κοτέτσι.

* Σάς το λέω με τρεμάμενες βλεφαρίδες από συγκίνηση•
ξέρετε πόσα χρόνια αναζητούσα μία έπαυλη που να έχει κοτέτσι;
Θα μού πείτε, πώς κι έτσι;
Έχω φάει κόλλημα, φίλες και φίλοι,
από τότε που βγήκε η φήμη στο πρώτο «Big Brother»
ότι ο Πρόδρομος και η Mαίρη Σκόρδου είχαν κάνει σεξ στο κοτέτσι.

* Έκτοτε,
φαντασιώνομαι να καλώ τη Μόνικα Μπελούτσι στη βίλα μου
και να την παρασύρω στον ορνιθώνα για τα περαιτέρω.
Μάλιστα,
θα κυκλοφορήσω και τσιφτετελέ τραγούδι (για ντουέτο)
που ο στίχος-διάλογος θα λέει
«- Θέλω να σε πάρω στο κοτέτσι.
– Αγάπη μου, πώς κι έτσι;».

*** Συνεχίζουμε το οδοιπορικό μας στον κόσμο τής χλίδας,
πηγαίνοντας τώρα να δούμε ένα ακόμη καταπληκτικό «μαργαριτάρι»
που εκτοξεύθηκε στο δελτίο ειδήσεων τού ΑΝΤ1
(με τόσα «μαργαριτάρια», αυτό πια δεν είναι δελτίο αλλά… χρυσοχοείο)!

* Η είδηση μιλούσε για συμπλοκές
ανάμεσα σε δημοκράτες και φασίστες στο Πέραμα,
και ο ρεπόρτερ ανέλαβε να μάς περιγράψει τι ακριβώς είχε συμβεί..:
«Τα επεισόδια και οι συμπλοκές στο Πέραμα
σημειώθηκαν εχθές το απόγευμα,
με τούς δε να κατηγορούν τούς δε για απρόκλητη και αναίτια επίθεση.».

* Χαχαχα, οι δε κατηγορούν τούς δε.
Οι «μεν» είχαν πάει για καφεδάκι
και είχαν αφήσει μόνους τους, τούς «δε»•
έτσι εξέσπασε εμφύλιος.

* Και όταν εμείς θέλαμε, οι δε δεν θέλαν’,
και μετά που εμείς είπαμε «Εντάξει, ας γίνει το… παιχνίδε»,
οι δε είπαν να μη γίνει.
Ούτε ο αντιπρόεδρος τού εΔΕσσαϊκού τέτοιο ρεπορτάζ.

*** Πάντως, πέρα από την πλάκα,
το «εύρημα» με τούς ρεπόρτερς που εισέρχονται για δευτερόλεπτα στο δελτίο
προκειμένου να σπάει η «μοναχικότητα» τού παρουσιαστή,
περισσότερα προβλήματα προκαλεί,
παρά θετική υπηρεσία προσφέρει.

* Κατ’ αρχάς,
αυτοί οι άνθρωποι έχουν το άγχος να αντεπεξέλθουν με απόλυτη επάρκεια
στο ελάχιστο διάστημα που εμφανίζονται στο στούντιο•
είναι σαφής, εξόφθαλμη και αγωνιώδης η προσπάθειά τους
να κάνουν μία τέλεια περιγραφή, εμπεριστατωμένα, μεστά και χωρίς σαρδάμ,
αλλά συχνά το αποτέλεσμα είναι τραγικό•
επανειλημμένα έχουμε δει να κολλάνε
όσον αφορά στην εκφορά τού λόγου τους,
να τα χάνουν, να μπερδεύουν τη γλώσσα τους, να χάνουν το ίδιο τους το θέμα.

* Κατά δεύτερον,
όταν καλούνται να πουν μέσω «auto cue»
το «ποιηματάκι» που τούς έχει ανατεθεί,
αντιμετωπίζουν πολλές φορές τον «δαίμονα τής Τεχνολογίας»•
συνέπεια αυτής τής κατάστασης
είναι να βρίσκονται ξεκρέμαστοι στον τηλεοπτικό «αέρα»
και να προσπαθούν με προχειρολογίες να μπαλώσουν την κατάσταση.

* Υπάρχουν βέβαια και περιπτώσεις όπως τού Πέτρου Καρσιώτη,
όπου οι τηλεθεατές βιώνουν τάσεις αυτοκτονίας από την πολυλογία.
Ο γνωστός αστυνομικός ρεπόρτερ είναι να μην τρουπώσει στο στούντιο•
έτσι και τρουπώσει,
δεν τον βγάζεις έξω ακόμη κι αν είσαι μασίστας
που τραβάς τριαξονικά φορτηγά με τα μαλλιά σου.

* Δεν παίζει τον παραμικρό ρόλο
αν η είδηση αφορά σε κλοπή ενός αγγουριού από πάγκο λαϊκής αγοράς•
ο Καρσιώτης θέλει να κάνει συνολική αναδρομή
τής εγκληματικότητας στην Ελλάδα
και να αναφέρει όλες τις υποθέσεις που συγκλόνισαν το Πανελλήνιο
(αυτή η τελευταία είναι η αγαπημένη του φράση).

* Τι κι αν ο Σρόϊτερ ή ο Μάνεσης τού λένε με νόημα «Σ’ ευχαριστώ, Πέτρο…»•
ο Πέτρος τούς συνδέει κανονικά με Κάϊρο
και συνεχίζει ακάθεκτος τις περιγραφές του•
για να φύγει,
μπαίνουν -μετά το δέκατο «Σ’ ευχαριστώ, Πέτρο…»- στο στούντιο
οι σεκιουριτάδες τού σταθμού
και τον φυγαδεύουν κρατώντας τον στα χέρια
σα να είναι η αυτοκράτειρα Κλεοπάτρα
(ή «Κλαίω-πάρτα»• κάπως έτσι, τέλος πάντων).

*** Επιμύθιο: Η Ελληνική Τηλεόραση θα γίνει καλύτερη
όταν μάθει πότε πρέπει να είναι απλή και πότε αξίζει να γίνεται σύνθετη.
Έως τώρα έχει αποδείξει,
ότι δεν ξέρει να πράττει σωστά, είτε στη μία περίπτωση, είτε στην άλλη.

* Η Τηλεόραση στηρίζεται στα Στερεότυπα,
αλλά είναι απωθητικό να καταντάει καρικατούρα τους.
Καρικατούρα να φύγουμε…

*** Φεύγω για να σάς λείψω
και θα επιστρέψω για να μη σάς λείπω…

*** Ες σήμερον τα σπουδαία, ες αύριον τα σπουδαιότερα…

*** Τα λέμε αύριο…

Ο Υπο-Κοσμικός

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης