Η Mothercare PLC ανακοίνωσε ότι οι συγκρίσιμες πωλήσεις της στο Ηνωμένο Βασίλειο μειώθηκαν 2,8% στο δ΄ τρίμηνο, ενώ οι βρετανικές πωλήσεις μέσω διαδικτύου επέστρεψαν σε θετικό πρόσημο.

Στις 12 εβδομάδες μέχρι τις 24 Μαρτίου, η εταιρεία ειδών ρουχισμού για παιδιά και εγκύους δήλωσε πως οι online πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο -το 49% των πωλήσεων στη Βρετανία- αυξήθηκαν 2,1%.

Η Mothercare δήλωσε πως συνεχίζει να κλείνει καταστήματα όπως προγραμματιζόταν, κάτι που οδήγησε στη μείωση κατά 5,6% των συνολικών πωλήσεων του Ηνωμένου Βασιλείου σε σχέση με το περασμένο έτος.

Όπως τόνισε, τα αποτελέσματα για τη χρήση 2018 είναι αντίστοιχα των εκτιμήσεων που κάνουν λόγο για προσαρμοσμένα κέρδη του ομίλου περί τις 1-5 εκατ. στερλίνες και για καθαρό χρέος 50 εκατ. στερλινών.

Ο διευθύνων σύμβουλος επεσήμανε πως η Mothercare παραμένει σε εποικοδομητικό διάλογο με τους χρηματοδοτικούς της εταίρους για να χρηματοδοτήσει τις λειτουργίες της για τη χρήση 2019 και μετά, και η εταιρεία επεξεργάζεται επιπρόσθετες πηγές χρηματοδότησης για την υποστήριξη του προγράμματος αναδιάρθρωσης.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης