Δεν… σηκώνει μύγα στο σπαθί της η οξύθυμη κυρία των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πελατών του Συντάγματος, η οποία ξέρει πολύ καλά να κινείται στα νόμιμα όρια των γραφειοκρατικών της υποχρεώσεων, αδιαφορώντας, όμως, για το ηθικό κομμάτι της δουλειάς της.

Δευτέρα πρωί, ώρα ένδεκα και τέταρτο, και στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών του Συντάγματος γινόταν ένας μικρός «πανικός» στο κυνήγι της δημόσιας «χαρτούρας». Ένας κύριος βοηθάει έναν τυφλό και τον οδηγεί μπροστά στη θυρίδα έξι, ώστε να γλυτώσει το βάσανο της ουράς. Η υπάλληλος τον εξυπηρετεί και στο τέλος της διαδικασίας ο τυφλός ρωτάει έναν άλλο κύριο που περίμενε στην σειρά του προς τα πού είναι η έξοδος. Εκείνος τον συνοδεύει μέχρι το πεζοδρόμιο της Βασιλίσσης Σοφίας, αλλά, επιστρέφοντας, διαπιστώνει ότι ο αριθμός που κρατούσε στα χέρια του είχε μόλις παρέλθει. Μόνη ελπίδα του, για να μην περιμένει ακόμα ένα εικοσάλεπτο επιπλέον στην ουρά, ήταν η υπάλληλος που εξυπηρέτησε τον τυφλό και είδε και τη σκηνή.

«Συγγνώμη, επειδή συνόδευσα τον κύριο και για λίγο έχασα τη σειρά μου, και μια και βλέπω ότι ακόμη δεν έχετε ”χτυπήσει”, για να έρθει άλλος, μπορείτε να με εξυπηρετήσετε;» ρώτησε ο γραβατωμένος κύριος την υπάλληλο, η οποία έδειξε ελαφρώς ενοχλημένη.

Εκείνη τη στιγμή από το πουθενά, να ’σου κι ένας άλλος που μόλις είχε χάσει τον αριθμό 58 και ζητούσε εξυπηρέτηση. Τότε ποιος είδε την κυρία Λάππα και δεν την φοβήθηκε!

«Εσείς χάσατε τον αριθμό, ο δεύτερος μου λέει ότι έγινε εκείνο, ο τρίτος το άλλο, όχι κύριε μου να πάτε πίσω και να πάρετε νέο χαρτί προτεραιότητας» απάντησε με στομφώδες ύφος η υπάλληλος.

«Εμένα θα με εξυπηρετήσετε;» ήταν η αγωνιώδης ερώτηση του γραβατωμένου.

«Όχι σας είπα κύριε, στη σειρά σας, παρακαλώ» απάντησε εκείνη, συνεχίζοντας με τον επόμενο.

(Είχε προηγηθεί ένα τηλεφώνημα της κυρίας, προφανώς, με τον σύζυγο ή τον γιο που την εκνεύρισε ακόμη περισσότερο, γιατί δεν ακουγόταν καλά η γραμμή).

Θυμωμένος τώρα και ο «άτυχος» της ιστορίας πήγε πάλι πίσω και πήρε νέο χαρτί προτεραιότητας και ως «εκ θαύματος» μετά από είκοσι λεπτά νέας αναμονής έπεσε πάλι πάνω στην ίδια υπάλληλο της θυρίδας 6!

Και τι διαπιστώνει; Ότι το πιστοποιητικό που ζητούσε δεν έπρεπε να το ζητήσει από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών και την κυρία Λάππα αλλά από άλλη υπηρεσία.

Ίσως, διαβάζοντας τούτες τις αράδες η κυρία Λάππα να κοιτάξει πιο ανθρώπινα τον κόσμο και τότε σίγουρα θα γίνει αν όχι καλύτερη υπάλληλος, υπάλληλος σίγουρα με κατανόηση και για τους άλλους.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης