Code Vein - Preview: H «anime έκδοση» του Dark Souls

Code Vein - Preview: H «anime έκδοση» του Dark Souls


Πληροφορίες


Τίτλος: Code Vein
Διαθέσιμο σε: PS4 / PC / Xbox One
Δοκιμάστηκε σε: PS4
Εταιρεία Ανάπτυξης: Bandai Namco Studios  
Εκδότρια Εταιρεία: Bandai Namco Entertainment
Είδος: Action RPG
Ηλικίες: 16+ 
Ημ/νία Κυκλοφορίας: Άγνωστη - Μέσα στο 2019


 



 

Μέσω της κλειστής Beta (δοκιμαστική έκδοση περιορισμένης πρόσβασης), η οποία λειτούργησε και ως network test για το online μέρος του παιχνιδιού, είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μια πρώτη γεύση για το επόμενο μεγάλο ιαπωνικό RPG της Bandai Namco. Το Code Vein είναι συγκεκριμένα ένα Action RPG, το οποίο χωρίς ενδοιασμούς “δανείζεται” πολλά στοιχεία από τα Soulsborne παιχνίδια (Dark Souls, Bloodborne). Ο λόγος γίνεται για έναν τίτλο που θα κυκλοφορούσε το 2018 αλλά πήρε αρκετές αναβολές και μέχρι και σήμερα δεν γνωρίζουμε την ακριβή ημερομηνία κυκλοφορίας του παρά μόνο ότι θα βρεθεί στα ράφια των καταστημάτων μέσα στο 2019.
 

Τοποθετημένο  σε ένα post apocalyptic περιβάλλον (που παραπέμπει αρκετά σε αυτό του πρώτου Darksiders), το Code Vein αποτελεί την «anime έκδοση» της σειράς Dark Souls και θα εξηγήσουμε παρακάτω το γιατί. Αρχικά, πολύ θετική εντύπωση μας άφησε ο character creator της Beta που είναι εξαιρετικά πλούσιος σε επιλογές και χρήσιμος για τον παίκτη που θέλει να φτιάξει με λεπτομέρεια τον δικό του χαρακτήρα (μιλάμε πάντα για την εξωτερική εμφάνιση). Ακολουθεί ένα σύντομο tutorial με τις βασικές κινήσεις στη μάχη αλλά και ορισμένες λειτουργίες των κλάσεων και του inventory.





Αυτό που κάνει το Code Vein να διαφέρει από τη διάσημη σειρά που αναφέραμε παραπάνω είναι ότι ο παίκτης μπορεί να αλλάζει πανεύκολα κλάσεις στον ίδιο χαρακτήρα ανά πάσα στιγμή. Οι τρεις πρώτες κλάσεις που υπάρχουν εξ’ αρχής διαθέσιμες είναι ο Fighter, ο Ranger και ο Caster. Κάθε μια από τις κλάσεις έχει δική της κατηγορία συμβατών όπλων, αλλά και διαφορετικά combat skills ή καλύτερα “Gifts” όπως ονομάζονται στο παιχνίδι. Τα Gifts για να εκτελεστούν χρειάζονται “Inchor” (το αντίστοιχο mana των περισσότερων RPGs). Νέες κλάσεις και νέα όπλα μπορούν να αποκτηθούν μέσω της εξερεύνησης, την εξουδετέρωση bosses ή την ολοκλήρωση quests. Στην Beta υπήρχε μια σχετική ποικιλία και στα δύο παραπάνω για να πειραματιστούμε. Πέρα από την μπάρα ζωής και το Inchor υπάρχει και το stamina που καταναλώνεται όταν ο χαρακτήρας μας τρέχει ή εκτελεί ορισμένες άλλες κινήσεις ή επιθέσεις.
 

Η αίσθηση της μάχης ήταν σε γενικές γραμμές αρκετά γνώριμη για όσους έχουν σχέση με τέτοιου είδους παιχνίδια και μας παραπέμπει περισσότερο στα πιο γρήγορα παιχνίδια της Bandai Namco όπως το Bloodborne ή το Sekiro, αλλά υπάρχουν περιθώρια για βελτιώσεις. Για παράδειγμα το hit detection από τα χτυπήματά μας στους εχθρούς φαίνεται ελαφρώς να “χάνει”, ενώ λίγο προβληματικό μας φάνηκε και το animation των εχθρών που θα το χαρακτηρίζαμε κάπως “ρομποτικό”. Στο ρεπερτόριο των κινήσεων του χαρακτήρα μας είναι και γνωστές κινήσεις  - εκτελέσεις όπως το parry και το backstab τα οποία εκτελούνται αρκετά εύκολα (τουλάχιστον στους συγκεκριμένους εχθρούς της beta).





Στην κλειστή Beta είχαμε την ευκαιρία να παίξουμε δύο περιοχές, με βασικότερη την Ruined City Underground η οποία αποτελεί και μέρος του κυρίως Story του Code Vein, ενώ μετά μας δόθηκε πρόσβαση και στη δεύτερη περιοχή, η οποία είναι και πιο High Level με το όνομα Depths: Town of Sacrifice. Δεν ξετρελαθήκαμε ιδιαίτερα με τον σχεδιασμό των δύο αυτών σκοτεινών γενικά περιοχών οι οποίες βέβαια περιείχαν και ορισμένα σημεία εκτός μονοπατιού αλλά και κάποια shortcuts. Στο Ruined City μάλιστα κλείσαμε με ένα από τα κύρια Bosses του παιχνιδιού σε ένα αρκετά εύκολο για τα δεδομένα Boss Battle.
 

Το παιχνίδι γενικότερα όμως δεν είναι εύκολο αλλά μπορεί σε σημεία να γίνει και ο κύριος λόγος αυτού είναι ότι ταξιδεύουμε σχεδόν πάντα με έναν overleveled companion ο οποίος μπορεί να χτυπήσει πολύ δυνατά ενώ σας κάνει και Revive όταν το χρειάζεστε. Τον ρόλο του AI companion μπορεί να τον αναλάβει ένας κανονικός παίκτης είτε ακόμη και ένας φίλος σας και γενικά το παιχνίδι θα είναι αρκετά βασισμένο στις online δυνατότητες όπως φαίνεται. Στην ολιγόωρη ενασχόλησή μας με τον τίτλο είχαμε την ευκαιρία να βρεθούμε και στην κεντρική βάση του παιχνιδιού στην οποία μπορούμε να αγοράσουμε εξοπλισμό, αντικείμενα και να πάρουμε νέα quests αλλά όπως είναι λογικό στην Beta η βάση υπάρχει κυρίως για λόγους επίδειξης.





Το leveling του χαρακτήρα γίνεται ακριβώς με τον τρόπο που έχουμε συνηθίσει και στη σειρά Souls, δίνοντας haze (το αντίστοιχο των souls) που κερδίζουμε είτε από αντικείμενα, είτε από την εξουδετέρωση των εχθρών. Σε περίπτωση θανάτου το haze μένει στο σημείο που ο χαρακτήρας μας πέθανε και έχουμε μια και μοναδική ευκαιρία να το ανακτήσουμε πριν χαθεί για πάντα (και εδώ όπως στα Souls…). Για checkpoints χρησιμοποιούνται τα Mistles που είναι τοποθετημένα σε κομβικά σημεία στα επίπεδα.
 

Παρότι δεν είχαμε την ευκαιρία να γευτούμε περισσότερα για το Story του τίτλου, η Beta του Code Vein περιέχει κάποια cutscenes με κεντρικούς χαρακτήρες καθώς και κάποια “ψήγματα” για το fantasy lore του τίτλου. Ο τεχνικός τομέας είναι ξεκάθαρα χτισμένος σε anime σκηνικό και cel-shaded γραφικά που σε άλλα σημεία εντυπωσιάζουν και σε άλλα είναι αρκετά τυπικά. Το performance στην Beta ήταν λίγο προβληματικό με την έννοια ότι το παιχνίδι φαίνεται σαν να θέλει να “χτυπήσει” τα 60 καρέ το δευτερόλεπτο αλλά να πασχίζει αρκετά, πράγμα που δικαιολογείται για το σημείο ανάπτυξης που βρίσκεται αυτή τη στιγμή ο τίτλος. Εξαιρετική εντύπωση μας άφησαν κομμάτια του Soundtrack και ιδιαίτερα το επικό κεντρικό theme του παιχνιδιού.





Μπορεί να μην εντυπωσιαστήκαμε ιδιαίτερα από την Beta του Code Vein αλλά σίγουρα μιλάμε για έναν τίτλο που με το κατάλληλο “γυάλισμα” και την σωστή χρήση του feedback από την Beta μπορεί να πάει πολύ ψηλά. Το σύστημα μάχης και ιδιαίτερα το σύστημα των κλάσεων και των skills μας άρεσε, μιας και προσφέρει ιδιαίτερη ελευθερία στον παίκτη αλλά η υπερβολική ομοιότητα με τα Soul-borne παιχνίδια μπορεί να αποδειχθεί μεγάλο εμπόδιο στο να λάμψει ο τίτλος. Υπάρχουν τα φόντα για κάτι “δυνατό” και μένει να δούμε τι θα συμβεί στην τελική κυκλοφορία αφού φυσικά πρώτα μάθουμε την ημερομηνία...

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2019, 21:27