Οι εμπορευματικές μεταφορές μέσω σιδηροδρόμου παραμένουν «παγωμένες» από το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών, δηλαδή σχεδόν έναν μήνα.

Τα δυο μεγάλα λιμάνια της χώρας εξακολουθούν να είναι αποκομμένα από τον σιδηρόδρομο κι αυτό έχει ως άμεση συνέπεια να έχουν συσσωρευτεί σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη δεκάδες χιλιάδες κοντέινερ.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, από και προς το λιμάνι του Ικονίου, στον Πειραιά διακινούνται ετησίως περί τα 100.000 εμπορευματοκιβώτια.

Η διακοπή των δρομολογίων των τρένων έχει ως αποτέλεσμα τα φορτηγά να κάνουν «χρυσές δουλειές» και να μην μπορούν να εξυπηρετήσουν τον όγκο που πρέπει να μεταφερθεί.

Σημειώνεται ότι οι μηχανοδηγοί της Hellenic Train ζητούν εγγυήσεις για την ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου και για τα συστήματα επικοινωνιών μέσα στις σήραγγες, δηλαδή εγγυήσεις ότι λειτουργεί το σύστημα GSMR.
Η εταιρεία αδυνατεί να παραθέσει πειστικά στοιχεία παρά τις σχετικές ανακοινώσεις που έχει εκδώσει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης